[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TheHorseInn

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 18:34

oke
wist eigenlijk best wel veel regels maar sommige begrijp ik echt niet
de KNHS is soms zo VAAG

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 19:02

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 19:05

Wat een leuk paard is het toch :D Hij wordt echt met de dag knapper!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 19:09

En nu springt hij al stukken beter. Hier is echt nog heel groen en zoekend. Ben er ook zó wijs mee, zucht... En hij is zo lief en braaf, knuffelt lekker met je op stal, echt zo'n penny droompaard. :D Maar ok nu hou ik mn mond weer voor ik ga orreren over mijn eigen paard :P

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 19:11

Echt een leuk paard op het filmpje PB!
Ik hoop dat ik die van mij ook weer zo lekker voorwaarts kan laten lopen, dat is nog niet zo vanzelfsprekend op dit moment.. we hebben alweer een afspraak staan bij de fysio.

Heleen, gefeliciteerd mj verjaardag!

Vandaag lekker kort dagje op school. Van half 9 tot 10. Vanmiddag thuis wel weer aan de studie gegaan. We moeten een paar hoofdstukken leren uit een dik engels boek (waar ik veel woorden nog niet van begrijp...). Straks even paardje longeren.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 19:13

Dat viel mij idd ook op Rosalie! Ik mocht willen dat Vorstin zo door liep :D
Toch wel gaaf dat je jouw pennypaard hebt gevonden PB. Vorstin is helaas echt zo'n merrie, dat had ik ook wel anders gewild :P

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 19:16

Ooh, ik ben ook wel wijs met mijn paard hoor. Dat is ook een echte knuffel en kan er mee lachen, en wil graag voor je werken. Alleen erg jammer dat zijn lichaam niet zo meewerkt, het was nog leuker geweest als we gewoon lekker fanatiek hadden kunnen rijden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 19:19

Haha, tegenwoordig is hij juist nog scherper geworden.
Heb vorige week voor het eerst dressuurles op hem gehad, op laatst was hij zo scherp dat ik met hele lichte hulpen afkon.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 20:53

peanutbutter schreef:
En nu springt hij al stukken beter. Hier is echt nog heel groen en zoekend. Ben er ook zó wijs mee, zucht... En hij is zo lief en braaf, knuffelt lekker met je op stal, echt zo'n penny droompaard. :D Maar ok nu hou ik mn mond weer voor ik ga orreren over mijn eigen paard :P

;) Hahaha!

Nou verdikkie, Wo was toch haar rechterijzer kwijt vandaag!! Ze stonden op een nieuw land, dus dat betekent party!! Hoef was gelukkig nog heel :) . Smid heeft er gelijk een nieuw ijzertje onder gezet, maar Wo heeft op het moment zo weinig ruimte daar voor nageltjes dat het weer even zoeken was waar er een nageltje kon, ijzer zit nu aan de binnenkant met 2 nagels, 3e nageltje liep ze niet goed op, dus die direct eruit gehaald. Dus ben benieuwd morgen... Het blijft toch lastig, zolang ze maar goed loopt en geen last van het ijzer heeft.. Ze draafde daarna alweer helemaal heppie-depeppie door de gang, dus morgen nog maar weer even kijken :) .

Vanacht nog één nachtdienst en dat is dan alweer mijn laatste dienst van de kinderafdeling! Maandag begin op mijn laatste afdeling.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 20:56

hij springt goed zat voor de derde keer PB!

"Af en toe" is het toch wel lastig die Wolin met haar voetjes... :n

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 21:52

wat een stoer dier PB!!!

Wat balen van Wolin haar hoeven. Hopelijk laat ze de ijzers nu zitten.

De oefencross ging wat minder vond ik. Het eerste rondje stond hij me 2 keer stil. Voordat hij überhaupt kan zien of iets eng is staat hij al andersom en is hij niet heel simpel te overtuigen. Dat is niet zo praktisch voor de cross. 2e rondje begon goed maar ik ging schijnbaar iets te voorwaarts de grindbak in. Hij sprong zo ver erin dat hij bij het uitspringen echt bijna onderuit ging. De rest sprong hij gelukkig wel fijn. :)

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 23:02

PB: knap paard inderdaad! Ben je al gestart met hem? (overigens vind ik dat je allemaal van die knappe paarden onder je knot hebt ;)).

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 23:20

Haha, onder mn kNot nogwel :P Heb geluk dat ik dicht bij het vuur zit natuurlijk wat betreft paarden ;) Maar nadeel is dat als er geld wordt geboden en dat staat mn moeder aan dat ze weg zijn (tenzij ik heel erg van streek raak, daardoor heb ik Stuart nog). Gelukkig is Amati van mij dus gebeurt dat niet zo snel :D

Heb Amati hem nog niet gestart. Ga binnenkort maar een keertje een parcourtje springen en hoop dat hij eind van het seizoen nog een crossje kan lopen. Maar niks moet. Hij is 4 jaar en moet nog een paar jaar mee, gaat gewoon spelenderwijs. Wat heb ik eraan als hij Z loopt met 6 jaar, maar versleten is voor hij 10 is. Hij bied alles zo makkelijk aan dat ik heb echt in bescherming moet nemen tegen vooral mijzelf.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 23:22

Hij is leuk PB! :)

ik heb vanavond springles gehad. Olivier ging erg fijn!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 23:28

Goede avond :)
Heleen gefeliciteerd :)
Pb leuk paard man!!!

