Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:Heb trouwens even terug gelzen. MOest toch wel even lachen om een aantal opmerkingen
Hilde_ schreef:Ja dat was ik, en het is trouwens een echte paardenjas
Weet niet meer wie het vroeg
Mijn moeder heeft m in het bruin met lichtblauw
Sterkte Renske & Vief!
Simmie schreef:Ouderen hebben altijd meer last van een amandeloperatie dan jonge kinderen. Waarom weet ik niet precies, maar Gomir vast wel!
Pinacolada schreef:Simmie schreef:Ouderen hebben altijd meer last van een amandeloperatie dan jonge kinderen. Waarom weet ik niet precies, maar Gomir vast wel!
Is met veel dingen zo..ik heb vorig jaar van mn nichtjes zomaar de waterpokken gekregen..bijna 2 weken best ziek en nichtjes nergens last van..heel grappig (not).
Wij hebben altijd een kunstboom..hadden hiervoor een echte. Hou niet zo van kunstbomen, maar ja..ma stofzuigt en ik niet.
Net Sien ff uit de stal gehaald en ff laten draven..is ze toch half uur buiten geweest. Normaal de hele dag, maar met dit weer maar ff niet..
marieketencate schreef:Die hond heeft wel lange voorpoten Jits!
Lielle schreef:Citaat:Vernieuwde springschoenen van N.E.W. Deze zijn vervaardigt uit hoogwaardig ballistisch nylon waardoor ze zeer sterk en duurzaam zijn. Dubbele velchro sluiting. Met "Heel lock" om draaien tegen te gaan.