Ik baal ook egt!! Heb net ff flink gehuild!! Dit gebeurd ook maar 1 op de zoveel.. Dit was voor de eerste keer dat de dierenarts dit had meegemaakt.. Hij is er ook ontzettend van geschrokken..
Bv: naar bericht zeg!!!! Zo te horen is het een klein scheurtje in de darm geweest en door het opvoelen gekomen. Daar kun je als dierenarts helemaal niets aan doen en iedere dierenarts die dit ooit is overkomen baalt daar flink van. Helaas krijgen paarden ook ontzettend snel een complete buikvliesontsteking (dit had jouw paard ook) wat zeer snel tot sterfte kan leiden (binnen 2 uur)... Sterkte met het verlies in ieder geval...
Echt ontzettende pech, kan niemand wat aan doen.. Heel erg naar dat het nou net jou moet overkomen BV.
De DA is vandaag ook bij mijn paard geweest, wist ik niet eens! Pap had vanmorgen gebeld, maar toen was ik al weg naar stage. Dus hij vertelde onder het eten dat de DA was geweest en dat het gelukkig geen droes is! Toch heeft hij wel wat middeltjes gekregen om hem weer wat sneller te laten opknappen. Weet nou eigenlijk nog steeds niet wat het wél is.
Rowo: mooie foto's inderdaad! Lekker ding is die Coriana zeg! Hoe is het met je eigen 3 jarige?
Goed Ik doe rustig aan met haar, maar ze pakt super braaf aan. Maak al wat sprongetjes en binnenkort naar oefenparcours. Eind mei gaat ze weer mee voor dressuur. Wanneer we gaan springen zie ik wel. Ze wordt overigens in juni 4!
BV, heel veel sterkte. Rowo, mooie foto's! Rosalie, gelukkig heeft je paard geen droes. Ik ben vanmiddag bij Undercover geweest en haar been is nog behoorlijk dik. Ik heb haar weer lekker in de buitenbak gezet en bij het binnenhalen was het been wel iets geslonken maar rijden doe ik voorlopig maar even niet.
Baal nog altijd van Etten-Leur, hij heeft mij erg teleurgesteld naar al dat oefenen wat super ging! Maar we denken dat het komt doordat ik een klein beetje spanning heb in het parcours, van wat zal ie doen, en dat ie daar heel hard op reageert. Myn vorige pony had er geen last van, die trok zo naar het hout!
@ Snoekiej: zou het kunnen dat we naast jullie stonden met de trailer, met dressuur maar niks gezegd, was beetje zenuwachtig, daarna je niet meer gezien!
Rosalie: Het kan ook een lichte lonontsteking zijn. Ofwel door een virus of door een bacterie. Ik denk dat je iig antibiotica hebt gekregen en misschien ook nog wel ventipulmin tegen de benauwdheid!
Marieke, nu ik je profiel zo zie, herken ik je! Het zou idd wel kunnen dat jullie naast ons stonden!
Ik kreeg net een telefoontje dat Vorstin met een opgelopen achterbeen staat Ze heeft het de hele dag al, maar mijn moeder heeft dus helemaal niets gezien! Gelukkig is ze een aantal keer afgespoten, en was het daarna een stuk dunner. Ze loopt er ook niet kreupel op, dus ik denk dat ze een wondje heeft opgelopen!
Hmm het gaat lekker hier met de paarden, volgens mij heeft bijna iedereen wel wat! Floor, je zou wel eens gelijk kunnen hebben! Het was zoiezo wel vastgesteld dat het een virus was en hij heeft ook antibiotica gekregen.
OOOhhh BV wat erg... Ik ben bijna mee aan het huilen omdat ik woensdag de uitslagen krijg over die van mij. dus ben ook een beetje bang en dan lees ik jou verdriet al. Ik wens je heel veel sterkte toe.