[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:17

Evie: Leuk dat je nog zo mooi geeindigd was :)
Kim: Fijn dat je even lekker kunt rijden vanavond!

Bij de sportschool was het gelukkig doorgekomen, dus dat scheelt :)!
Zit nu nog even op de uni, alweer 2 uur samen met mijn groepsgenootje aan de opdracht gezeten.
Moeten er nog wel even iets langer voor gaan zitten voordat we er individueel weer mee verder kunnen.
Vanavond richting R'dam :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:21

Voor iedereen die dit jaar weer mee wil doen met de regiotrainingen van regio West (door Pleun van der Marel) je kan je weer opgeven via http://www.sgw-eventing.nl !

Ik sta al opgegeven voor de traing voor beginners met ervaring op zondag :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:30

Goeiemorgen!
Ik heb vandaag vrij, dus heb eens flink uitgeslapen. Straks naar Vorstin en een paar dingetjes van mijn to-do-lijstje strepen :)
Ik heb trouwens ook aardig motivatieproblemen. Ben gisterochtend begonnen voor het tentamen wat ik gistermiddag had :+ Heb hem waarschijnlijk niet gehaald trouwens! Ik had toch nog 14 fout van de 40. Mijn werkgroepcijfer is wel hoog, maar die telt maar 1/6 mee helaas.

Vervelend dat je je paard nog niet weg kon brengen Mo. Hopelijk wordt het wat beter!
Succes iedereen met studeren!

edit: Heb me gelijk opgegeven voor de trainingen, zondag gevorderden :) Ik vrees alleen dat ik ze niet allemaal kan rijden, want het wordt wel een druk schema! Moordrecht red ik misschien net, ligt eraan hoe snel Vorstin herstelt, maar ik denk dat die te vroeg komt. Wel leuk dat we dit jaar weer naar Biddinghuizen gaan, en naar een nieuw terrein. Alleen waarom gaan we niet meer naar Baarle-Nassau? Dat is een van mijn favoriete terreinen!

WolinLotte

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:40

Goeiemiddag,

Druk aan het werk hierzo en buiten schijnt het zonnetje.....

Nog niet bijgelezen, doe ik vanavond wel even :) . Ben benieuwd of de sneeuw een beetje is gaan smelten door de zon, was gister echt een gigantische glibberboel op het erf..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:42

Hier dooit het niet echt. Volgens mij is de temperatuur ook nog wel beneden 0.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:53

Ik ben zóóó kwaad!!!

Bij de vorige tentamenweek heb ik op vraag van een aantal mensen mijn aantekeningen doorgestuurd naar mn gehele werkgroep. Toen heb ik gevraagd of iemand anders nog wat voor mij had. Van niemand een reactie gekregen.
NU hebben we maandag tentamen rechtsgeschiedenis en ik ben 1 van de weinigen die naar de laaste 3 colleges is geweest dus kreeg ik weer de vraag van wil je het rondsturen.
Dit heb ik dus gedaan met de vraag of mensen naar mij aantekeninegn wilde sturen die ik niet heb. Dit hadden ze mij ook beloofd. Heb in de mail nog wel gezegd dat als ze dit keer niks terug sturen ik voortaan niks meer doorstuur.
Nee ze zouden echt iets doorsturen.
Nu komt puntje bij paaltje en hebben ze weer niks teruggestuurd en zelfs geen bedankje kan eraf. Net een aantal mensen hier persoonlijk op aan gesproken op msn en de reactie vareert van gewoon niet antwoorden tot strak zeggen 'dan moet ik scannen en dat kost me teveel tijd'. Alsof het mij geen tijd heeft gekost!!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:59

Dan was ik er heel snel klaar mee pb :( Niets meer doorsturen, want kost je teveel tijd/stroom/etc

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:32

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:41

Als die mensen zelf maar hebben wat ze willen hebben he !!!!!!! dan komt de ego tripperij weer sterk naar boven, als IK het maar haal.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:44

Ik ben destijds om dezelfde reden ook gestopt met aantekeningen doorsturen... Het is op een gegeven moment alleen maar nemen en niets geven...
Succes met het tentamen (rechtsgeschiedenis vond ik altijd vreselijk!)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:48

Hoi,

Ik leef nog. Ga strax even op mijn gemakje bij lezen want zit nu al iets te lang achter de computer en dat vinden mijn ogen nog niet zo fijn..
Ik heb de operatie overleefd maar het was een heel avontuur.
Verslagje:
Om 1400 was ik onder zeil en begon het feest...
Langzaamaan kwamen er wat probleempjes:
Probleem 1 Sleutelbeen was op 3 plekken gebroken. Oeps foutje van de beoordeelaars 3 weken geleden..
Probleem 2 Breuken waren al een beetje vast gegroeid en niet makkelijk van elkaar af te krijgen. Ik heb nou eenmaal sterke botjes..
Probleem 3 1e keer plaatje erop zetten ging fout maar 2e keer was wel goed..
Probleem 4 Bloederige toestand dus een drain er in.
Normaal iets simpels wat een half uurtje duurt nee ik ben 3 uur de klos!
Rond 1730/1745 was ik weer op de kamer nog compleet van de wereld. Uiteindelijk was ik rond half 10 's avonds goed aanspreekbaar. Mijn hoop om dezelfde dag naar huis te gaan was al vervlogen.
In totaal hen ik 3 infuuszakken gehad en afgelopen nacht niet geslapen (was iets te wakker)
Pijn valt wel mee alleen brandt het behoorlijk en heb ik geen gevoel op bepaalde plekken op mijn schouder. Waarschijnlijk zijn er huidzenuwen kapot gegaan of gekeusd tijdens de operatie maar dat merken we in verloop van tijd. Mijn arm en hand werken verder prima.
Vanmorgen moest er om 12.00 nog een controlefoto worden gemaakt en die was goed dus ik mocht weg.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:53

