Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is na 10/15 minuten rijden al bezweet. Dinsdag wordt ie geschoren, helemaal kaal
Die van mij is ook donkerbruin en wordt grijs, dus vind het ook niet mooi haha.
Sorry paard
R_emkee schreef:DoretteK schreef:Die van mij heeft ook de vacht van een shet momenteelHij is na 10/15 minuten rijden al bezweet. Dinsdag wordt ie geschoren, helemaal kaal
Die van mij is ook donkerbruin en wordt grijs, dus vind het ook niet mooi haha.
Lelijk ja ? ik vind dat altijd juist zo stoer ofzo
. Springen 1 balkje door een fout van mij en de cross foutloos en zonder alternatieven, maar wel met heeel veeel tijdsoverschrijding. Heb er maar een soort buitenrit van gemaakt met crosshindernissen, want kon gewoon echt niet op tijd rijden zonder punten en op deze bodem. Ze moet nog kilometers maken en zou het oneerlijk vinden als ze onzeker zou worden door de bodem. 
Bekend verhaal!
shirleyp schreef:@nummie, mijn (en jouw!) smid vertelde vandaag dat hij bij een klant vergeten was stiftgaten te maken en dat zij hem belde toen ze op de sgw stondBekend verhaal!
Ik ga niet naar Barchem, wel naar Bathmen. De bodem droogt bij ons op stal best aan nu het zonnetje schijnt! Hoop dat donderdag (19 graden!) gaat helpen.
!