!Aaah BT! Zal tegen die tijd toch wel lukken
!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
!!
. Je zult hem toch zelf moeten rijden; een automatische piloot zit op geen enkel paard.
. Het enige wat ik nu weleens mis zijn de springlessen. Ik wil graag meer springen, maar je kunt een paard niet gaan overbelasten.
. Terwijl we vroeger bij ons in het dorp de regiokampioenschappen hadden!
!
!
hahaha!
!!
. En nieuwe glazen en nieuwe lenzen. 3 ribben uit mijn lijf als het niet meer is, maar goed..moet wel eens.
Om 15:53 & 16:23
Simmie schreef:Ik ben vandaag de cross vast wezen verkennen. Nou, ik vind het een behoorlijk pittige cross voor het M! Wel heel leuk en mooi, maar technisch en pittig. Een absolute uitdaging. Wat ik nu heb gezien van Gorssel, zou ik niet meer iemand aanraden om in Gorssel de overstap naar het M te maken. Wat dat betreft had je (dit jaar dan) beter in Ede de overstap kunnen maken.
Ik heb er zin in!
Hindernis 7a en 21 vind ik wel spannend. Maar ik ga mijn uiterste best doen om netjes en nou een keer helemaal foutloos rond te rijden.
Tot morgen allemaal!
..maar soms moet je gewoon wel eens bril op
Heb nieuwe wedstrijdschoenen gekocht
Dus die ben ik nog even snel aan het inlopen. Zo alles vast bij elkaar gaan zoeken, en dan ff de paardjes binnen zetten. Hoef pas om 2 u te starten, dus kan morgen vroeg mooi nog wassen etc 
Flink gewassen met betadine, en flinke bus acederm erop!
Kan ik ff fotos van ons maken

In totaal iets van een uurtje geslapen, wilde namelijk echt niet lukken.. Waarschijnlijk kun je je wel voorstellen hoe ik hier nu achter de computer zit 

En met de girls was het erg gezellig!

Blij dat je weer thuis bent zo te horen.
MJ
Biertabje schreef:is dan Nijeberkoop? daar wilde ik nog kijken, misschien dat dat lukt...
BlueBalance schreef:Endurancemuts meldt zich 1 keer per jaar in dit topic voor de foto's van de cross in Gorssel.
Bij deze:
http://www.endurancefoto.nl/
!! Verder staat Djin er wel erg stoer op!!