Lijkt me niet vervelend om langer op school te zitten. Maar vindt dan ook dat je de gelegenheid moet hebben dan ook je huiswerk op school te kunnen maken. Zo hé! een hele dag over een pagina op bokt doen, en dan is dit nog niet eens het mutsentopic...
Het wordt hier idd rustig Jenga! Ik vraag me af waar iedereen is
@ floor: we hebben eindelijk draad om de bak; 3 lagen band. EErst zat er een enkele dikke koord langs op 1 m hoogte, nu op 1.30m. Kan ze dus nu ook los laten springen. DAarnaast is de draad zo getrokken dat de wei er aan vast zit en we er dus een wei bij aan hebben. K kan door een verplaatstbare afrastering dus de bak afsluiten om het zo maar te zeggen.
@ andrea: gefeliciteerd!! Dat betekend dat je op kamers gaat volgend jaar?
Rowo: Nee, dit is een schakelprogramma tijdens je HBO-opleiding om hierna gelijk toegelaten te worden bij de master. Dit volg ik dus gewoon naast m'n studie, in Zwolle. Moet alleen voor tentamens en terugkomdagen naar Amsterdam.
Andrea gefeliciteerd ! Fijn dat je niet naar A'dam op en neer hoeft. Scheelt veel tijd!
Inderdaad heerlijk dat het weer vrijdag is. Sowieso al in een opper best humeur na mijn cijfers van vanochtend Zelfs een niet zo soepele terugreis (bus reed voor mijn neus weg, volgende bus was veels te laat waardoor mijn sprintje richting trein tevergeefs was en ik daar nog een halfuur in de kou stond..) maakten mijn humeur en niet slechter op Bij Methoden en Technieken goed opgelet en verhip het lijkt nog logisch ook! Zelfs de bonusopdracht viel mee. Wat wil je nog meer
Vanavond maar even een avondje zonder de paardjes. Ga het morgen wel weer goedmaken. Ga morgen samen met een vriendin naar Bussloo met Lips Nu al zin in. Zal wel koud zijn, maar als het maar droog is maakt dat me niks uit.
Zo maar even wat aan mijn profiel sleutelen. Wel even zin in
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 23-11-07 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn moeder werkt in notenwinkel elke woensdag en vrijdag, en dan neemt ze een heerlijke nougatreep voor me mee En nog een verslaving van mij, spekkoek Nog lekkerder!
Goedemorgen:D De hooibult is weer aangevuld, 35 pakjes in de trailer gestouwt en die weer bij ons in de schuur gesjouwt. Vandaag geen wedstrijd, moet wel volleyballen vanavond.
zo...en chantal heeft ook de tomtom goed afgesteld en eindelijk bokt gevonden...halllooooo!!!
Ik ben chantal en ben bijnnnnnaaaaaa 16 jaar. En ik rijd op een oudere dressuurvos van 18 jaar op een camping in Limburg. Van de zomer heb ik een paar wedstrijden gestart en ben toen meteen 2de geworden...was ik heel blij mee. vanaf vandaag ga ik ook gregeld op bokt meekletsen..gezellig he?