Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
Fijn dat ze lekker sprong!
net al die moeite gedaan om ze een beetje goed ingeplant te krijgen, maar goed mij hoor je niet klagen hoor
Evony schreef:Willem Schepers, opzich wel een fijne instructeur maar toen sprong ik nog met sabine en die springt alles goed hahaha
Met toc had ik een keer les van een vrouw, of nouja wel meerdere keren, en die lag mij helemaaaaaaal niet. Ik moest van haar toc op groot rijden, en een mep mee geven met zweep etc etc, niet aan mij besteed iig. Was blij toen ze weg ging bij de club!
Kijkers voor sabje komen morgen nog een keer, hoeft ze niet meer te rijden ze wilt alleen dat haar vader een idee krijgt bij het paard, ben benieuwd

Gelukkig heb ik deze maand nog wel iemand op stal die met me mee wil op woensdag, dus daar neem ik even gretig gebruik van!
Een veilig gevoel en gewoon lekker kunnen rondhoppen was belangrijker.
), maar we gingen zo naar de zijkant dat meneer Stip gewoon half de hindernispaal sprong
En dan niks aantikken he! Ik was bij die sprong toch wel heeeeel erg blij met mijn nieuwe zadel en korte beugeltjes! Met mijn andere zadel was ik er zonder pardon afgevlogen. 
of heb ik dat verkeerd gelezen? Anders gefeliciteerd 

Amati sprong beide rondjes super, alleen doe ik soms rare dingen in de barrage... Wel balen. Maar vergeleken met de laatste wedstrijd was het een wereld van verschil hoe Maat liep. Hij was nu te rijden, te remmen en te sturen en bleef ver uit de buurt van het hout. Vooral tweede rondje reed ik al beter en liep het zo simpel.
In de barrage gingen we hee hard en kort aan het wenden en opweg naar H10 kreeg Hetje H6 in het vizier.En als Hetje iets in zijn vizier heeft.... Gelukkignog optijd weten te remmen en alsnog H10 gesprongen, maar kreeg een weigering aangerekend omdat toen ik hem remde en wegstuurde hij 1 pas achterwaarts zou zijn gegaan (volgens mij en heel veel publiek niet zo). Hele discussie met jury (had nl snelste tijd en zouanders 1ste zijn), maar de jury werd heel boos en deed niet zo aardig.Rondje M ging super op H3 en 4 na. Toen zat ik zelf te slapen en gelijk 2x een balk. Daarna goed wakker en toen sprong echt heel goed rond.
Het zou jammer zijn als ik me te vroeg opgeef en daardoor zo'n deuk in mijn zelfvertrouwen krijg (of het paard) dat het helemaal niet meer lukt. Denk dat ik Putten mooi afmeld en misschien wel gewoon ga kijken.
Jij woont toch niet heel ver weg, of vergis ik me daarin? Aan het eind van het seizoen misschien wat BB doen is een optie. Of misschien nog iets simpeler oefencrossjes en tripalons opzoeken. Eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat en gewoon weer het bos in kunnen zonder bibberkniën. 
Het jaar is nog lang, als je gewoon lekker door oefent, kun je misschien later in het jaar alsnog een keer BB starten

. Hoef ik ook niet meer dat onhandige wordbestandje te gebruiken
) is desondanks toch een goede koop geweest, hebben hem als dressuurpaard gekocht op zijn karakter en goede bewegingen maar hij bleek uiteindelijk ook leuk te kunnen springen en crossen, ook al had hij nog nooit van zijn leven een hindernis gezien. Omdat wij alles samen hebben moeten leren kan ik nu lezen en schrijven met dat paard.
Wat was jij al vroeg op!