en volgens mij heeft iedereen een leuke dag gehad.Wij zijn onderweg van Vjenne naar huis, kijken of het dit jaar lukt zonder de auto total loss te rijden :p
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en volgens mij heeft iedereen een leuke dag gehad.

Veel plezier!
Ik heb nog nooit iets aan kerst gedaan en sinterklaas is ook al op mij 9de afgeschaft....
Weet nog niet of ik er nog een icing op doe!
. Fox heeft altijd mooie reizen.

Wel sneu van je oma... 
Kerstavond bij vriendje thuis gegeten. Had gister de panna cotta van Laura gemaakt en die was echt heerlijk geworden. We hadden alleen echt meeting-taferelen bij de toetjes, de helft kregen we niet meer op
Vriendje is vanochtend om half 4 opgestaan en toen aan het werk gegaan. Moet naar Schotland en heeft zijn kleren voor oud & nieuw al meegenomen, altijd een beetje spannend of hij er een beetje op tijd is 

Wij doen er verder ook niks aan, heb alleen een bon van mijn oma gekregen. Maar verder geven we elkaar ook geen cadeautjes.. Veel plezier buiten!
)
Ik kon er gelukkig nog wel "afstappen". Toen wou ze er ook niet meer uit. Uiteindelijk haar omgekocht met een ritselend zakje (ik had geen zin om zelf het water weer in te gaan met mijn laarzen met veter en rits). Heb haar thuis maar even afgespoeld want ze was super smerig

.
.
! 
Van manlief de laarzen welke in de maak zijn en 2 spijkerbroeken en een Guess truitje!
) een paar botticeli sneakers, zo gaaf vol met strass

. Dan sta je wel raar te kijken lijkt me.
. En nog iets er bij met hamburger idee
.
.
maar was wel leuk, zijn samen met mijn ouders gegaan en zij worden voor het eerst opa en oma dus die gingen ook los! Hebben zelfs de wandelwagen al besteld