Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat is nu al de zoveelste keer in de afgelopen 6 weken.. en ben ook al 2 weken alleen maar moe.. zal wel aan de tijd van het jaar liggen..
ben al aan de weerstand tabletjes maar helpt niks.. blij als het weer voorjaar is.. en als ik weer mag rijden.. MJ_ schreef:Ingridje, kan je niet 1 klasse lager gaan hockeyen ofzo, met misschien een training minder? Of met wedstrijden op zaterdag?

Wel gewonnen uiteindelijk. Woll had duidelijk geen zin om de kar op te gaan. En dan sta je dus langer dan een uur te laden. Uiteindelijk stond ze erin. Snel naar Marienheem waar ik gelukkig als laatste van de rubriek nog mocht starten. Had er nog 5 voor me dus echt een succes was het niet. Ze was nog niet eens echt opgewarmd en ik heb heel snel het parcours vanaf de schets verkend. Ze weet wel wat de bedoeling is dus met 1 balk op de laatste rondgekomen al had ik geen fijn ritme. Zelf dus geen fijn gevoel gekregen, maar gezien de omstandigheden wel verklaarbaar. Had dit keer toch maar braaf gegroet
Daarna nog maar even gereden. Waren er toch. Ze was verder op concours wel heel braaf. Maf beest doet net alsof ze al jaren springt. Ze wist later trouwens niet hoe snel ze de kar op moest rennen, mijn vader had de stang er echt net op tijd uit.

. Die knalt dan echt overeind en dan is het einde zoek. Bij Wolin is het ook puur dominantie en koppigheid, heb dus voor haar mooi een hengstenbit. Werkt echt super, wil het ook niet meer anders proberen. Ze loopt dan nog wel even naar de zijkant en dan zo via de zijkant de trailer op in een bochtje
, die is 'm een keer gepeerd en die stond toen mooi verstopt op de vrachtwagen.

Ben gelijk gestopt met drinken. Toen 's nachts weer terug naar huis gefietst. Ik was om half 3 thuis, en toen ik eindelijk op bed lag had ik het ijskoud. Ben om 3 uur nog onder de douche gegaan 

Met trailerladen wil Vorstin ook nog wel eens vervelen. Soms heeft ze even de tijd nodig om te kijken, en moet ik er weinig druk opzetten, en dan gaat ze na een tijdje. Soms heeft ze er gewoon echt geen zin in, en dan sjorren we haar met twee longeerlijnen er stapje voor stapje in. Ze heeft ook 1 kant waar ze graag de klep afloopt. Nu parkeren we eigenlijk altijd met iets aan die kant (trailer, muur), en dan gaat het ook een stukje beter. Veel oefenen werkt iig wel!
na Kino's 1e parcours was ik weer ziek, maar had helemaal niets gegeten dus overgeven lukte (gelukkig) niet
volgens mij 2 balkjes met Loempia? Jammer
(Rosalie)
)

!
En succes morgen!

Ben alleen blij dat ik er geen essay over hoef te schrijven!