Wauw mooie kadootjes allemaal! Wij doen niet aan kado's, maar heb mijn vriend maar wel wat gegeven. Een nieuw vest omdat de zijne afgelopenzondag kapot geknipt was en een boek. Was hij wel blij mee. Mootje arme oma!
TG, Hopelijk dit keer wel veilig aangekomen Margriet, Fijn dat vriendje blij was met zijn vest! Lau, Raar vriendje Veel plezier! Eef, Wat een mooie cadeaus! Marijke heeft ook allemaal cadeautjes gekregen...
Wat wordt iedereen verwend met kerst Ik heb nog nooit iets aan kerst gedaan en sinterklaas is ook al op mij 9de afgeschaft....
Ik ben bij mijn ouders blijven slapen en ben nu weer thuis... Net een heerlijke chocolade-walnotencake gebakken Weet nog niet of ik er nog een icing op doe!
Goedemiddag @mootje die reis had ik ook gezien alleen dat kamperen . Fox heeft altijd mooie reizen.
Gisteravond nog even de kroeg in geweest. Pff wat een drukte en warmte. Cadeautjes doen we niet meer aan. Ik heb mijzelf deze week meer dan genoeg cadeautjes gegeven. Vanavond gourmetten met de familie en helaas morgen, donderdag en vrijdag werken..
viefdepief
Geplaatst: 26-12-11 14:37
Goeiemiddag
Wat is iedereen lekker verwend
Mootje: gave reis! Heb op Discovery ook gezien hoe ze daar dan gaan duiken. Lijkt me super, maar kan heel slecht tegen koud dus dat vind ik wel heel jammer, lijkt me anders ook wel gaaf om eens heen te gaan Wel sneu van je oma... Lelie: Wat een leuke geitjes
Gister heerlijk met vriendje bij mijn ouders gegeten samen met mijn opa en oma en Kim + vriendje en familie. Paste net in huis, maar was erg gezellig Kerstavond bij vriendje thuis gegeten. Had gister de panna cotta van Laura gemaakt en die was echt heerlijk geworden. We hadden alleen echt meeting-taferelen bij de toetjes, de helft kregen we niet meer op Vriendje is vanochtend om half 4 opgestaan en toen aan het werk gegaan. Moet naar Schotland en heeft zijn kleren voor oud & nieuw al meegenomen, altijd een beetje spannend of hij er een beetje op tijd is
Zit nu lekker lui op de bank en zit nog wel even prima. Eind van de middag peer ik hem er wel weer tussenuit, kan ik nog lekker even rijden. Mijn papa was gister ook nog bij GG wezen kijken. Die lag alleen zo lekker dat ie hem maar heeft laten liggen
Leliaardje
Geplaatst: 26-12-11 14:46
Hij ziet er lekker glanzend uit Vief! Wij doen ook niet aan cadeautjes met Kerst. Het is voor mij toch echt wel een gebeurtenis die bij de kerk en het geloof hoort. Vind daar geen Sinterklaas taferelen bij passen .
Ik ga nu lekker buitenrit maken met het Gieg-monster. Fijne middag & avond iedereen .
Mootje
Geplaatst: 26-12-11 14:47
Wat een heerlijk schoon stalletje Vief GG ligt er tevreden bij! De pana cotta van Lau was met witte chocolade, toch?
viefdepief
Geplaatst: 26-12-11 14:55
Ik vond het ook zo'n lieve kneuterige foto. Het is eigenlijk altijd heel rustig als je gaat kijken. Staan er echt fijn bij en ben dan ook nog steeds heel tevreden met de keuze voor deze opfok
Lelie: Dat begrijp ik wel Wij doen er verder ook niks aan, heb alleen een bon van mijn oma gekregen. Maar verder geven we elkaar ook geen cadeautjes.. Veel plezier buiten!
De panna cotta van Laura was inderdaad met witte chocolade
@ vief: ziet er goed uit!! mooie opfok ook wel daaro (eerder vaak geweest...) @ margriet: hoe gaat het nu met je kerel?? @ iedereen: wij doen ook nooit aan cadeau's etc..., wel aan 2 dagen heul lekker eten...
wij gaan dadelijk naar de ikea.. beetje shoppen/kijken/slenteren.., moeten voor moeders nog wat meenemen..
vanmorgen gereden, stallen gedaan, rustig opgestaan, ontbeten etc.... (in andere volgorde )
viefdepief
Geplaatst: 26-12-11 15:13
Oef dat je daar vrijwillig op Tweede Kerstdag heen gaat Weule! Maar veel plezier
Ik ga mijn badjas maar eens verruilen voor wat gezelligers
Mootje
Geplaatst: 26-12-11 15:15
Sterkte Weule.... Dat zal je denk ik nodig hebben Bij ons is de IKEA dicht, omdat er anders op de Rijksweg een hele grote file ontstaat
AntheaV
Geplaatst: 26-12-11 15:51
Middag! Mijn paard heeft gister weer eens bewezen een idioot te zijn. We gingen op buitenrit en stapten door het water. Daar gaan ze altijd alletwee heel hard in stampen, vooral Yentil kan dat heel goed (iedereen nat) Toen ging Draak er ineens in liggen Ik kon er gelukkig nog wel "afstappen". Toen wou ze er ook niet meer uit. Uiteindelijk haar omgekocht met een ritselend zakje (ik had geen zin om zelf het water weer in te gaan met mijn laarzen met veter en rits). Heb haar thuis maar even afgespoeld want ze was super smerig
Weule: Sterkte in de Ikea Vief: Leuke foto van GG
Sannnn
Geplaatst: 26-12-11 16:05
Haha, leuke actie Anthea. Sterkte bij de Ikea, blij dat ik er niet heen hoef vandaag. Leuke foto van GG!
