Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:Barbie_Blue schreef:Nee, per ingang van 1 april moet je de cross UIT als je hoe dan ook met je voet de grond/hindernis aanraakt, dus als je half langs je paard hangt en je duwt je doormiddel van de hindernis er weer op ben je ook uitgeslotenIk ben 1 keer hindernisjury geweest en heb alle regels naar mijn hoofd geslingerd gekregen
toch staat het zo niet in het reglement en als ruiter zou ik daar dus ook zeker niet mee accoord gaan. Kan best zijn dat de hindenrisrechters dat te horen krijgen, maar lijtk me dat de ruiters zoiets toch ook moeten weten.
/add
dwz, als je dus valt zonder dat het iets met een hindernis te maken heeft (gehad). Dus zeg maar uitglijden in een bocht.
billy1 schreef:Barbie_Blue schreef:Nee, per ingang van 1 april moet je de cross UIT als je hoe dan ook met je voet de grond/hindernis aanraakt, dus als je half langs je paard hangt en je duwt je doormiddel van de hindernis er weer op ben je ook uitgeslotenIk ben 1 keer hindernisjury geweest en heb alle regels naar mijn hoofd geslingerd gekregen
toch staat het zo niet in het reglement en als ruiter zou ik daar dus ook zeker niet mee accoord gaan. Kan best zijn dat de hindenrisrechters dat te horen krijgen, maar lijtk me dat de ruiters zoiets toch ook moeten weten.
/add
dwz, als je dus valt zonder dat het iets met een hindernis te maken heeft (gehad). Dus zeg maar uitglijden in een bocht.