[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:32

@Mandy: 1 keer in de week dressuurles thuis, 1 keer in de week dressuurles op de vereniging (maar kan het niet altijd redden om hier heen te gaan) en 1 keer per 2 weken springles op de vereniging. Dus volgens mij valt dat wel mee, toch? ;)

rowo

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:33

Dat valt idd mee.... Vergelijkbaar met mij. Ik zal wel te weinig bijlezen :=

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 10:11

Lielle schreef:
Barbie_Blue schreef:
Nee, per ingang van 1 april moet je de cross UIT als je hoe dan ook met je voet de grond/hindernis aanraakt, dus als je half langs je paard hangt en je duwt je doormiddel van de hindernis er weer op ben je ook uitgesloten ;-) Ik ben 1 keer hindernisjury geweest en heb alle regels naar mijn hoofd geslingerd gekregen :+

toch staat het zo niet in het reglement en als ruiter zou ik daar dus ook zeker niet mee accoord gaan. Kan best zijn dat de hindenrisrechters dat te horen krijgen, maar lijtk me dat de ruiters zoiets toch ook moeten weten.

/add
dwz, als je dus valt zonder dat het iets met een hindernis te maken heeft (gehad). Dus zeg maar uitglijden in een bocht.

Lielle ik ben het met je eens hoor! Ik ben bij de bijscholing TA en crossparcoursbouwers geweest en daar werd juist gezegd dat ze in NL nog niet de reglementen van de FEI hanteren, wat direct uitsluiting betekend na een val, omdat dit te moeilijk te controleren is. Je mag in NL dus ng wel tussen de hindernissen vallen, maar een val als gevolg van een sprong geeft uitsluiting.

Gr-Roos dus het is precies andersom als dat jij aangaf, bij FEI wel uitsl na een van tussen hindernissen en en NL niet

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 10:15

gelukkig, ik dacht al ik gek werd ;) (en ik zie dat mij typvaardigheden weer eens te wensen overlaten)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 11:26

Goede morgen :)

vind het wel een goede regel van het vallen :j

Vief gaaf goldplay :D lekker weinig slaap gehad :+
Rowo balen van je rug zeg!!

Ik ga vanavond naar de cross les, dus daarna snel douce en richting feest tent :)

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 11:39

Lotte; fijn dat wolin weer ok is! :D
J_N ; hoe vlot het met de verkoop van Nika?
Heleen; nog gefeli! ;)
Vief; Wat een supergaaf jasje zeg!
Hilde: nog proficiat met je 4de plaats in ww!
Rowo; Echt vreselijk balen van je rug! :(:)
Corien; Veel plezier vanavond! :)

Een tijdje meegelezen maar niet gepost.
Gisteren had ik achttal training, moeten zondag met achttal naar de antwerpse.
Wou ik de pony gaan opzadelen. Had mijn hoofdstel en peesbeschermers al in de stal gelegd maar ondertussen was Ramona uit de stal gelopen en stond ze ervoor.
Dus ik wil haar pakken om vast te zetten om op te zadelen. Draait ze zich ineens om en geeft zo een bok waarbij een van haar hoeven recht op mijn heup komt.
Ik mijn broertje gebeld, heeft dan mijn ouders gebeld en die waren er binnen een kwartier. Broertje is bij me komen zitten,
ik kon niet meer opstaan. Met hulp van ouders toch opgestaan en naar het ziekenhuis gereden.
Foto's van heup waren in orde, hij is wel zwaar gekneust. Moet tot woensdag op krukken lopen en niks doen.
Dus het provinciaal kan ik ook al vergeten. En dit weekend is het kermis in het dorp. 8)7

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 11:43

Das jammer marieke! balen zeg.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 12:01

Heb nog geen krukken, dus moest van mijn moeder vandaag thuis blijven van school,
verveel me nu alleen súperhard. :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 13:04

Beetje bokken ;)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 13:06

:wave:

Ben weer hard aan het werk op stage :Y)

:(:) voor Marieke.
Gaaf zeg Coldplay, Vief. :j Je had er ook mooi weer bij. :D

Ben gisteravond lekker het bos ingeweest met uk :)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:17

Vermaak je je nog wat op stage Hilde ;) ? Hoorde dat je dinsdag naar het fochteloerveen mocht? :)

Ik ben ook weer klaar met school. Zit nu bij vriendin in Leeuwarden. Ga toch maar even met school aan de gang :+. Moet ook gebeuren.

Sofie is vanochtend naar de tandarts geweest. Paps had er deze week even naar gevoeld en voelde toch wat randjes. Dus afspraak gemaakt bij de DA. En ze had vooral achter op de kiezen wel wat scherpe randjes. Dus dat is nou ook allemaal weer goed. Hopelijk gaat ze zich niet vervelen in het B proefje zaterdag ;).

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:26

Vandaag even geen paarden (behalve stallen doen en voeren natuurlijk. We moeten vanavond vakantieplannen gaan bespreken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:35

Scum dat is ook niet vervelend. ;)
Kim spannend je sgw debuut?

