In etappes bijgelezen want de computer staakt zo af en toe nog
Maar ik zag we dat een groot aantal van jullie lekker hebben gereden! Fijn want daar doen we het toch uiteindelijk allemaal voor
Ik ben nu toch maar niet naar Helvoirt gegaan, wel jammer maar na twee hele lange dagen concours is het ook wel lekker om thuis te blijven
Afgelopen weekend dus Overijsselse kampioenschappen gehad. Vrijdag moest ons paard twee parcoursen lopen in de Z, hij mdeed het boven verwachting en ging als 12e (van de 50) door naar de zaterdag. Dit terwijl hij net twee keer Z had gelopen. Helaas was hij gisteren moe, hij probeerde het nog wel en was t/m foutloos, toen helaas een stop en viel de amazone er af, helaas maar we zijn supoer trots op hem! Hier stonden nl echt geen kinderachtige parcoursen!
Ik heb zelf gisteren nog met Reus gespongen voor het verenigingskampioenschap, ze liep een lekker 0 rondje. Uiteindelijk ook geheel boven verwachting kampioen geworden, dus Sann we mogen tegen elkaar op de hippiade
Had wel wat medelijden met mn paarden. Webster was vrijdag al van half 8 's morgens tot 6 uur 's avonds op pad geweest en gisteren was het ook weer een lage dag van 9 tot 9!! Vandaag mogern ze dus lekker buiten spelen