[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 12:56

Vervelend Vief, heb ik donderdagnacht gehad :\

Jammer van de weigeringen met Yoeri Mistid. Fijn dat je wel lekker met Kino hebt gereden.

We zijn gisteren even naar de manege geweest om daar te rijden, voor het eerst. Ging echt heel erg goed, viel me reuze mee! Dus woensdag ga ik met haar voor het eerst naar de springles!!! :):)

Ils_K

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:32

vief: mooie kasten, en balen dat je zo slecht slaapt.
mirthe: jammer idd met yoeri.
andrea: mooi dat het zo goed ging, spannend joh woensdag! :D

Paar dagen gewerkt, dus weinig gebokt. Vanmorgen met Armani op buitenrit geweest met een vriendin, was erg gezellig.
Leer het bos steeds beter kennen daar.
Aankomende week hele week stage, dus dan houden we weinig tijd over.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:51

@LZ: Lekker hoor, zo'n bosrit ;)
@Vief: Dat is echt niks.. steeds wakker worden :n !! :(:) Hopelijk knap je heel gauw weer op!!!

Poeh, tis echt druk op werk... hoop gedaan vandaag...

Heb gister zooooooooooooooooooooo lekker gegeten :):) !! Ben uit eten geweest, heb van de zomer daar toen ook ooit gegeten, toen was het ook zó lekker eten daar..
Mjam.. hertenbiefstuk, ging er wel in hoor :o ...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:09

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:12

:wave:

Lotte: ik zag (al heel wat pagina's terug geloof ik ) dat je je eerste crosstraining gepland had staan?! Leuk :D
Vief: Balen dat je slecht slaapt enzo :(:) beterschap
Andrea: veel plezier alvast!

Onze vakantie was leuk :)
Helaas gingen mn spring- en crossuitstapje beide niet door ... voor Ermelo stond ik op de wachtlijst. Op donderdag zou ik om 2uur in Ede crossles hebben, maar toen begon het om half 12 ofzo heel hard te sneeuwen ... -O-
Maar ondanks dat was het weer erg leuk :)

Kikker Bambi in de paddock in de sneeuw :Y)
Afbeelding

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:17

Jetske, wat een leuke foto is dat!!! Lekker gek zonder dek :P !!! En mooi dat je vakantie leuk was!

Klopt, ik heb 29 maart mijn eerste crosstraining *\o/* .
Dit zou eigenlijk 1 februari zijn, maar toen was alles bevroren. Dus 29 maart is er voor in de plaats gekomen, daarna ga ik als het goed is ook 12 april meedoen, dit weet ik pas zeker als ik weet wat voor diensten ik heb.. dus dat is nog even afwachten. (En ik sta ingeschreven voor de regiotrainingen)
Kwam mij ook wel goed uit dat het niet doorging, Wolin en ik gaan nu eerst nog trailertraininig volgen :) .
Dus straks loopt Wolin met een los touwtje over haar hals, zo *hup* de trailer op, no problemo :o :D !!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:18

Haha :)) Nou superleuk iig :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:19

Jah!!! Heb er ook heeeeeeeeeeeeel veel zin in!!! :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:34

Ik heb net ook crosstraining gehad, was echt helemaal super! alleen wat haat ik carneval zeg! ik heb in ieder geval kunnen laten zien dat ik mn rijbewijs met aanhanger niet voor niets heb gehaald.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:19

:wave:

Net even wezen voetbal kijken bijn mijn vriend. En ze hebben weer gewonnen :). Was wel koud daaro op het veld :+.

Vanochtend beide paardjes heerlijk gereden :D. Loempia mogt weer even springen en dat ging heel fijn :)). Sofietje even rondje langs de weg gedaan.
Zal deze week wel weinig rijden voor me worden. Moet elke dag van 11 tot 8 praktijk lopen. Dat betekend bus 9 uur heen en dan ben ik om half 11 savonds weer een keer thuis ofzo :=.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:25

Lijkt er op dat je het druk krijgt deze week Kim ;) :j

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:25

Dat is wel een hele geinige foto Jetske.
Klinkt als een lekkere week Kim.
Verder is het hier thuis heerlijk rustig. Heb net lekker the great Dictator gekeken en zijn gisteren even naar Kinderdijk geweest. Woon er 5 km vanaf en was er niet meer geweest sinds mn 5de :+

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:28

Leuk PB ;) !! Ik ga binnenkort weer 's naar de dierentuin :P , ook al hele poos niet meer geweest :) .

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:29

@ Jetske; Geweldige foto! ;)
@ Andrea; fijn dat het goed ging!

Vandaag nog even gereden, galoptraining met Ramona en gewoon dressuuwerk met Excell.
Ramona begon weer op straat, gewoon haar kont in de krib gooien, eerst achteruit en dan kaarsrecht de lucht in.
Dat mag ze van mij echt niet doen, gewoon een goeie tik gegeven en er met mijn sporen ingestampt. :Y)
Dan is het zo over, draak dat het is! :+

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:51

Leuk PB :))
Druk weekje zo te horen Kim, fijn dat de paarden lekker gelopen hebben.
Mariek: stoute Ramona ~~}>

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:57

Jetske: wat een geweldige foto :))

