[SGW] SGW Bathmen 6 en 7 november. ZATERDAG AFGELAST!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 16:35

Mijn beide grooms hadden gisteren afgezegd dus ik was vanmorgen in alle vroegte alleen op pad. Zo’n 30 km voor Bathmen kreeg ik het telefoontje van de organisatie, het ging niet door. Ik ben maar even gestopt op een parkeerplaats om te bedenken wat ik ging doen en even op bokt te kijken. Als ik zo op weg naar een SGW door de prachtige omgeving rond Ermelo en zo rijd, dan denk ik wel eens: zal ik gewoon het bos in gaan? Dus nu dacht ik, laat ik maar eens lekker het bos in gaan. Even op bokt kijken, misschien staan er wel meer mensen bepakt en bezakt langs de A1 die ook zin hebben in een buitenrit. Toen las ik Billy’s bericht dat we wel konden springen. Een oefenparcoursje kan voor Otto geen kwaad en we waren al zo ver. Dus toen zijn we maar doorgereden en hebben het springparcours gedaan.
Toen toch maar even met Vitalis en haar moeder de cross gelopen om even te kijken.

De waterbak zat dit jaar al vroeg in de cross
Afbeelding

Vitalis en Motje11 aan het watertrappelen
Afbeelding

Afbeelding

Sambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 16:40

Ook wij zijn in Bathmen geweest vandaag,helaas kwam belletje anderhalf uur te laat voor ons vanmorgen.
Lijkt me ook niet te doen om alles en iedereen op tijd af te bellen.
Voor de organisatie :(:)
De cross zag er heel goed uit op het te veel water na.We hebben de cross gereden met de paarden,uiteraard niets gesprongen,behalve door de waterbak.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 16:43

Sambo schreef:
De cross zag er heel goed uit.We hebben de cross gereden met de paarden,uiteraard niets gesprongen,behalve door de waterbak.

Oei, vond de organisatie dat wel goed, ook al hebben jullie niets gesprongen?

Weet wel dat er in de regelementen iets staat in de trant van "het is verboden om vóór aanvang van de wedstrijd op enigerlei wijze met paard het parcours te verkennen op straffe van uitsluiting."

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 16:46

_Sim_ schreef:
Ik heb gelijk gemaild dat ik volgende week van de partij ben. Verzet mijn verjaardag gewoon een week.

Zo blijf je ook nog wat langer jong! :D

Sim

Re: SGW Bathmen 6 en 7 november. ZATERDAG AFGELAST!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 16:49

Ha ha ha ha! Was dat maar waar Marieke!

Sambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 17:21

_Sim_ schreef:
Sambo schreef:
De cross zag er heel goed uit.We hebben de cross gereden met de paarden,uiteraard niets gesprongen,behalve door de waterbak.

Oei, vond de organisatie dat wel goed, ook al hebben jullie niets gesprongen?

Weet wel dat er in de regelementen iets staat in de trant van "het is verboden om vóór aanvang van de wedstrijd op enigerlei wijze met paard het parcours te verkennen op straffe van uitsluiting."

De wedstrijd was toch afgelast.Waarvoor zou ik dan uitgesloten kunnen worden?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 17:23

Als je volgende week mee zou willen doen :)*

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 17:25

Idd, Sambo, wat Mootje zegt.
Maar vind het vreemd dat het uberhaupt van de organisatie mocht (kan het me ook niet echt voorstellen eerlijk gezegd) want in principe zou het in eerste instantie morgen wel gewoon doorgaan.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 17:30

Ik kan me niet voorstellen dat het mocht, wel weet ik dat als alle deelnemers die te paard de cross in zijn geweest vandaag niet mee mogen doen, je zo ongeveer de halve deelnemerslijst kan schrappen, zoveel mensen reden er in het bos :oo !

Sambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 17:33

Jullie hebben volgens mij helemaal gelijk maar op het moment dat we aankwamen was de eerste ingeving,ik wil wel eventjes het bos in met mijn paard.De wedstrijd was op dat moment afgelast en niet bekent dat het verplaatst ging worden naar volgende week.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 17:34

Eef_Bam schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat het mocht, wel weet ik dat als alle deelnemers die te paard de cross in zijn geweest vandaag niet mee mogen doen, je zo ongeveer de halve deelnemerslijst kan schrappen, zoveel mensen reden er in het bos :oo !

werd er ook serieus waar gesprongen dan?

vind het sowieso behoorlijk raar dat je de cross gaat rijden, ook zonder springen, als je hoort dat het is afgelast. Het is toch iemand anders zijn eigendom en al genoeg beschadigd door de regen, maar dat is dan weer mijn mening.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 17:43

Nee gesprongen niet, gewoon buiten gereden op voornamelijk andere droge zandpaden die door het wedstrijdterrein liepen, daar kon ik me eerlijk gezegd nog wel wat bij voorstellen, maar heb tijdens het lopen ook wel hoefafdrukken op het echte wedstrijdpad heb gezien, dat snap ik echt niet :n !

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 17:51

Ik kan me wel voorstellen dat als je zo'n eind gereden hebt en je dan de teleurstelling krijgt dat het niet door gaat, dat je nog even door het bos heen rijdt. Zolang je niet als een dolle aan het rijden bent of gaat springen, is het toch niet zo'n probleem?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 17:54

Eef_Bam schreef:
Nee gesprongen niet, gewoon buiten gereden op voornamelijk andere droge zandpaden die door het wedstrijdterrein liepen, daar kon ik me eerlijk gezegd nog wel wat bij voorstellen, maar heb tijdens het lopen ook wel hoefafdrukken op het echte wedstrijdpad heb gezien, dat snap ik echt niet :n !

;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 17:56

Leliaardje schreef:
Ik kan me wel voorstellen dat als je zo'n eind gereden hebt en je dan de teleurstelling krijgt dat het niet door gaat, dat je nog even door het bos heen rijdt. Zolang je niet als een dolle aan het rijden bent of gaat springen, is het toch niet zo'n probleem?

Ik snap wel dat men teleurgesteld is, maar toch het bos van de cross doorgaan vind ik not done.

Sambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 18:09

Vind het niet raar als je,na bijna 2 uur gereden te hebben,even het bos in wil met je paard.Je kent daar de weg niet dus dan kom je al snel op de route van de cross.Heb in mijn ogen dan ook niets gedaan wat strafbaar is,niets gesprongen of verwoest in het bos.
Het enige verkeerde zou zijn,als ik de cross volgende week zou gaan rijden maar dit gaat,helaas,niet gebeuren.
Ben ook niet met het doel van verkennen door het bos gaan rijden,wist op dat moment ook niet dat het verplaatst zou worden naar volgende week.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 19:41

Ik ben idd nog even het bos ingegaan om de mesen te vertellen dat wij het als organisatie niet zagen zitten dat mensen daar gingen rijden. Dat je na het springen van het parcours even buiten gaat uitstappen vind ik oke maar dat er mensen door de waterbak zijn gegaan was echt NIET de bedoeling!!!
Er stonden geen controleurs en wij als organisatie wilden dus niet hebben dat er ongelukken zouden gebeuren in het bos terwijl er niemand aanwezig is.
Ik kan het nu helaas niet meer terugdraaien dat sommigen dit dus toch wel gedaan hebben, maar bedenk je de volgende keer graag van tevoren en doe het niet!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 20:03