[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 12:39

Ik ook Haha!
Dit beestje is 30 jaar geleden vvanuit het oostblok voor de dood naar nederland gekomen. Hij heeft zijn leven dus wel even verlengd.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 12:50

Dat kun je wel stellen ja. Tal mag tzt ook wel zo dan gaan, na ene lang en gelukkig leven

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 12:52

GvdT: Ach gut 30 jaar "extra" is natuurlijk wel mooi meegenomen. Altijd extra vervelend als zoiets tijdens de vakantie van het baasje gebeurd!

Scum: In Brabant heb je juist veel wedstrijden met prijzengeld. Ik start nl ook vrijwel alleen op wedstrijden met prijzengeld en voor een (basis)dressuurwedstrijd ga ik echt Brabant niet uit hoor! Kan natuurlijk zijn dat ik net aan de goede kant van Brabant zit.. Knipoog . Is Hulten voor jullie aan te rijden?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 12:55

Hulten ken ik wel. Daar ga ik niet meer heen. Lood zware losrijbak en altijd gez**k daar Vorige keer had ik een jurylid te pakken die zat te vloeken en de reglementen niet kende. Dat hoeft van mij niet meer....
Ben wel in Breda bij Sintels geweest. Dat was een fijne wedstrijd maar ook geen prijzengeld.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 12:58

Scum schreef:
Hulten ken ik wel. Daar ga ik niet meer heen. Lood zware losrijbak en altijd gez**k daar Vorige keer had ik een jurylid te pakken die zat te vloeken en de reglementen niet kende. Dat hoeft van mij niet meer....
Ben wel in Breda bij Sintels geweest. Dat was een fijne wedstrijd maar ook geen prijzengeld.

Andere locatie in Hulten. Jij bent denk ik bij Thielen geweest. Bij Hippisch Centrum Hulten hebben ze zowel binnen als buiten perfecte zandbodems liggen, echt een aanrader!

Edit: zie PB

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 13:03

Geen prijzengeld Nors opkijken Poetsblokjes Nagelbijten / Gniffelen
Arme jullie..

Altos: Wat jammer dat je proefjes niet echt lekker gingen Ach gut
Nick: Fijn dat het bloedprikken je goed af ging!
En succes met je hakken. Party Feet heten die dingetjes geloof ik.
Kun je eigenlijk in elke drogist wel kopen Ja

Wollie: Klinkt goed! Fijn dat je zo lekker gereden hebt Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 13:17

Jup, dat was Thielen (5 eiken).

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 13:37

Hulten is idd een superlocatie. Wij trainen er ook regelmatig. Je kan daar doordeweeks bijna altijd een parcours springen.

Hebben jullie het nieuwsberichtje over die eventingamazone (die doorreed nadat haar paard zo kreupel was) op de voorpagina al gezien? Ik vind een schorsing van 2 maanden erg mild (ervanuitgaand dat haar schuld duidelijk aangetoond is)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 13:52

Aha, dan moet ik dus een andere Hulten hebben.
Maar voorlopig heb ik al genoeg dressuur. We gaan nog naar Bemmel en Didam.
En dan van de winter hoop ik weer veel te kunnen starten in Arnhem Zuid.

Helaas bestaat Waspik niet meer. Dat was ook fijn voor indoor.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 15:26

http://s176.photobucket.com/albums/w170 ... 963957.flv

Urby's B-debuut!
Geen idee van de kwaliteit, mijn zusje heeft hem net op internet gezet en kan zelf niet kijken hier in het ziekenhuis Clown (wat doe ik eigenlijk online Tong uitsteken )
Oefenrondje sprong hij echt huizenhoog over die rood met gele hindernis met dat bord erin trouwens Knipoog

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 15:33

Ziet er netjes uit Gomir.
Staat niet heel erg hoog voor de B of wel? (Volgens mij heb ik gewoon de pech dat ze hier altijd behoorlijk aan de maat bouwen omdat ze anders bang zijn dat ze een barage inmoeten met 70 deelnemers) Al is het natuurlijk ook weer zo dat het bij een ander altijd lager en makkelijker lijkt dan wanneer ik het zelf moet doen Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 15:45

Haha! dat dacht ik ook Altos.

