had wedstrijd voor het eerst buiten. Nou de banen waar in ik moest waren bijna onverantwoord om in te rijden. Zakte er zo tot het kootgewricht in. Maar ik moest er bijna in en toen kwam ik erachter dat de paspoort nog in de auto lag. dus pa er heen. Maar ja de auto stond erg ver weg dus had hem niet op tijd. Maar goede mocht wel beginnen. Nou ja heel veel struikelpartijen later was die proef eindelijk afgelopen. In de 2e proef was hij heel sloom. Durfde niet echt meer te lopen op die bodem. En moest ik ook nog aanspringen in galop in die rot wending. Bokte ze ineen heel smerig waar ik niet op had gerekend en lag ik eraf. Ben wel weer opgestapt maar was er helemaal af. Ben 2 keer wat vergeten. dus dat zal wel een minpunt krijgen.
Ik heb nu een hele zere kuit. Zal wel weer wat spierweefsel zijn afgescheurd. En dat doet heel zeer. Tutje heeft ook bloed aan der been dus die zal ik zo ook even afspuiten.
Verder is het de 1e keer ooit dat ik in een proef er af viel. En ook voor de 1e keer van tu af. Voor die jury was het ook voor het eerst dat er bij haar iemand af viel. En het is heel toevallig dat ik net een nieuwe witte rijbroek en er direct af val. De vorige keer was dat ook zo! Dus moet nooit weer een nieuwe witte rijbroek kopen. Of eerst 1 keer thuis ermee rijden!