[SGW] [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 20:30

Ik vind het HBO veel relaxter als de middelbare school Bloos

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:32

Hmm ik vind de uni niet echt veel relaxter. Moet toch wel wat harder mijn best doen en kost veel meer tijd.
Maar komt natuurlijk ook wel dat ik nu 2,5 uur per dag aan het reizen ben ipv 10 minuten fietsen Clown

Ingridje: hoop dat het snel opgelost wordt Ach gut
Rowo: Ziet er gelikt uit!! Mooi hoor Lachen

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:32

het is relaxter 'dan' de middelbare school Tong uitsteken
Sorry viel me gewoon op Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 20:35

Ingridje16 schreef:
het is relaxter 'dan' de middelbare school Tong uitsteken
Sorry viel me gewoon op Clown

Hihi.... ik doe dat altijd fout met 'dan' en 'als'. Heb het dus ook meestal fout Bloos

Ik hoef op het HBO weinig te doen, ik doe iig weinig. Leer pas de week voor de tentamens en dan haal ik ze. Naja niet altijd in 1x maar goed. Ik heb geen lange dagen eigenlijk en 2 dagen per week vrij..

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:37

rowo schreef:
Ik vind het HBO veel relaxter als de middelbare school Bloos

Ha, ik uiteindelijk ook. Maar de eerste 1,5 jaar was veel, heel veel ... daarna werd het pas leuk en relaxed Tong uitsteken Maar toch die 4 jaar veel tot 5u/half 6 op school gezeten

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:39

ik vind het HBO helemaal niet zo relaxed. Heb soms best lange dagen (dit blok toevallig niet Vork ) en moet er super veel voor doen. Vind dat ik ook al best veel ervoor doe maar alsnog haal ik de meeste dingen niet. En ik vind alles ook zo ontzettend slecht geregeld, maar dat kan ook aan mijn school liggen natuurlijk Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 20:42

Ik heb 1 dag dat ik van half 11 tot 4 uur moet. En maandags van half 2 tot 4 uur. Woensdag vrij en vrijdag vrij. Donderdag is project dag waar je dus aan je project kan werken en we soms wat workshops hebben.
Ik doe de eerste weken van de periode zo ongeveer niks. Behalve de week voor de tentamens, dan leer ik hard.

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:53

Ingridje16 schreef:
ja padocks zijn een groot zwembad.
Daar kan die wel in maar niet met die mok.
ja is een hele grote molen. Zitten 10 vakken in dus is voor 10 paarden.
In het midden kan je je paard ook los gooien zo groot is die.

Ja dat is natuurlijk zo, wat een gedoe joh!
Fijn dat het een grote molen is Lachen
Die van ons is maar klein dus ik zet Max er liever niet dan wel in.. maar goed soms is het wel handig Knipoog
Hoop maar dat die advocaat snel met iets komt!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 21:07

@ ingrid; stapmolen lijkt me behoorlijk geestdodend voor een paard. Vooral als je het 2x per dag een uur doet. Een uur is echt LANG. Anders moet je het longeren eens vervangen door een stukje stappen aan de hand langs de weg en laten grazen ofzo.

Weet er iemand nog een 2e hands S&T hoofdstel? Heb vandaag bij Koenderink gekeken en daar waren ook wel de goedkopere, maar ja is de kwaliteit natuurlijk een stuk minder.

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 21:12

Goeieavond! Lachen

Andrea: gefeliciteerd met je toelating!
Chantal: welkom Lachen
Snoekiej: super zeg!
Floor: leuke foto's!

Ben gisteravond met Wollie naar het Vive La Vie feest geweest Haha! Was echt heel gezellig, heb Paul en Bianca nog gemeet Haha!

Vandaag heb ik met Money gesprongen, hij deed het echt super goed! Hij krijgt het echt door en hij vind het nog leuk ook Haha! Ik zal volgende week eens kijken of ik Wollie lief aan kan kijken om foto's te maken! Heb ook nog op Ollie gereden, was weer ff geleden, moest dus best wennen aan die grote passen enzo Tong uitsteken Hij weet ook wel wat de bedoeling is al ik iets vraag, maar ik moet het van hem per se goed vragen, zoals het hoort Tong uitsteken Is echt een goed leerpaard Haha!