Ik heb vanmiddag wedstrijd gehad, was mijn L1 debuut. Ze liep met losrijden al best wel fijn en ze stapte zonder problemen de baan binnen *\o/* (voor het eerst, normaal moet er een paard voor haar aan en zelfs dan wil ze nog wel eens moeilijk doen) Dus daar was ik al heel blij mee. In het proefje zelf was ze soms nog wel wat gespannen, vooral het stuk tussen F-A-K op de rechterhand, daar durfde ze niet zo goed langs en daar had ik veel spanning, maar voor de rest was ze heel braaf en ik kon er ook al wat meer aan rijden. Toen weer even naar de losrijbaan en 2 combinaties wachten voor het 2e proefje (in Oostwold kun je 2 proeven rijden en dan start je in groepjes van 3, en daarna het 2e proefje). Toen was ze veel meer ontspannen maar ik kon aan haar merken dat ze wel wat moe werd. Maar ik was heel tevreden over hoe ze zich gedroeg (zelfs mijn moeder vind haar nu weer lief :+ ). Voor het 1e proefje had ik 183 en voor het 2e proefje 186. Daar was ik het zelf ook wel mee eens, dat is dus wel fijn.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:03

@ Anthea; Super dat ze zo braaf was, en dat je moeder haar weer lief vindt! ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:06

Anthea: Die cracks van ons gaan het toch stiekem wel goed doen ;) hahahaha

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:18

hahaha ja het wordt nog wel wat met ze ~~}>

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:21

Netjes Anthea :D !

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 20:42

Goedenavond :)
Ik heb net lekker 4 uur liggen maffen :Z
De wedstrijd gister ging goed! Met losrijden liep ze heel lekker, alleen in de proef werd ze iets te heet. Daar had ik allebei de proeven een paar grove fouten, na de middengalop kreeg ik haar moeilijk meer terug ~~}> De tweede proef ging netter dan de eerste, daar kon ik net iets meer eraan rijden.
Ik moest tussen een paar van die bewegingstoppers, maar daar heb ik maar niet te veel op gelet. Mijn punten waren 174 en 180 :)
En de tweede proef was ik nog boven zo'n bewegingstopper geeindigd ook! Ik had die proef gezien, en het zag er netjes uit. We waren gisteren om 11 uur pas terug van de wedstrijd, ben gelijk mijn bed in gedoken. Vanochtend er weer vroeg uit, dus het was wel even aanpoten vandaag.

Jammer dat Yoeri niet lekker ging Mistid, maar fijn van Kino
Balen dat je niet lekker geslapen hebt Vief :(:)
Fijn dat ie braaf was in de binnenbak Andrea
Gave foto van Bambi Jetske!
Fijn dat je crosstraining lekker ging Tientjeh!
Wat een draak is Ramona Marieke!
Gefeliciteerd met je winstpunten Anthea! Mooi debuut hoor :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 21:51

Goeienavond!
@Snoekiej: Gefeliciteerd met je eerste winstpunt tussen de paarden! Zo zie je maar weer dat je er zat tegen kunt rijden :D
@Mistid: Balen dat het met Yoeri niet helemaal lekker ging. Wel fijn dat Kino lekker aanpakte.
@Anthea: Gefeliciteerd met jullie mooie debuut en de punten. Fijn ook dat ze steeds braver begint te worden.
@Andrea: Fijn dat het vosje lekker aanpakt, hopelijk is ze woensdag ook braaf! Heb je ook wedstrijd/cross plannen met haar?
@Marieke: Balen dat Ramona een beetje stout was, gelukkig kreeg je haar er snel door. Ben je alweer wat over je springdip heen?
@Kim: Veel succes alvast met de drukke week die je voor de boeg hebt!
@Vief: Balen dat je niet kon slapen, hopelijk kun je vannacht weer een beetje bijtanken!
@Hilde: Met de springschoenen van Dalmar en New heb ik geen ervaringen, ik heb de CC en die vind ik wel erg fijn.

Gisteren ook nog springwedstrijd gehad, haalde ik Nika uit de stal had ze een dikke pees en niet helemaal rad. Dus die maar thuis gelaten, toen maar besloten om Jipje mee te nemen en te kijken of hij het weer wou aanpakken. Hij was weer helemaal blij dat hij mocht springen, was dus erg sterk en stoer in de ring, maar ondanks dat toch 2x foutloos en een 1e prijs. Prijsuitreiking was te paard, maar die heb ik maar niet met hem gedaan, vond ik niet erg handig :o Heb hem daarna maar geen 2e parcours meer gestart, vond het zo wel even genoeg ;)
Vandaag een relaxdagje van een vriendin gekregen, was erg lekker :9
En helaas morgen om 8.30 weer college, ben benieuwd hoeveel mensen er zullen zijn in verband met carnaval.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 22:01

Leuke foto Jetske!
Gefeliciteerd Snoekiej, Anthea en Jipje Niekje, maar wat vervelend van die dikke pees! ;(
Mooie kasten!

Ik was vandaag met Uitje, onze Metall naar de wedstrijd. Ik geloof niet dat ik zelf nog door de dopingcontrole heen zou zijn gekomen :P , want ik had even wat pijnstillers genomen voor mijn rug .
Maar er was geen dopingcontrole, dus we werden 2x eerste met 190 en 191 punten!! :D
Hij liep erg goed, vooral de eerste proef voelde lekker.
De jury was niet scheutig, over de hele middag was er nog 1 iemand met net aan een winstpunt, voor de rest zat iedereen tussen de 150 en 170 punten.
Ben trots op dat paard, fijn dier!
*\o/*

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 22:22

Super Heleen! Jullie moeten er wel met kop en schouders bovenuit zijn gekomen, zeker als de jury over alle deelnemers zo weinig punten heeft gegeven!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 22:37

Kennelijk. Het is ook zo'n gaaf paard, vaak komt de jury ook naderhand naar je toe omdat ze het paard zo leuk vinden.
Ik vond het zelf nl niet eens zo goed gaan, we hadden nogal wat afstemmingsprobleempjes. Ik had er een half jaar niet op gereden en afgelopen weekend 2x. :=
Ik zou hem heel graag zelf blijven rijden, daar zit echt potentie in!
Maar morgen sta ik hem weer af aan mijn man...gelukkig heb ik Olivier nog. *D