[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 10:37

Evie super man!!! :) gefeliciteerd :D
Snoek aha, studenten vereniging ;) me vriendin zit bij asopos...

Succes iedereen in WW!!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 11:29

Sann: fijn dat je lekker gestudeerd hebt door jezelf een ban te geven.
Evie: super! gefeliciteerd met je vierde plek!
Snoekiej: Ik ben wel bij studentenverenigingen gaan kijken aan het begin van mijn studie. Maar ik vond dat er veel te veel verplichtingen waren en dat zag ik naast mijn paarden, studie en bestuursfunctie niet zitten.

Iedereen succes in WW!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 11:36

In etappes bijgelezen want de computer staakt zo af en toe nog :o Maar ik zag we dat een groot aantal van jullie lekker hebben gereden! Fijn want daar doen we het toch uiteindelijk allemaal voor :D

Ik ben nu toch maar niet naar Helvoirt gegaan, wel jammer maar na twee hele lange dagen concours is het ook wel lekker om thuis te blijven ;)

Afgelopen weekend dus Overijsselse kampioenschappen gehad. Vrijdag moest ons paard twee parcoursen lopen in de Z, hij mdeed het boven verwachting en ging als 12e (van de 50) door naar de zaterdag. Dit terwijl hij net twee keer Z had gelopen. Helaas was hij gisteren moe, hij probeerde het nog wel en was t/m foutloos, toen helaas een stop en viel de amazone er af, helaas maar we zijn supoer trots op hem! Hier stonden nl echt geen kinderachtige parcoursen!

Ik heb zelf gisteren nog met Reus gespongen voor het verenigingskampioenschap, ze liep een lekker 0 rondje. Uiteindelijk ook geheel boven verwachting kampioen geworden, dus Sann we mogen tegen elkaar op de hippiade ;)

Had wel wat medelijden met mn paarden. Webster was vrijdag al van half 8 's morgens tot 6 uur 's avonds op pad geweest en gisteren was het ook weer een lage dag van 9 tot 9!! Vandaag mogern ze dus lekker buiten spelen 8-)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 11:58

Goedemorgen (nog net)!
@ Billy, dat zijn lange dagen inderdaad! Fijn dat ze het zo goed deden en super dat je ook naar de Hippiade mag!
@ Evie: ook nogmaals gefeliciteerd :)
@ Snoek: veel plezier in WW. Het spetterde net wel een beetje hier...

Even spam, filmpje van de waterbak in WW. Hij komt wel terug op de boom voor het water, maar blijft toch mooi voorwaarts! :D

Kermis was erg gezellig, maar heb het einde niet gehaald ;)
Ga nu Jer even snel longeren en dan weer op naar de volgende borrel! :o

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 12:38

Hij komt best hard aan noor :+ wel fijn dat hij het goed aanpakte!

Zo jackson gelongeerd, ik was drijf en drijf nat, lijk wel of ik 10 paarden gereden heb := en heb geen koorts.. morgen toch maar dagje thuis blijven :( dinsdag kno-arts

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 13:10

Billy: Gefelicteerd met het paard dat goed sprong in het Z en het vereningingskamioenschap!
Snoekiej: Veel plezier in WW .
Noor: Gaaf filmpje, jullie hadden zo te zien ook een aardig tempo ;) !
Corien: Jeetje zeg, ik zou dan ook even wat rust pakken :(:) .

Ik baal best wel dat ik nog te weinig punten heb voor Ysselstein, hij gaat zo lekker op dit moment.
Maar ja, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen ;) .

Ga nu snel naar stal Bam even rekken en stretchen en naar Mootje kijken!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 13:11

Ja ga idd op bed met en dvdtje :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 13:14

We hadden lekker de vaart erin ja!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 13:22

Das wel fijn! hij heeft er idg veel zin in :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 13:49

@Snoekiej: Met mijn studie ging het in het 1e jaar ook niet heel denderend hoor. ;) Veel plezier in WW!
@ Billy: Geliciteerd! Leuk dat we tegen elkaar moeten. :D Kan me begrijpen dat je het zat bent na die 2 lange dagen.
@Noor: Leuk filmpje. Je hebt het tempo er idd goed in!
@Corien: Jeetje, dat is niet goed. Toch maar even rustig aan doen.. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.. Hopelijk weet KNO arts wat er aan de hand is.

