Dit beestje is 30 jaar geleden vvanuit het oostblok voor de dood naar nederland gekomen. Hij heeft zijn leven dus wel even verlengd.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scum schreef:Hulten ken ik wel. Daar ga ik niet meer heen. Lood zware losrijbak en altijd gez**k daarVorige keer had ik een jurylid te pakken die zat te vloeken en de reglementen niet kende. Dat hoeft van mij niet meer....
Ben wel in Breda bij Sintels geweest. Dat was een fijne wedstrijd maar ook geen prijzengeld.
Scum schreef:Maar dat ziet er super uit Gomir. Niet dat je zou zeggen dat het zijn eerste B parcours is. En wat zijn jullie snel gegaan. Volgens mij heb ik vorige week nog ergens gelezen dat jullie voorlopig nog op 80 cm blijven. Maar dit gaat hem wel makkelijk af
sfranken schreef:SGWollie: Ik was inderdaad de weg kwijt toen ik naar het dressurterrein moest. Ik stapte gewoon dom achter iedereen aan en zat dus verkeerd. Ik heb je ook niet (bewust) gezien. Was ook wel een erg groot terrein daar.... maar mooi hè!