Getver Caroline, klinkt niet fijn! Op 3 plaatsen nog wel. Juk!

Pb, zou ik ook snel mee klaar zijn idd!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:54

@ Caroline: heftig hoor. Sterkte ermee en dat je snel mag herstellen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:58

Wat heftig Caroline. Sterkte, en hopelijk herstelt het voorspoedig :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:59

Caroline, Wat een pech!! Hopelijk is het herstel wel voorspoedig!
Shanouk, Ik denk dat ik het dit jaar maar bij losse trainingen hou!
PB, Jij hebt je how's RS in Engeland besteld, toch. Was dit bij 'nagswag'? Mijn hows was net te klein, dus heb ik hem verkocht aan een vriendin. Nu wil ik hem bestellen in Engeland. Hoe lang duurt dat dan ongeveer? Ik wil gewoon de standaard blauwe S adult met korte rug!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:59

Thanx. Ik hoop het ook want wil in Markelo en Westerbork meedoen.
We blijven positief. Volgende terugkomen en dan horen we meer..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:13

Mo: Heb het via een site gedaan die ook op ebay stond. Had hem 7 weken, maar had ook speciale kleuren en in vakantie tijd besteld. Dus dat duurt langer. Was er verder heel tevreden over.

Varoline: Klinkt heftig allemaal. Ik kan eind januari ook weer odner het mes. Mijn hele binnenkant van de knie is doof en ook niet weggetrokken. Dus ben benieuwd of het met een tweede operatie erger wordt.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:18

Wat een pech zeg Caroline!
PB: Nou dan zou ik volgende keer ook gewoon geen aantekeningen meer doorsturen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:51

Caroline: Jeetje wat een pech := Hopelijk gaat het nou gauw goed.

PB: Jeetje dat is zo gemeen! Heb ik ook wel eens gehad. Stuur dus echt alleen nog maar naar mensen iets waarvan ik weet dat ik ook wat krijg als ik iets nodig heb.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:34

Ja, ik heb zo'n vast groepje waar ik normaal alles meedeel. Die krijgen voortaan alleen nog maar toegestuurd.
Ze vonden het overigens wel een strakke actie dat ik nogal kattig heb gezegd last chance. Was nl nogal erg duideijk geweest in mn mail O:)

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:52

Hier een stille meelezer
heb niet zoveel tijd ;)

Caroline@ :(:) Klinkt heftig ;(

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 18:23

Leuk studiegroepje PB. Voortaan negeren als ze om je aantekeningen vragen. Bah, van je vrienden moet je het hebben.

Caroline, tegenvaller van je breuk op 3!! plaatsen. Gelukkig heb je de operatie goed doorstaan. Geen last van je narcose?

Mo, ik heb mijn Hows Racesafe ook in Engeland besteld bij Nagswag. Goede ervaringen mee. Duurde wel wat langer bij mij omdat ie niet op voorraad was.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 19:00

Caroline: wat een tegenvaller zeg! Sterkte met het herstel. Hopelijk gaat het nu helemaal goed komen!
PB: aantekeningen delen doe ik dus ook alleen nog maar met mensen waarvan ik weet dat ik het ook terug krijg mocht en nodig zijn. De rest haalt ze maar ergens anders vandaan, ik ben gekke jopie niet!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 19:57

Goedenavond!
Vorstin was echt druk := De eerste 10 minuten met longeren leek ze wel een tuiger := Kop erop, staart erop en gaaan! Daarna was ze wel gewoon braaf :) Straks lekker filmpie kijken :)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 20:54

Hoooi!
Dus Vorstin heeft even lekker de benen kunnen strekken, Shanouk!
Caroline, wat vervelend van je operatie. Beterschap komende tijd!

Voodoo heeft al 2 weken bijna niks gedaan, alleen maar elke dag even naar buiten. Heb het zelf op dit moment overdag te druk en 's avonds niet echt de mogelijkheden om te longeren o.i.d. Het weer zit dan ook helemaal niet mee met al die sneeuw en vorst. Heb mijn les van morgenavond ook maar afgezegd, vind het niet eerlijk om direct na 2 weken stilstaan een les te rijden (en zonde van het geld).

Gisteren ook begonnen met schaatslessen. Het is een cursus, t is maar 8 keer. Vind het erg leuk om te doen en wil een betere techniek krijgen. Goed voor m'n beenspieren :P Kon ze gisteravond echt wel voelen na een uur schaatsen!