Heb net Vero gereden, heb zo lekker gereden. In het begin vond ik het allemaal wel lastig de M oefeningen.
Heb er nu eindelijk meer op achterhand en in de oprichting, loopt ze zoo fijn Heel ander paard :+:
Ga me zo maar weer bannen en aan de studie. WW kijken wordt hem voor mij toch niet helaas, ben benieuwd hoe het iedereen vandaag gegaan is.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 14:14

Sann ja ga ik ook doen.. :( wedstrijd afgemailt vandaag voor volgende week wil gewoon die week er na als het kan, fit zijn :)
En idd wachten wat de kno zegt..

Lekker dat het rijden goed gaat :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 15:49

Weer terug uit Antwerpen!! Écht een heerlijk weekend gehad!! Geshopt till we dropped, heerlijk weer, leuke terrasjes en bezienswaardigheden!! Super hotel, een mega bioscoop met 24 zalen (SALT en Step up 3D in de meest heerlijke "onderuitzakstoel" gekeken), heerlijk los gegaan in Noxx en vandaag de Antwerpse zoo bezocht... Het was me een weekend wel.. Maar absoluut voor herhaling vatbaar!! :D

Zo maar eens naar Wolin ;) .. en vanavond even bijlezen!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 16:32

:wave:

Lotte: leuk dat je zo'n lekker weekend gehad hebt :D
Corien: klinkt niet fijn zeg.. :(:)
Noor: fijn dat de kermis geslaagd was!
Billy: gefeliciteerd! :)

Wij zijn weer terug uit Helvoirt, waren er al erg vroeg. Was erg gezellig, mooi weer en goed gereden :) vanavond nog met de schoonfamilie uit eten. Lekker dagje zo.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 16:50

Billy, Wat spring je met Reus?
WL, Welkom terug! Leuk dat antwerpen geslaagd was.
Noor, Wow, wat een verschil met Vlietlanden, helemaal top :D
Corien, Balen dat je je nog steeds niet goed voelt :(:) Ik ben benieuwd wat de KNO arts te zeggen heeft!

Vandaag bij Evie op stal twee parcoursjes gesprongen. Eerste rit 90cm en de tweede 100cm. Paard heel fijn en op 9 een klassieke beginnersfout met bodemonderzoek als gevolg _O- Filmpje volgt nog!
Tweede rit zat meneer in een luchtbel met wederom een bodemonderzoek! Daarna een mes tussen mijn tanden gedaan en opnieuw het parcours gereden en dat ging super, op een paar misafstanden na. Volgende week mijn debuut, dus ik ben benieuwd!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:14

Benieuwd naar je filmpje Mootje! Geen pijn gedaan met de bodemonderzoeken?
Mooi dat Antwerpen zo leuk was WL!

Grrr.. Ben even boos. Zou morgen met zusje naar Lunteren gaan, keer waterbak op vreemd terrein en wil nog keer heg gedaan hebben. Niets bijzonders verder. Kan zusje ineens niet. Baal wel even. Heb expres Rob Jansen niet gemaild omdat ik naar Lunteren zou gaan. :(
Heb tot nu toe alleen op Renswoude getraind dus wil even andere terreinen gezien hebben.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 17:39

De eerste keer viel ik op mijn onderrug en klapte toen door totdat mijn nek krak zei. Onderrug is nu best gevoelig! Tweede keer 'viel' ik op mijn voeten en kon zo weer opstappen... Ik moet alleen nog even uitvinden hoe ik het beste het 'in een luchtbel zijn' kan oplossen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 18:36

