Een prachtig groot vos hengstje! Zware bevalling (met 4 man geholpen) maar alles lijkt goed! Woll is heel lief. Binnen een uur nageboorte eraf en al gepoept. Nu nog drinken maar daar staat meneer nog wat te wankel voor
Vief: gefeliciteerd met het veulen! Snel foto's? Ben ook benieuwd wat voor naam het vosje krijgt. Verder zie ik dat jullie het weer gezellig hebben gehad hier gisteravond. Vandaag een drukke dag, dus ik denk niet dat ik vandaag nog op bokt kom.
Voor de rest heb ik te veel te doen om overal op te reageren de laatste tijd. Zitten op het werk met te weinig mensen en nu hier ook druk bezig.
jipje_niekje
Geplaatst: 19-05-11 08:37
Morgen
Vief gefeliciteerd Ben benieuwd naar foto's en de naam van de baby! Gisteren weer flinke praat hier gehad, heb er net al weer even flink om kunnen lachen
Yeaaah Woll heeft z'n veulen uitgepoept! Gefeliciteerd Vief ! Ben benieuwd naar foto's .
Margriet: Lekker druk dus
Ik zal weer even naar leeuwarden voor een meeting van 45 min. Wou eigenlijk niet heen.. ben 3 uur onderweg.. Dan de stad maar even in na die tijd. Moet nog even wat halen. Daarna thuis maar even aan de slag.
Nou, ik heb geen blauwe plek maar mijn bil/heup doet wel echt zeer! Botjes gekneusd denk ik. Vandaar ook dat ik vandaag maar hoge hakken heb aangetrokken Erg handig.
Wat duurt het wachten lang. Veulen heeft nog steeds niet gedronken.. Hoop dat de da om 9 uur gelijk belt. Zelf melken lukt ook niet, woll gaat dan bijna liggen en dikke paniek. Praam opkrijgen met 3 man geprobeerd maar kregen we ook niet voor elkaar.. Word er een beetje nerveus van. Fotootje staat op fb.
Foto gezien, idd een enorm veulen! Hopelijk drinkt ie snel. Heb ook gelijk maar een account op FB aangemaakt. MOet eea nog wel invullen. Beetje kaal nu. Maar wilde het even snel doen.
proficiat Vief, hopelijk gaat het drinken snel goed!
Evony
Geplaatst: 19-05-11 09:37
Kletskousen hier zeg
nu eerst maar eens bijlezen onder het genot van een kopje thee
Noor gaat samen met haar broer een tattoo laten zetten! Gaaf ik wil er ook 1 weet alleen nog niet wat maar wel waar JN heeft last van haar rug Mirthe haar bio tentamen ging wel lekker, mooi zo Corien: ijzers vallen door dit weer van de laatste tijd heel snel af, miss is de hoef wat aan de droge kant? Texelse: waar zit je precies in drenthe Sann: ooee wel even vertellen hoe het er uit ziet bij ermelo Noor: succes met je examen Eef: heeft met veel pijn en moeite haar mond kunnen houden op de orun cursus, wat goed van je vriendin zeg! Lau: hetje blijft je gewoon steeds verbazen, dit keer met die balk hahah Sann: had de foto van what al op facebook gezien, wat een bijdehandje hahah Joki: had een pech dag gister Noor plaatst weer een horror topic, wat ontzettend zielig TG: vermaakt zich heerlijk op vakantie met een stel goede boeken Vief: gefeliciteerd en hopelijk gaat het drinken snel goed!