[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:04

Evie, gefeliciteerd!
Mooie cap Saar!
Margriet, ik had precies dezelfde punten vandaag :+

Beau liep weer een 1e prijs in progressief. Ging supermakkelijk. Complimenten van de jury, organisatie, ringmeester, toeschouwers en andere deelnemers gehad. Dat is nog eens leuk!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:05

Springen was echt heel erg, veel combinaties met minstens 4 palen en dat kwam grotendeels doordat er echt slecht werd gereden. Werden echt kromme afstanden gereden.

Edit: gefeliciteerd Mirthe!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:07

Zonde zeg, dat zou je toch niet echt verwachten op dat niveau. Reden ook niet echt onbekenden mee. Oke, een keer een rot-afstand kan natuurlijk, maar over zowat de helft van het parcours? :wow:

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:10

@ SM Geert helpt me juist waar hij kan :) Hij pakt de boodschappen bijvoorbeeld weg. En als ik thuiskom zet ik de boodschappen tassen in zn rolstoel en rij ik ze zo naar binnen :)
@ HH echt waar een scheurtje in de spier? Jemig hoe krijg je het voor elkaar. Goed voorzichtig mee aan doen!
@ Evony mooie cap heb je gekocht! De 25% toch wel gebruikt :D
@ Danielle mooi dat de merrie van stage zo goed ging!
@ Margriet ik ben het nog helemaal niet zat, geniet echt van die bewegingen. Waar ik wel van baal is dat ik dingen niet meer kan en uit handen moet geven, dat vind ik echt super lastig :) En jij gefeliciteerd! Netjes man. En wat sneu van de hond van je ouders.
@ Mirthe ook gefeliciteerd!

Zijn idd allemaal aan het shoppen geslagen! Ik heb ook nieuwe ariats besteld, de herritage III in dat lichtbruine, daar heb ik ook de chaps van <3 wil echt nooit geen andere meer!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:11

Die zijn heel fijn idd Marijke! Ja gelukkig wel haha. Anders had ik hem niet gekocht denk ik haha!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:13

Net trouwens weer de trauma helicopter in N eede! Woensdag al en nu weer. Helaas op 500m van ons huis. Schoonouders hadden wel 2 klappen gehoord maar zagen niks. Toen de traumahelicopter over ons huis vloog zei Geert al wel, das niet goed die vliegt zooooo laag! Wij kijken waar die heen ging zagen we Andor al als een bezetene door de wei rennen... gauw paarden binnen gehaald voor de heli weer op zou stijgen. Bah altijd naar zulke dingen.

http://112achterhoek-nieuws.nl/2012/06/ ... achtwagen/
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 23-06-12 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:38

Oe jakkes daar is niks aan, wat dichtbij ook! Ja dat kan ik mij wel voorstellen, alles gaat nou eenmaal nu niet meer zo snel/makkelijk.
Mirthe whaha en ook nog allebei een 1e prijs in het springen, dat is toevallig! Alleen dan niet in dezelfde klasses.

Ik heb dus ariat heritage III lace voor de wedstrijden, maar krijg er echt giga zere voeten van. Dus die staan al een jaar werkloos in de kast. Rij nu nog steeds met mijn schoenen van moutaihorse die eigenlijk al niet meer kunnen. :+

Deze heb ik vanmiddag dus gekocht.
Afbeelding

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:41

Wat voor maat heb je dan Margriet? Zwart of bruin?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:44

Zwarte maat 37. Maar ik moet ze van mijzelf wel weer gaan dragen. Vindt ze erg mooi en ze waren duur genoeg. :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:46

hahaha dat is zo! Dacht anders wil ik ze wel van je overnemen, heb namelijk ook nog een zwarte set van Ariat, maar die schoenen zijn lek ;) maareuh mt 37.5 pas ik niet. Heb normaal mt 40.5 maar zag dat dat niet meer bestond op de site. Zou zonde zijn als je ze niet graag draagt. Je kunt ook de zool eruit halen en er alleen een dunne leren in doen om ze in te lopen. :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:59

Margriet_ schreef:
Mirthe whaha en ook nog allebei een 1e prijs in het springen, dat is toevallig! Alleen dan niet in dezelfde klasses.

Ik reed B springen en B dressuur. Wat reed jij?

