Toen toch maar even met Vitalis en haar moeder de cross gelopen om even te kijken.
De waterbak zat dit jaar al vroeg in de cross

Vitalis en Motje11 aan het watertrappelen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sambo schreef:De cross zag er heel goed uit.We hebben de cross gereden met de paarden,uiteraard niets gesprongen,behalve door de waterbak.
_Sim_ schreef:Sambo schreef:De cross zag er heel goed uit.We hebben de cross gereden met de paarden,uiteraard niets gesprongen,behalve door de waterbak.
Oei, vond de organisatie dat wel goed, ook al hebben jullie niets gesprongen?
Weet wel dat er in de regelementen iets staat in de trant van "het is verboden om vóór aanvang van de wedstrijd op enigerlei wijze met paard het parcours te verkennen op straffe van uitsluiting."
Eef_Bam schreef:Ik kan me niet voorstellen dat het mocht, wel weet ik dat als alle deelnemers die te paard de cross in zijn geweest vandaag niet mee mogen doen, je zo ongeveer de halve deelnemerslijst kan schrappen, zoveel mensen reden er in het bos!
Eef_Bam schreef:Nee gesprongen niet, gewoon buiten gereden op voornamelijk andere droge zandpaden die door het wedstrijdterrein liepen, daar kon ik me eerlijk gezegd nog wel wat bij voorstellen, maar heb tijdens het lopen ook wel hoefafdrukken op het echte wedstrijdpad heb gezien, dat snap ik echt niet!
Leliaardje schreef:Ik kan me wel voorstellen dat als je zo'n eind gereden hebt en je dan de teleurstelling krijgt dat het niet door gaat, dat je nog even door het bos heen rijdt. Zolang je niet als een dolle aan het rijden bent of gaat springen, is het toch niet zo'n probleem?