Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_lautje_ schreef:En Weule in Lanaken dacht ik aan geen van die dingen (jij misschien wel) maar ik was alleen druk bezig met de jonge springpaarden
![]()
_lautje_ schreef:Nordic rucking heb ji jdus niet meegekregen.
Denk aan JdeK in een stapelbed met Daffie en JdeK die wat actiever was dan Daffie had gewild en maar angstvallig deed alsof ze sliep.
_lautje_ schreef:slet -erik dat is een goeie. En wanneer zakt emmer niet inelkaar... Man heb toen nog met 1 van de gebr B hele gesprekken met haar gehad over mannen...
CharlyBrown schreef:kan mij het schelen, dat leg ik het gewoon nog een keertje uit![]()
(ik wil hier geen persoonlijke issues 'uitvechten', maar de waarheid is ook wat waard)
(ruim) 70 paarden en 1 binnenbak.. dat was 2 weken geleden iets van ruim 1,5 week geleden het geval
(tenminste, je mocht wel 2 paddocks in.. maar die waren zo hard en onregelmatig opgevroren dat ik mijn paard daar niet in durfde te zetten.. molen was 1 dag niet beschikbaar)
Nu is het inderdaad prima te doen. Alleen gister na de berg sneeuw was de longeerbak niet begaanbaar..
Afgelopen tijd, heb ik los kunnen gooien, gelongeerd en zelfs weer een keer in de buitenbak gereden. joepie!!
doei!!