Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimdepim schreef:Na een val niet meer. Eerst mocht dat wel als je tussen hindernissen eraf viel. Maar nu mag het helemaal niet meer. Maakt niet uit of je midden op het weiland eraf valt of bij een hindernis. Doorrijden mag niet meer. Na 3 weigerijden op 1 hindernis mag je ook niet doorrijden en 4 weigeringen in totaal geloof ik ook niet.
Citaat:Vallen in alle klassen:
Val van het paard uitsluiting
Val van ruiter uitsluiting
2. Van een val is sprake wanneer deze plaats vindt tussen de elementen van een meervoudige hindernis en wanneer de val het directe gevolg is van een poging tot of het nemen van een genummerde hindernis of een element hiervan.
Lielle schreef:kimdepim schreef:Na een val niet meer. Eerst mocht dat wel als je tussen hindernissen eraf viel. Maar nu mag het helemaal niet meer. Maakt niet uit of je midden op het weiland eraf valt of bij een hindernis. Doorrijden mag niet meer. Na 3 weigerijden op 1 hindernis mag je ook niet doorrijden en 4 weigeringen in totaal geloof ik ook niet.
volgens mij klopt dit niet.
Citaat:Alleen is er bij de KNHS ook nog veel onduidelijkheid over het toepassen van deze regel en schijnen te tegen alle TA's gezegd hebben dat iedere val uitsluiting betekent.