Ik ben nu weer even thuis, ge me zo omkleden en richting stal :)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:36

Corrien: Jaaaaa SGW debuut voor Sofietjee :D.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:49

Leuk man!! lukt je wel joh :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 16:10

Eéééén goedemiddag :D ,

Vief: Wauw!! Coldplay, geweldig!! 8-)
Mandy: Dat is wel balen zeg!! Hopelijk wil het met rustiger aan voorspoedig herstellen! :(:)
Benthe: En? Heb je spierpijn? :+ Ik ga naar de afdeling Maag Darm Lever/ Longziekten, niet helemaal mijn ding... maargoed, dat heb je niet voor het kiezen helaas, ik ben erg benieuwd. Ik vind de kids toch wel heel erg leuk ;) !!
Marieke: Wat een pech!! :(:)
Scum: Ook niet vervelend hoor :D , hebben jullie een idee waar jullie naartoe willen?
Ik wil eigenlijk nog heel erg graag iets van een weekend of midweekje Engeland doen, alleen ga ik ook al een weekendje Groningen doen om lekker te shoppen enzo.. ;)
Kim: Yeaaahhhh *\o/*

Ben alweer even ontwaakt :z , straks naar Wolin, kijken of haar ijzers er nog onder zitten := .
Voer halen, boodschappen doen...

Morgen hebben we autocross op stal, dus om 17.00 uur moeten de paarden van het land.
Er rijden twee van onze oude auto's mee, twee Subaru Yusti's 4x4 _O- , ik ben echt heel erg benieuwd.. Altijd weer fun die autocross bij ons }> .

Grrrr..... ik baal zo!! Ik deed op de fiets mijn leren jas uit, en wil hem op mijn tas leggen in mijn fietsmand (jaja, lekker burgerlijk :)) ), valt mijn jas naar beneden, was net te laat met opvangen, zo rond mijn trapper.. Helemaal gescheurd!!! :oo .... :\ ... _-:( .... -:(- , ik had nog een stille hoop :o ... dus ik gauw naar de kleermaker, maar er was geen redden meer aan. Verdikkie!!! |o

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 16:12

Lotte dat is balen van je jas, wel geluk dat je er niet afgevallen bent ;) dat heb ik een x gehad :o

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 16:14

Lotte: :n Het is met de hele familie en waarschijnlijk van vrijdag t/m zondag ofzo. Vanavond met ideeen strooien en dan kijken wat in de smaak valt. Ik vind alles eigenlijk wel prima.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 16:14

Nou inderdaad Corien!! Maar ik ben inmiddels een heuze Pro wat betreft stuntfietsen :o ...
Maar die jas :\ , verdulleme, hij was zo mooi!! Hahahaha! :))

Edit: Scum, dat wordt nog spannend ;) , altijd leuk om dat soort dingen te doen! :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 16:19

Ja daarom :+ Ja ik heb ook wel eens van die dingen die dan niet stuk moeten gaan die gaan dan juist stuk :o

Zaterdag mooi dagje strand met jackson en jet met 1 van de pony's gaan we mooi eens even wat galoperen :D

Kim hoe was het nou ook al weer :o

460 meter per 1 min. dus 2300 meter moet in 5 minuten ?

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 17:13

Lotte, klinkt leuk, die autocross! Wel balen van je jas.
Corien, veel plezier alvast zaterdag! Die tijden weet ik ook niet precies, kun je wel uitzoeken in de reglementen geloof ik. Staat vast ook wel op vraagprogramma's (jij ging toch ook al crossen dit seizoen?).

Ik heb de afspraak van de fysio voor mijn paard toch maar wat vervroegd. Hij liep gisteravond aan de longe echt slecht. En die keer ervoor op buitenrit was hij ook niet zo voorwaarts als anders. Gelukkig kan ik a.s. woensdag al terecht, tot die tijd maar even niet rijden. Ik heb er eigenlijk niet zo'n goed gevoel over :\

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 18:02

billy1 schreef:
Barbie_Blue schreef:
Nee, per ingang van 1 april moet je de cross UIT als je hoe dan ook met je voet de grond/hindernis aanraakt, dus als je half langs je paard hangt en je duwt je doormiddel van de hindernis er weer op ben je ook uitgesloten ;-) Ik ben 1 keer hindernisjury geweest en heb alle regels naar mijn hoofd geslingerd gekregen :+

toch staat het zo niet in het reglement en als ruiter zou ik daar dus ook zeker niet mee accoord gaan. Kan best zijn dat de hindenrisrechters dat te horen krijgen, maar lijtk me dat de ruiters zoiets toch ook moeten weten.

/add
dwz, als je dus valt zonder dat het iets met een hindernis te maken heeft (gehad). Dus zeg maar uitglijden in een bocht.

Lielle ik ben het met je eens hoor! Ik ben bij de bijscholing TA en crossparcoursbouwers geweest en daar werd juist gezegd dat ze in NL nog niet de reglementen van de FEI hanteren, wat direct uitsluiting betekend na een val, omdat dit te moeilijk te controleren is. Je mag in NL dus ng wel tussen de hindernissen vallen, maar een val als gevolg van een sprong geeft uitsluiting.

Gr-Roos dus het is precies andersom als dat jij aangaf, bij FEI wel uitsl na een van tussen hindernissen en en NL niet[/quote]

Billy, dit heeft Pleun van der Marel meerdere malen zo verteld en dat is toch niet de minste dacht ik zo ;)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 18:07

Haha nou dat mooie weer viel wat tegen hoor Hilde ;)
Even een paar druppen gehad, maar verder gelukkig wel droog. Was echt bang dat we zeiknat zouden regenen!

Lotte: Wat zonde zeg ;( Ik heb een keer precies hetzelfde gehad met een jasje. Gelukkig was het niet zo'n enorme scheur, maar je ziet het ondanks dat het gemaakt is nog wel :\
Hilde: Fijn dat het zo leuk is op je stage :D
Rosalie: Hoop dat het meevalt :(:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 19:46

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 19:52

Leuk filmpje PB :j , je ziet nog even een kakkende shet voorbij komen, loopt lekker los te scharrelen zo te zien ;) ..
Hij pakt het goed aan, heel ongecompliceerd!!