Ik ben er weer vandoor. M'n ouders zijn vanavond niet thuis dus ik geef een filmavond/feestje Tong uitsteken ze weten het wel hoor haha Knipoog

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 21:33

CoriienRN schreef:
oke dan dan zullen wij er ook zijn denk ik Knipoog

stond er een mooi parcour?

Ja, weer een superparcours. Lange lijnen en heel logisch gebouwd Lachen

2x een uur in de molen is behoorlijk saai voor een paard. Vorstin loopt iedere ochtend een half uurtje in de molen, maar langer ook niet

Ik vind die stakingen ook maar onzin. Onze school had besloten er niet aan mee te doen, maar toen kwamen mensen van andere scholen onze school binnenvallen & opjutten, waardoor onze school ook voor 3/4 mee ging doen. Het is ook echt zo dat de meeste leerlingen geen idee hadden waarom ze staakten..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 21:48

Yes!
Ik heb 2 winstpunten gehaald zojuist in Nijkerkerveen, Amber ook 2 winstpunten Haha!
Helaas in de barrage ging ze bij de laatste hindernis een keer erlangs, en toen een balkje Tong uitsteken
Maar ik vond het super, klaar om volgend jaar te starten!

Bonny's sokken zijn heel vaak gefotografeerd ROFL

Nu zit ik hier met ijs, bonny heeft net op mijn voet gestaan, toen ze (nogal lomp) de trailer uit kwam... Ach gut

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:05

Fijn dat het springen zo goed ging Haha!

Ik ben omgehaald. Vanavond toch nog maar uit!
Ga naar Rijssen. Nog nooit geweest, maar wordt vast wel gezellig Ja

Pffft.. op het moment niet super veel zin.
Beetje lastig MSN gesprek aan het voeren Nagelbijten / Gniffelen Jongens soms ook..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 22:07

Goedzo Melanie OK dan!

@ vief: JONGENS... je kan niet met ze en ook niet zonder ze. Echt de meest moeilijke wezens op deze aarde Ja Ik heb zo 1 met een gebruiksaanwijzing van minstens 300blz.
Veel plzier in Rijssen, ben k ook nog nooit geweest.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:35

Jaa ging super Mel Haha! !

Naja ik ook weer 2 winstpunten, dus met nu 7 op teller mag ik volgend jaar lekker SGW starten Haha! !
We hadden in de 2Fase een Snelle tijd met veel wendingen en we waren 2de Haha! !

Nu zijn wij voorlopig klaar met alles Lachen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:37

Rowo: Haha Haha! Is nog best wel een goed gesprek geworden.. Toch beetje jammer zo via MSN in plaats van irl.
Maar kwam voor hem een beetje onverwachts en voel me nu wel een beetje banketstaaf.. Maar straks wat goeie muziek en dan word ik wel weer vrolijk Knipoog

Het is eigenlijk altijd "dan" als een woord eindigd op -er.
Beter dan, groter dan, relaxter dan, hoger dan, etc Knipoog Maar 't is inderdaad een woordje waar je je gemakkelijk in vergist.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:37

Gefeliciteerd Melanie & amber!
Vief, jongens kunnen inderdaad echt errug lastig zijn.. Veel plezier in Rijssen anyway!

Ik ga nog maar een afleveringetje van House kijken, daarna slapen denk ik, heb echt onwijze koppijn..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 22:40

viefdepief schreef:
Rowo: Haha Haha! Is nog best wel een goed gesprek geworden.. Toch beetje jammer zo via MSN in plaats van irl.
Maar kwam voor hem een beetje onverwachts en voel me nu wel een beetje banketstaaf.. Maar straks wat goeie muziek en dan word ik wel weer vrolijk Knipoog

Het is eigenlijk altijd "dan" als een woord eindigd op -er.
Beter dan, groter dan, relaxter dan, hoger dan, etc Knipoog Maar 't is inderdaad een woordje waar je je gemakkelijk in vergist.

