Ik ben ook wel benieuwd Sim! Gave hindernis Laura, leuke foto ook!
Heb wel weer bijgelezen, maar was weer redelijk veel dat ik ook weer alles kwijt ben... Ik heb iig weekend! Wel druk, maar goed.
Heb je trouwens inmiddels al wat van de KNHS gehoord Mootje? Vind het nu wel beetje lang duren, denk dus ook niet dat we nog wat te horen krijgen. Maar dat vind ik dan niet zo netjes..
Sussie85
Geplaatst: 11-11-10 19:44
_Sim_ schreef:
Nieuwsgierigheid al bevredigd dames?
Nee, ik zit nog te wachten op een pb'tje.....
viefdepief
Geplaatst: 11-11-10 19:48
Haha ik ben vanmiddag gelijk even bij Sims laatst geposte berichtjes gaan kijken. Had al zo'n vermoeden dat je je niet kon inhouden
Mijn kamer begint langzaam opgeruimd te lijken.. Heerlijk even een avondje niks
Sim: Klopt! Begon jij toen met crossen? Dacht dat jij al veel langer crosste. Ik was hier denk ik 16/17 met mijn kasteel van over 1,75m. Dit was de oefencross, die we overigens ook nog wonnen
Sussie85
Geplaatst: 11-11-10 19:55
Gevonden! Wat een schitterend rijtechnisch advies idd Als je wilt dat je paard gaat weigeren zou ik inderdaad dat soort dingen gaan doen.
Laura: leuke foto! Hoe oud is Sander nu? Vief: klaar met opruimen dus? Sannn en Mootje: ik vrees dat jullie niets meer gaan horen van de KNHS. Iemand die tegelijktijd met mij de Orun wilde gaan doen en op tijd afgemeld had, heeft ook nooit meer wat gehoord van de KNHS. Marjan: fijn dat je nieuwe baan bevalt!
@Sussie: Ik denk het ook niet. Niet netjes, maar goed. Het zal wel goed geregeld zijn dan, ik weet al dat iemand anders mij vervangt. Krijg vanzelf wel een rekening voor de administratiekosten dan.
Eef_Bam
Geplaatst: 11-11-10 20:00
Na de tip van Vief heb ik het ook gevonden, en niet alleen het advies wat ze geeft is tenenkrommend . Lautje: Leuke foto zeg, die auto maakt het plaatje ook helemaal af.
Corrien ach er is weinig uitdaging. Maar ik heb iig werk. _noor mooie stenen van het schuurtje! Wel echt super leuk zeg! Jeetje shanouk jij hebt snel gelezen. Evelien balen dat de les niet zo ging. Rowo dat is aardig van je collega zeg. Eef_b jammer dat het al bomvol zit. Mijn moeder werkte iig niet mee, als ik mij ziek had gemeld.
Hier was het dezelfde keus. Of thuis en op bed. Of naar school. Moest naar de basisschool wel 3 km fietsen en naar de middelbare 15km. Dus als ik dat niet vol kon houden ging ik wel weer terug. Maar ach ik ben ook maar 1 keer in de 5 jaar echt ziek volgens mij!
EB, Ik heb al een keer commentaar gegeven op haar taalgebruik vandaag Dan vallen onze taalfoutjes in het niet En om over de inhoud nog maar te zwijgen!
Ik heb het ook gevonden inmiddels. Haha, ook gelijk even haar berichten snel doorgekeken. Moet er wel vaak om lachen bij HAW etc., dat er altijd mensen zijn die menen het beter te weten. Kijk je in hun profiel, zie je dat ze rond de 15/ 16 zijn. Dan heb ik altijd zo iets van.. Sjaa...
Sim
Geplaatst: 11-11-10 20:10
_lautje_ schreef:
Sim: Klopt! Begon jij toen met crossen? Dacht dat jij al veel langer crosste.
Ben in 2005 begonnen met trainingen en in 2006 officiele wedstrijden.
tiepfout!, ik ben eerder begonnen. In 2006 ben ik M gaan rijden! 2006 moest 2002 zijn.
rowo
Geplaatst: 11-11-10 20:28
Ik ga nu eens echt ff die berichtje zoeken na een pb van Sim, want ik snap er nog steeds geen hout van. Ik vrees dat ik toe ben aan weekend
Ik ben in 2002 met de D pony in het L gestart in Ede, maar die hindernis die Laura plaatste ken ik niet.
Wat een prutweer overigens. K had gehoopt dat de wind ging liggen en droog werd. Zo hoef ik niet te gaan rijden Ik ging gister zonder wind al de hele bak door met Zetje, daar hoef ik dus nu niet op te gan zitten. En onze tv doet het ook steeds niet door het weer, echt vreselijk irritant.
Sim
Geplaatst: 11-11-10 20:35
rowo schreef:
Ik ben in 2002 met de D pony in het L gestart in Ede, maar die hindernis die Laura plaatste ken ik niet.
Echt niet? Stond op het veldje waar nu de trainingen plaatsvinden.
kimdepim
Geplaatst: 11-11-10 20:39
Ik ben even bezig geweest met een topic voor Sofie. Ik wil erg graag een foto van haar tijdens de cross maar kan gewoon niet kiezen . Ik heb dus maar een overzicht gemaakt van afgelopen jaar. Kunnen jullie mij helpen met het kiezen van een foto ??
Haha ja mooi he, met nog een casco helmpje en witte hanndschoentjes in de cross
_lautje_
Geplaatst: 11-11-10 20:49
Dit was toen overigens hindernis 4 en ik had pas 8 eerdere crossen gereden en m'n moeder natuurlijk helemaal in paniek. Kreeg toen van haar het advies er vooral langs te rijden Nu zegt ze trek de kop erop enn schop m aan