Zit hier nog vol van gisteren, pfft niet normaal. Hebben bij de Japanner gegeten, echt heerlijk maar veel. Gaan zo nog gourmetten, maar hoef niet heel veel meer. Zo eerst maar eens What rijden en de spullen klaar maken voor morgen. Mag die weer een rondje springen op het kerstconcours hier in de buurt!
@ Weule jij durft op 2e kerstdag..Respect!! @ Anthea wat een actie. @ Vief leuke foto van GG
Eef_Bam
Geplaatst: 26-12-11 16:33
Goedemiddag Mootje: schrikken van je oma. Weule: sterkte . Vief: Wat een lieve foto. Anthea: Wat een actie .
Iedereen is lekker aan het bijkomen van de kerst, wij zijn vanmiddag wezen kerstspringen. Twee keer L gedaan, Bam sprong erug fijn en was foutloos en vierde in het eerste parcours en een balkje op de laatste in de tweede. Bam was weer helemaal blij om in de ring te zijn, we hadden al een half haar geen normale springgwedstrijd gedaan en nog geen een keer binnen , maar het was prethoofd erop en gaan met die banaan !
Wij zijn nu bij de bowling en moet het hier minstens nog tot half 5 uithouden.... wat een ellende! Stomme familie van Dennis...
Mootje
Geplaatst: 26-12-11 17:18
Het is bijna half 5 Eef, daarna steengrillen?
maximiliano
Geplaatst: 26-12-11 18:44
@ Mootje, arme oma! Zo erg als ze zo in de war zijn! Was de mijne op het laatst ook @ Texelse, jureerse!
Iedereen is heerlijk verwend! Me 2 Van manlief de laarzen welke in de maak zijn en 2 spijkerbroeken en een Guess truitje! Van m'n broertje (20 ) een paar botticeli sneakers, zo gaaf vol met strass Van m'n moeder 3 My Brand truien! Dus mag ook niet klagen!!! Beetje overdreven eigenlijk, al zeg ik het zelf
Wij zijn weer terug van de Ikea. Was erg druk, maar ook erg leuk. Paar dingen gehaald. Jeroen heeft er mooi achteraan geslenterd met zijn broertje en vaders. Oftewel erg vervelend doen! Vanmorgen lekker met Blingh gereden. Morgen mag die weer de ring in. Gaat de laatste tijd erg goed. Afgelopen zaterdag was ik nog 4e van een deelnemersveld van 28 met 193 punten
BV, Mooi dat je geslaagd bent bij ikea! Die drukte trotseren zonder iets mee naar huis te nemen is ook niets Eef, Hier het tegenovergestelde van jouw startkaart: [WD-V] Startkaarten door KNHS spontaan afgemeld
Leliaardje
Geplaatst: 26-12-11 19:04
Nou ja Anthea, dat is ook wat. Lekker ding . Dan sta je wel raar te kijken lijkt me. Eef: mooie resultaten. Fijn. BV ook goed gereden! En de IKEA overleefd: ook een hele prestatie! Henny: ik zag gisteren de reclame voor het kerstdiner van de Mac: dat zag er eigenlijk heel erg lekker uit. Een spannende milkshake en een heerlijke McFlurry . En nog iets er bij met hamburger idee . Evelien heeft gezellig gebowld .
Giga was ze gek als een deur buiten (voor haar doen dan). Pfffff, na een uur liep ze nog hyper te doen in stap. Gek ding. En ik zal morgen weer flinke spierpijn hebben want het was alweer meer dan een maand geleden volgens mij dat ik gereden heb.
muts_marijke
Geplaatst: 26-12-11 19:08
Hoi allemaal!!
@ Mootje wij doen sinds 4 jaar ongeveer aan kerst, deden altijd met mijn familie met kleine kindjes aan Sinterklaas maar toen iedereen zo groot werd zijn we daarmee gestopt en met de familie in het klein kerst cadeautjes gaan geven.
@ Vief GG wordt echt mooi joh! Die kleur vind ik ook super!!!
@ Anthea wat een varken dat paard van jou!! hahaha ben je niet geschrokken?!!
@ Weule ik zag jullie sms te laat! Sorrie! Nog wat gevonden bij de Ikea?
@ Evie fijn dat Bam zo lekker liep!! Gefeliciteerd!
@ Evelien dat klinkt niet leuk! Succes met volhouden!!
@ Hennydehart klinkt leuk die cadeautjes!!! Eetsmakelijk!
Wij hebben heerlijk geshopt! Beebje heeft nu al voor een dikke 150 euro aan kleertjes in de nog niet gekochte kast liggen maar was wel leuk, zijn samen met mijn ouders gegaan en zij worden voor het eerst opa en oma dus die gingen ook los! Hebben zelfs de wandelwagen al besteld
Wat leuk Marijke Ik heb gisteren gehoord dat er iemand binnen onze 'familie' zwanger is, zo leuk! Henny, Dat is wel culinair
Ik heb heerlijk biologisch vleesje, gebakken champignonnetjes, rabarber compote en roseval (?) aardappeltjes gegeten. Als toetje zelfgemaakte warme vla met een plak choco-cake erin