Marijke, gets, naar ongeluk!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 21:06

Evie, super gedaan!
Mistid, ook gefeliciteerd met je springen! Netjes hoor! En complimenten zijn altijd leuk!
Margriet, leuke foto's op je facebook van C!
Evony, wat een gave cap zeg!
MM, krijg altijd de rillingen op mn rug als ik zulke berichten hoor! Bah wat naar!

Hier een avondje alleen bankhangen en vannacht ook alleen slapen. Vriendje is op het buurtfeest van zijn oude buurt en slaapt bij zijn ouders, dat is 200 meter verderop. Ipv 13 km fietsen hierheen. Groot gelijk. Morgenvroeg moet ie alleen om 7.00 thuis zijn. Want ik heb concours.

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 21:57

Annetje :(:)
En Henny hoe gaat het nu? ga je wel werken zo? Balen zeg!
Danielle: wat een bijlees actie! Leuk dier hoor...
MM Box al in elkaar, kom maar op met die baby!(hoewel ik wel ergens anders aan dacht bij box :o )
SM Top die Dakar!!!!
Evie paard goed bij de DA en foutloos! GEFELICITEERD
Caro lekker geboscrosst
Margriet: goed gereden! :(:) voor de hond!
Mistid lekker gereden, topper!
Evony mooi cap
MM Wat een naar ongeval!

Ik heb even lekker weer een rondje land zonder zadel en hoofdstel gedaan, eerste ff lekker laten rennen en toen nog even aan het werk in de bak. Red liet zich ech super fijn bewerken. lekker veel zijgangen gereden en zo. heerlijk is dat zonder zadel! als je dan niet goed zit val je dr af of doet ie t niet. zo leerzaam weer ff. heerlijk vind ik dat!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 22:41

Heerlijk dagje gehad in MB met familie die ik niet vaak zie. Nichtje had goed gereden. Ze vond het alleen wel erg laag zo na haar sgw debuut in Vlitlanden, had beter net omgekeerd kunnen zijn. Het viel haar dan ook wel tegen dat Mo even moeilijk deed op het water. Ze was even teleurgesteld, maar kon het wel ombuigen. We zijn de cross gaan lopen en daar heeft ze echt van genoten. Toen ze Tim Lips in het vizier kreeg kon haar dag helemaal niet meer stuk, hihi. :D
Eef, we hebben je op de foto, kun je mij via pb je mailadres sturen? Dan komen ze jouw kant op. Heb ze zelf nog niet gezien, ze staan op mijn zus haar camera.

Verder een hoop mensen die goed hebben gereden dit weekend, toppie allemaal! *\o/*
Ik hoop morgen eindelijk weer ff te kunnen rijden, die vinger werkt nog steeds niet mee, maar van niet rijden wordt je ook niet fitter.

Ontdek ik net toch zoiets akeligs zeg. Ik loop al maanden met een blauwe teen rond, daar heb ik een kruiwagen met metalen strip op laten stuiteren met de vrieskou, das niet zo gezond voor tenen kan ik jullie vertellen. Maar nou zit die comleet los, ieuw! :r Ik durf nu niet meer naar mijn eigen teen te kijken. %)

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 22:46

Chels dus helemaal klaar voor de echte SGW! COOL!!
Oei die teen is nog lekker mel!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 22:52

Mirthe: goed gereden! Top +:)+
Beli heeft lekker zonder zadel gereden.
MM: wat een heftig ongeluk. Bah -O- .
FE heeft lekker dagje gehad! Die teen klinkt wel heel eng :oo .
Tientjeh succes morgen!

Laurie heeft net met Giga gereden. Ging lekker. Maandagavond weer eens richting springles. Is lang geleden.
Morgen maar dagje binnen blijven denk ik. Weersverwachting is niet echt jofel -O- .

