Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij wordt echt met de dag knapper!
Maar ok nu hou ik mn mond weer voor ik ga orreren over mijn eigen paard

peanutbutter schreef:En nu springt hij al stukken beter. Hier is echt nog heel groen en zoekend. Ben er ook zó wijs mee, zucht... En hij is zo lief en braaf, knuffelt lekker met je op stal, echt zo'n penny droompaard.Maar ok nu hou ik mn mond weer voor ik ga orreren over mijn eigen paard
Hahaha!
. Smid heeft er gelijk een nieuw ijzertje onder gezet, maar Wo heeft op het moment zo weinig ruimte daar voor nageltjes dat het weer even zoeken was waar er een nageltje kon, ijzer zit nu aan de binnenkant met 2 nagels, 3e nageltje liep ze niet goed op, dus die direct eruit gehaald. Dus ben benieuwd morgen... Het blijft toch lastig, zolang ze maar goed loopt en geen last van het ijzer heeft.. Ze draafde daarna alweer helemaal heppie-depeppie door de gang, dus morgen nog maar weer even kijken
.
).
Heb geluk dat ik dicht bij het vuur zit natuurlijk wat betreft paarden
Maar nadeel is dat als er geld wordt geboden en dat staat mn moeder aan dat ze weg zijn (tenzij ik heel erg van streek raak, daardoor heb ik Stuart nog). Gelukkig is Amati van mij dus gebeurt dat niet zo snel 
. Wel leuk dat het zo gaaf was 

Dit ivm onverwachte bwegingen die ze kunnen maken en het er dan steeds in schiet (errug pijnlijk) Waarsch doe ik het iig met Zoë wat rustiger aan tot niet rijden. En zetje rijd ik door zo lang het kan. Neede rijdt ik dan maar met Zetje ipv Zoë. Echt zo k lote dit! Barbie_Blue schreef:Nee, per ingang van 1 april moet je de cross UIT als je hoe dan ook met je voet de grond/hindernis aanraakt, dus als je half langs je paard hangt en je duwt je doormiddel van de hindernis er weer op ben je ook uitgeslotenIk ben 1 keer hindernisjury geweest en heb alle regels naar mijn hoofd geslingerd gekregen
Hij ging de laatste tijd nog wel eens zijn eigen feestje bouwen
Dus Jipje weer even bij de les krijgen met wat zwaarder werk. Daarna nog met de schimmel naar de vereniging geweest, die was in het begin wat gespannen en tegen het binnenbeen, daarna gelukkig wel fijn
Misschien vanavond maar met hem naar springles. 
Heb het idee dat je dat zowat elke dag hebt
Fijn dat het goed ging... hoe gaat het met de E pony's?