Zo brup, heb lekker gefeest nu richting bed :wave:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 23:33

Jij hebt hem vorig jaar opstal gezien volgens mij Corien? Toen had ik hem net.

Heleen gefeliciteerd!! Ben nog net op tijd :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 23:38

Ja klopt!, tis echt een leuk beest :j

Ik ga maffen :z

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 07:00

Goedenmorgen.

Heb zo even tot 11 uur college. Gisterennacht tot half 1 doorgegaan met voorbereiden voor mn werkgroep. Het leek niet zoveel werk maar als je het goed wou doen was je toch aardig wat tijd kwijt. :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 07:53

Goedemorgen!

Coldplay was GAAF :oo Was echt een geweldige show :):) Treinen gingen niet meer naar Enschede dus zit nu nog bij mijn ouders. Moet over een halfuurtje met de bus richting Enschede. Lekker na 4.5 uur slaap :z

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 07:56

Lekker vief :+. Wel leuk dat het zo gaaf was ;)

Ik ga mijn spullen pakken en naar school. Heb van half 11 tot 2. Dus dat is nog wel te doen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 07:56

Goeiemorgen :wave:

@ vief: waar speelde Coldplay dan? Succes op school vandaag!
En dat jasje op de vorige pagina is echt TE mooi :+:

@ lotte: jeetje wat een gedoe met Wolin's hoeven zeg!

@ Pb: amati is echt een leuk dier. En ik geef je groot gelijk met het snelle starten etc... lekker de tijd geven heb je op den duur veel meer aan :j

Gister met mijn rug naar de fysio gweest en helaas niet zulk goed nieuws. Heb een aanhechtingsband onderin mijn rug wat ingescheurd. Advies is; niet rijden :( Dit ivm onverwachte bwegingen die ze kunnen maken en het er dan steeds in schiet (errug pijnlijk) Waarsch doe ik het iig met Zoë wat rustiger aan tot niet rijden. En zetje rijd ik door zo lang het kan. Neede rijdt ik dan maar met Zetje ipv Zoë. Echt zo k lote dit!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:06

Barbie_Blue schreef:
Nee, per ingang van 1 april moet je de cross UIT als je hoe dan ook met je voet de grond/hindernis aanraakt, dus als je half langs je paard hangt en je duwt je doormiddel van de hindernis er weer op ben je ook uitgesloten ;-) Ik ben 1 keer hindernisjury geweest en heb alle regels naar mijn hoofd geslingerd gekregen :+

toch staat het zo niet in het reglement en als ruiter zou ik daar dus ook zeker niet mee accoord gaan. Kan best zijn dat de hindenrisrechters dat te horen krijgen, maar lijtk me dat de ruiters zoiets toch ook moeten weten.

/add
dwz, als je dus valt zonder dat het iets met een hindernis te maken heeft (gehad). Dus zeg maar uitglijden in een bocht.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:13

Goeiemorgen!
@Mandy: Dat is inderdaad flink balen zeg! Hopelijk geneest het snel, zodat je in ieder geval weer legaal mag gaan rijden :P
@WL: Balen dat Wolin haar ijzer alweer kwijt was, maar wel fijn dat de smid er gelijk een nieuwe onder heeft kunnen slaan. Naar welke afdeling ga je nu nog?
@Vief: Coldplay leek me ook wel erg leuk! Maar helaas geen tijd. Wel jammer dat je maar 4.5 uur slaap hebt gehad ;)
@PB: Ziet er goed uit met Amati voor de 3e keer! En ik zou ook niet te snel met hem gaan, zou volgens mij erg zuinig op hem zijn ;)

Gisteren heerlijk gereden met Jipje, ik moest hem deze week weer flink aan het werk zetten van de 'dressuurjuf' :+ Hij ging de laatste tijd nog wel eens zijn eigen feestje bouwen :o Dus Jipje weer even bij de les krijgen met wat zwaarder werk. Daarna nog met de schimmel naar de vereniging geweest, die was in het begin wat gespannen en tegen het binnenbeen, daarna gelukkig wel fijn :D Misschien vanavond maar met hem naar springles.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:14

PB: Vervelend dat het toch wat langer duurde dan verwacht :+
Leuk springfilmpje!!

Lotte: Wat vervelend zeg :(:)

Kim: Succes op school :)

Rowo: Ze speelden in het Goffertpark (Nijmegen dus :))
Wat balen van je rug :(:) Weet je ook hoe lang het gaat duren?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 08:17

@ JN: hoe vaak heb jij wel niet les zeg :oo Heb het idee dat je dat zowat elke dag hebt :+ Fijn dat het goed ging... hoe gaat het met de E pony's?

@ vief: heb je het wel drooggehouden dan?
Volledig herstel duurt 2 tot 6 weken. Maar na een aantal weken moet de pijn wel snel afzakken.