Auwie Mootje!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 18:38

Vanavond maar even Arnica smeren!
Sannn, Heb jij je zusje nodig om weg te kunnen? Wel balen dat ze ineens niet wil...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 18:50

Ik had mijn bericht in het verkeerde topic geplaatst. Ben vandaag een dagje zoet geweest. Vanochtend op stal gewerkt en toen gauw door naar WW. Een vriend reed zijn 2e cross met dit paard. Dressuur stond hij ver bovenaan met 214 punten, springen 2 balken en de cross foutloos! Hij ging ook echt heel netjes en vol vertrouwen door de waterlijn heen. Voor de sier bleven we op de prijsuitreiking wachten, was ie eerste :D Daarna hem even thuisgebracht en nu zelf onder de douche gesprongen.

Over de studentenvereniging: Ik was ook bang voor veel verplichtingen, maar dat schijnt bij deze wel mee te vallen. Maar zodra het me te veel wordt, stop ik er ook gelijk mee. Paard gaat boven alles en daar wil ik echt absoluut niet op inleveren!

Billy, goed gedaan zeg op de kampioenschappen!
Filmpje ziet er netjes uit Noor!
Corien, rust lekker ff wat uit :(:)
Fijn dat Vero zo lekker ging Sannn. Vervelend dat je niet naar Lunteren kan
Klinkt leuk Lotte! Salt heb ik gister ook gezien, was wel leuk
Lekker dat je je vermaakt hebt in Helvoirt Vief
Vervelend dat je bodeminspectie hebt gedaan Mootje :(:) Fijn dat het met je (slagers)mes wel ging!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 18:54

:wave:

Auw Mootje, beetje meer gas geven. Neem aan dat ie te lang blijft hangen boven de sprongen?
Klinkt heel geslaagd Lotte!!
Leuk weekend Shanouk!

Mn WW verslagje staat in het topic :) Leuke dag gehad!
Bari had vanochtend haar B debuut :D Oefenen hoog echt een super rondje en foutloos. B ging ook erg goed maar de laatste eraf. Ging omhoog ivp naar voren en toen zaten we op de achterste paal.

TG moest voor straf weer mee, die was foutloos met wat geklooi in de barrage en 2e parcours ook foutloos. 3e prijs, terwijl ik nog wel zo rustig had rondgereden voor het vertrouwen. :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 18:56

Waarom had TG straf dan Karen?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 18:58

@Mootje: Kan wel alleen gaan. Doe ik normaal ook, maar met cross vind ik het niet fijn...Moet maar net wat gebeuren. Daarbij komt ook dat er in Lunteren pinken/ schapen of paarden in het terrein lopen meestal en als je dan elke keer op en af moet stappen met draadje dicht doen is dat ook niet echt fijn.
Hopelijk heb jij niet teveel last van je val morgen.

Is Bussloo laatste tijd wel bijgehouden? Weet iemand dat... De site is namelijk van 2006, wordt daar ook niet veel wijzer van.

Ik was ook lid van een studentenvereniging in de tijd dat ik niet mocht/ kon paardrijden. Anders had ik het denk ik niet gered, maar ook omdat ik op kamers zat. Was dan ook niet naar Groningen gegaan. Ik was ook lid bij 1 met niet veel verplichtingen, maar om een jaarclub te vormen moet je toch naar veel dingen toe. Eerste half jaar ongeveer is druk, daarna wordt het minder.

Echt leuk voor die vriend Snoekiej!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 19:03

Naja straf, ritme opdoen :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 19:24

TeeGee schreef:
Naja straf, ritme opdoen :)

Dat klinkt al wat gezelliger! :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 19:52

Hihih idd simmie ik las het ook met zo'n ~~}> er achter :P

Fijn dat hij goed ging TG en barri ook :D

Sann ik begrijp je volkomen hoor, heb ik ook, als er iets gebeurt ben je alleen, das best lastig met paard en wagen :+

Wl lekker weekendje dus gehad! ik ben ook een x in die bios geweest echt mooi :j

Mootje auw!! hoop dat je morgen niet te veel pijn hebt!