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 23:04

Ja...die teen is echt eng! Doet heel geen zeer, dat deed die alleen de eerste 2 weken. Pas daarna werd die blauw maar was de pijn weg. :Y) Nu doet du nog steeds geen pijn, maar nu ik weet dat die nagel los zit heb ik het gevoel dat ik het voel bewegen tijdens het lopen, onzin natuurlijk, maar vind het zoooo greepie. :roll:

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 00:05

Nog snel even een update over Anthea. Ze is vorige week dinsdag op crosstraining geweest in Vinkega, en het is op het alternatief voor de trakehner voor het L mis gegaan (die 3 bomen). Hoe en wat precies weet ze ook niet, want ze is alles van maandag & dinsdag kwijt. Ze wist eigenlijk helemaal niet dat ze naar die crosstraining is geweest, want er was geen plek. Kennelijk heeft ze dinsdag nog een smsje gehad dat er nog plek was, en toen is ze heen gegaan. Heb haar cap gezien, en die is heel verschrikkelijk veranderd van vorm! De klep is helemaal verbogen, de binnenkant is gedeukt en hij is vanbinnen ook dwars doormidden. Ze heeft een zware hersenschudding en mag voorlopig nog niet op paard.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 00:15

jeetje wat erg van anthea!
Sterkte in ieder geval.

Allemaal goede wedstrijduitslagen top!!

Alleen sneu van die hond margriet (?)... Sterkte.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 04:14

:(:) :(:) :(:) voor Anthea

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 05:08

Oei, dat is een flinke klap geweest. Beterschap voor Anthea.

Succes voor alle wedstrijdgangers vandaag!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 06:04

Anthea :(:) beterschap.
FE, alkelig gevoel, jakkes

En verder iedereen die een :(:) kan gebruiken, ajb, het is je van harte gegund.
Brrr, wekker op half zes, en om 5 uur al wakker. Op wedstrijd, in de regen. Hopelijk is/wordt hij dan parapluproof.....
Gisteren een soort van "terug in de tijd" geweest. Gejureerd bij de bixies. Kantine was een bouwvallige houten keet, een enthousiast dame achter de koffietafel, met de rolletjes mentos en roze koeken in de aanbieding. Een landing echte shetten, die aangebonden stonden aan de stang. Het was een echte flash back! Leuk, en ouderwets gezellig!
Alle cc-gangers, veel succes!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 08:55

Zo, Ik ben weer in het land der levenden. Gisteren op weg naar huis een koortsaanval (ben niet meer gewend om een hele dag buiten te zijn volgens mij :P )

Anthea, nogmaals :(:) :(:) Hopelijk voelt ze zich snel weer beter!
Mel, Je vergeet onze minimeeting! Bah, bah, bah van je teen. Ga je wel naar de dokter dan?
Lelie, Het is inderdaad prutweer! Dan moet je maar gaan puzzelen vandaag!
Margriet, Klinkt leuk, waar was dat?
Jeroen, Whizzie ging goed, maar heb het debuut van Winola gemist... Hoe ging dat?
BV, Ik heb gisteren voor nood een paar combi's bij jouw instructeur geschreven. Wat een leuke man is dat :j

Gisteren nog Lau, Eef, Mel en Sim & hubbie gesproken.
's Ochtends bij zowel de 1* en 2* geschreven en San is maar weer naar huis gegaan... Er valt nog een grote slag in communicatie te maken daar ;(
Tussen de middag met Sannn en gedeeltelijk met Rob de 1* cross gelopen en daarna met volle bepakking de cross in. Enorm veel ruiters waren enorm aan het jakkeren en toucheerde allemaal onze hindernis, maar het ging telkens (net) goed.
In het 2* is er een paard over de kop geslagen in de hindernis en de ruiter werd een aantal meter gelancheerd. Paard bleef in eerste instantie vastliggen in de hindernis en heeft zichzelf eruit getrapt. Ruiter en paard leken gelukkig beide in orde. Zowel bouwploeg, TA en en parcoursbouwer waren er echt binnen een minuut, dus dat was wel top.

Naar de BBQ zijn we beiden niet geweest...

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 08:58

Hoogenweggangers en ccgangers succes
Wat een klap van anthea, heel veel beterschap
Texelse was terug in de tijd
Fe netjes van je nichtje

Ik moet vandaag bijschrijven op concours, wel een enorm lange rubriek. Daarvoor of daarna maar even springen met Ferrose m. Kan ik mooi weer even alle zeiltjes aan haar laten zien

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 09:12

Sterkte anthea!!!
Mootje: snapte de zin van communicatie en dat sann naar huis gegsan was niet helemaal :o?

Wij zijn ook al opweg naar hoogenweg :D