I know, maar ik zeg en typ het toch altijd verkeerd. En dat heeft VWO gedaan Bloos

Een gesprek gehad met een jongen waar je een oogje op hebt?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:46

Nou paar keer gedate, kan het goed met hem vinden super gezellig telkens. Hij heeft zelfs een keer op Lipso gezeten ROFL
Maar daar hield het een beetje op. Maar twijfelde wel heel erg en hij vond mij wel heel leuk Bloos Kon ook niet zo goed uitleggen
waarom niet zegmaar. Maar miste gewoon wat. Nouja zal jullie er verder niet mee lastig vallen Knipoog

Ik heb soms ook echt een typgebrek hoor. Vind het soms heel lastig om te bepalen met welke ij iets is haha.
Ook VWO, maar af en toe ook lekker blond Knipoog

Shanouk: Weltruste alvast. Balen dat je zo'n hoofdpijn hebt Ach gut

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 22:47

Ja lastige portretten die jongens. Maar het wordt dus niet meer wat? Ach gut

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 23:11

heb niet alles goed meegelezen maar andrea gefeliciteerd dat je toegelaten bent tot de master OK dan!

Vief veel plezier vanavond, ik ga zo ook naar een feestje. Het is maar goed dat alles afgesproken is anders zou ik zo afhaken, het is echt weer om lekker te gaan slapen Haha!

Rowo, ik vond HBO ook relaxter dan de middelbare, daarna de Uni gedaan, moest er toen wel iets meer aan doen maar omdat ik het gewoon allemaal leuker vond dan de middelbare ging het toch makkelijker!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 23:34

Jaa, het is idd een heel stuk leuker. Maar als ik hoor hoe theoretisch de uni is dan ben ik heel blij met mijn HBO opleiding. Al die projecten ed zijn leuk, lekker praktijk!

Ik ga zo lekker slapen!

Welterusten allemaal Dromen

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 00:10

Heb bijgelezen maar niet zoveel onthouden.. Bloos

Tal iig sterkte met het overlijden van Pooh (of was dat het bejaarden topic? Bloos)
Amber en Melanie nette prestaties, gefeliciteerd met de winstpunten!

Schrok wel toen ik al die verhalen over die stakingen met vernielingen ed las. Onze school heeft helemaal niet gestaakt, iedereen ging gewoon naar de lessen, zie het nut van dat staken ook niet zo..

Ik had vanavond wedstrijd, heb nog nooit zulke kromme punten gekregen geloof ik..
Eerste proef was echt waardeloos en dan overdrijf ik niet! Heb ik 182 punten Verward Wow!!!! Was zeer zeker geen winstpunt waard, heel veel spanning en slechte aanleuning etc, maar oke..
Tweede proef, ging nog steeds echt niet goed maar wel een heel stuk beter dan de eerste proef, heb ik 178 punten..
Naja, het zal wel (overigens had ik ook een 5 voor de galop bij algemene punten onderaan en verder voor de galoponderdelen zevens , voor de draf had ik een 6 terwijl die juist het meest gespannen etc was en voor de stap had ik een 7 terwijl er bij geen enkel staponderdeel een 7 was te vinden in m'n proef, beetje apart. Eerste proef had ik voor impuls overigens een 6, bij de tweede proef een 5, weet niet wat die jury onder impuls verstond, maar dat was hetgene wat vooral bij mijn eerste proefje heel erg afwezig was!)

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 02:48

rowo schreef:
@ ingrid; stapmolen lijkt me behoorlijk geestdodend voor een paard. Vooral als je het 2x per dag een uur doet. Een uur is echt LANG. Anders moet je het longeren eens vervangen door een stukje stappen aan de hand langs de weg en laten grazen ofzo.

Ja ik weet ook niet precies hoe ze dat gaat doen. Hij gaat er 4 uur per dag in als het weer het toelaat.
Misschien doet ze wel 4 keer een half uur dat weet ik niet.
Ja nou de weg ga ik niet meer op met hem
Dat was echt bijna m'n dood.
Dat is nog iets waarmee ze me belazerd hebben.
Hij zou 100% verkeersmak zijn, nou hij is al bang voor een stilstaande auto op het terrein zelf.
Anders had ik idd wel een aantal keer per week met hem buiten gaan stappen, vind ik zelf ook leuker.
Maja met een paard van 1.85 in me eentje over de weg vind ik niet zo'n prettig idee.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 03:51

Ik ben al weer thuis Haha! Keer wat anders als om 5.00 uur thuis haha!! Er was echt een super mooie lasershow daar. Echt heel gaaf *LOL*
Verder wel gezellig. Kwam nog vriendin uit Enschede tegen. En heb me wel goed vermaakt. Heb nog twee muntjes dus eigenlijk moet ik nog wel een keertje terug Knipoog

Jits: Wat raar zeg Verward
Volgende keer beter(e jury)!