Net een springcoupon ontworpen voor onderlinge spingwedstrijd zaterdag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vnvd rijd ik de andere 2 maar in de manege bij Enschede. Ga zo ff omkleden en hier de stallen doen!

viefdepief schreef:sorry, betekent profielwerkstuk
haha.. moeilijk? 

Een beetje is dit ook wel zo, maar ik en vriendin 2 hebben ook een beetje het gevoel dat ze dat soms wil. Dat ze zich wat afsluit, meer naar andere toetrekt. Nou en dat pws was denk een beetje de druppel. Ik en vriendin 2 hadden na onze gezamelijke werkdag allebei volgens afspraak een stuk uitgewerkt. Alleen vriendin 3 had dit dus niet gedaan en dat vonden vriendin 2 en ik niet zo leuk. Kan het wel heel goed met vriendin 3 vinden. Samen naar Utrecht en Amsterdam geweest heel gezellig enzo.. Kunnen goed praten, dus wel erg vervelend.

Blegh, kan t wel goed vinden met haar hoor. Maar moet nu op vaste uren enzo aan dat ding werken 

Anne_ schreef:Haha ja Muisjover was hetZal het doorgeven hoor Gomir! Hij had ook de beste merrie onder z'n kont bij de IBOP
Er stond amazone: Hans van Kalsbeek.. dacht toch echt dat het een jongetje was
Biertabje schreef:Gomir.... ehhh op de site van springpaarden fonds...moet je ff googlen..weet hem niet meer uit me hoofd
Grappig wel.

GvdT schreef:Oh dan heb je hem wel op tijd in vorm voor de Regiokampioenschappen in Lisse
)
(je moet trouwens welleens springfotootjes maken he)