Ik ga nog even snel naar stal, Max schijnt met een paar flinke stalbenen te staan. Denk dat ik maar even dunner dekentje op ga doen en nog even ga wandelen..
Ik heb ook nog ergens leuke verkleedfoto's, was een keer met de puzzelrit samen met nicole als knorretje, ior, poe en tijgetje, zal eens een foto zoeken!
Leuke foto's Psst Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die rijden met een GPS (incl stopwatch natuurlijk) ipv een gewone stopwatch. Bv deze:http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?template=pro_templ1.html&levprodid=9063552&choosed_cat=GPS Lijkt me erg handig (vooral ook tijdens het trainen) omdat je dan ook de actuele en de gemiddelde snelheid bij kan houden. Iemand ervaring met die dingen? Ik weet dat ze bij de endurance wel veel gebruikt worden. Mag dit uberhaupt bij SGW?
Nee Vieva. Dit jaar niet. Ik heb zelf wedstrijden. In Hooge Mierde ben ik er wel. MJ: Filmpje ziet er goed uit! Vief: Volgens mij kan jij geld gaan verdienen bij de nog nieuw op te richten ''Bokt-helpdesk''
Vieva: leuk profiel! M_J: leuk filmpje! Ziet er uit alsof het helemaal vanzelf gaat .
31 Maart beginnen de clublessen weer . En wat wedstrijden betreft kan ik ook wel mooi opbouwen, want 15 en 29 april hebben we onderlinge wedstrijden van de club. Ik kan niet wachten om te beginnen!