Aah das nog is een handige oplossing ja

Nog nooit aan gedacht.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. De andere keer zijn we met moeder en kind op de trailer naar Groningen gereden, beiden uitgeladen, moeder er weer in gezet, veulen bij de anderen, even gewacht of het goed ging met elkaar en toen rijden maar weer. Nou was onze merrie ook supermakkelijk op de trailer. Het valt mij wel op dat het voor ons mensen een groter probleem is om merrie en veulen te scheiden dat het voor de beesten zelf lijkt te zijn.

) voordat ik resultaat had. nu is de 22ste augustus een 6 aan mijn lijst toegevoegd op tentamendatum 30 juni, maar dan voor het vak Regulering en Recht, (die ik in 2009....., al met een 7 had afgerond..) Dus docent mailen, maarja die weet niks, dan secretaresse, moet ik 3 keer het verhaal uitleggen en nu gaat ze het nazoeken bij BOZ (bureau onderwijs zaken...) Zelf vind ik gewoon dat ik het gehaald heb

Ik kan ze alleen laden, want ze lopen er zelf op en af. Ook op de trailer zelf zijn ze altijd rustig. Ideaal! Maar als ik ook ergens een hekel aan heb, zijn het slecht te laden paarden. Ik kan me dood ergeren aan mensen die proberen met wat brokjes en een aai over de kop een paard op de kar te krijgen.
)

Nu nog flink verkouden en een zeer hoofd, dus dat gaat ook hier lekker. 

Hilde_ schreef:We hebben Giloni, de moeder van Uk en Cinderella laten inslapen.
Ze wilde haar stal liever niet meer uit en was in een week tijd flink achteruit gegaan... Je weet dat het eraan zit te komen, maar het komt dan toch hard aan.
23 jaar is wel een mooie leeftijd.
Ze was niet drachtig hopelijk?