Wat is het rustig hier
..
Ik ben vandaag de hele dag in Balkbrug geweest. Eerst moest ik met Sofie in het B springen. Dat ging wel goed
. Alleen af en toe nog wat te hoge sprongen. Nog een 13e prijs mogen ontvangen
(was een grote groep
). Ik vond het een mooi parcoursje, mooie hoogte en lijnen etc. Het tweede parcours was direct op tijd. En ik vond het best pittig (kwa hoogte). Het begin ging heel goed. Op de oxer (hindernis 5) ging het een beetje mis. Daar oversprong ze zich (stond ook een L hindernis na mijn idee, wat ik opzich niet erg vind, maar met mijn jonkie wel
). Ze oversprong zich dus een beetje en ze schrok er zelf heel erg van. De 2 stijltjes daarna gingen wel goed, maar wel mega sprongen. En de laatste was weer een dikke oxer, en toen had ze zoiets van: Nee, de vorige beviel me niet zo goed. Dus hadden we een stop. Daarna sprong ze de hindernis wel. Maar ookweer boven de staanders uit
. Desondanks niet ontevreden
. Hebben toch alweer 10 winstpuntjes bij elkaar gehaald in de B
!! Vond er trouwens verder kwa lijnen hele fijne parcoursen gebouwd
.
Smiddags startte ik Loempia ook nog in het L. Losrijden ging fijn, kon gewoon normaal losrijden
! Geen gestuiter etc
. In het parcours ging het ook fijn
. Wel 2 balkjes maar ik had er wel een goed gevoel over verder. Ik weet ook goed wat er fout ging waar ik de balkjes had. Dus weet ik de volgende keer hoe we het wel moeten doen
. Het tweede parcours was weer meteen op tijd. En ook dit keer stonden de hindernissen hoger dan het eerste parcours, maar nu vond ik het niet erg
. Hindernis 1 ging heel fijn, en toen naar hindernis 2 toe, en ik zag de afstand dus ik mooi wachten tot de sprong dichterbij kwam... Ja iets teveel gewacht
. Ik had gewoon meer druk met mijn benen moeten houden (en Loempia dacht gewoon even grappig te zijn
). Opnieuw aangereden met goed druk, en de rest van het parcoursje oook zo geredn. Ging eigenlijk heel fijn
. Hij was niet meer zo sterk als hij wel kan zijn. Dus dat word echt beter. Laatste balk vloog er nog wel af. Maar dat vind ik op dit moment niet het grootste ergenis. Ik wil gewoon eerst dat hij gewoon lekker door wil springen en zoals hij vandaag deed, niet sterk worden maar toch lekker basistempo kunnen springen.
Om 8 uur vanavond waren we eindelijk thuis. Dus ik ben ook best wel kapot moet ik zeggen
.
Net lekker even een douche genomen en ik duik nu lekker mijn bed in