Maar dat ziet er super uit Gomir. Niet dat je zou zeggen dat het zijn eerste B parcours is. En wat zijn jullie snel gegaan. Volgens mij heb ik vorige week nog ergens gelezen dat jullie voorlopig nog op 80 cm blijven. Maar dit gaat hem wel makkelijk af Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 15:51

Urby is ook gewoon heel groot Knipoog
Het stond voor de B wel netjes op maat voor zover ik gehoord heb. Veel mensen vonden het te hoog en de parcoursbouwer zei dat hij netjes gebouwd had. (ik vind het nogal moeilijk inschatten na al die rondjes M en Z de afgelopen 2 jaar Clown )

Ik was ook nog niet van plan om B te starten Scum Knipoog Maar hij liep redelijk braaf het oefen door en de hoogte is toch het probleem niet. Meer alle nieuwe dingen enzo en die had hij nu toch al gezien, dus ik heb maar gewoon de stoute schoenen aangetrokken gister.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 15:55

Dat ziet er al goed uit zeg Gomir! De hoogte is volgens mij geen probleem zo te zien, hij wil de hindernissen soms nog wel even goed bekijken of niet?

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 16:27

Scum schreef:
Maar dat ziet er super uit Gomir. Niet dat je zou zeggen dat het zijn eerste B parcours is. En wat zijn jullie snel gegaan. Volgens mij heb ik vorige week nog ergens gelezen dat jullie voorlopig nog op 80 cm blijven. Maar dit gaat hem wel makkelijk af Knipoog

Dat snelle dacht ik hetzelfde ik zag het al met inrijden dat het al echt een team aan het worden is. Ben zooo trots als eigenaresse. Nou ja gomir werkt er ook hard aan en hij mocht wel eens wat harder aan het werk. Ben super blij met deze beslissing al mis ik hem erg.

Was mijn schuld dat ze B ging in het oefenrondje zag je gewoon dat het niet de hoogte was maar meer het vreemde. Dus zei neem de gok maar hij kan het. Eigenlijk ging het B beter hij mooier en beter springen.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 16:37

SGWollie: Ik was inderdaad de weg kwijt toen ik naar het dressurterrein moest. Ik stapte gewoon dom achter iedereen aan en zat dus verkeerd. Ik heb je ook niet (bewust) gezien. Was ook wel een erg groot terrein daar.... maar mooi hè!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 16:48

Nou Gomir, hij galoppeert als een (bijna) volleerd springpaard zijn parcours door! Ziet er gewoon goed uit!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 16:59

sfranken schreef:
SGWollie: Ik was inderdaad de weg kwijt toen ik naar het dressurterrein moest. Ik stapte gewoon dom achter iedereen aan en zat dus verkeerd. Ik heb je ook niet (bewust) gezien. Was ook wel een erg groot terrein daar.... maar mooi hè!

Jaa... was super! Die springbak/dressuurhoofdring/finish was echt geweldig!!!
Jij vroeg of je de goede kant op ging en pas een paar meter later zei ik heel schaapachtig tegen Frank:"Volgens mij was dat Sabine..." Blond Lekker wakker hè? In welke stal stond Tenda? Wij stonden in stal 1...

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 17:22

Dat ziet er heel goed uit voor een eerste parcours Gomir!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 21:20

Ik heb er ook helemaal vertrouwen in met Urby.
Iedere keer als ik die video kijk ben ik weer helemaal trots op hem Haha!

Ben nu toch wel blij dat ik me gewoon maar ingeschreven heb voor de regiokampioenschappen over drie weken. Sluitingsdatum was nog voor dit weekend dus ik moest al inschrijven voor ik een rondje B gereden had, maar ben nu toch wel blij dat ik het gedaan heb Ja

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 21:51

Mag je je gewoon vrij inschrijven voor de regio Gomir? Hier moet je eerst bij de beste zoveel rijden op een kringkampioenschap.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 21:55

Bij ons in Gelderland kan je je voor het springen ook zo opgeven.
Alleen is dat al geweest 2 weken terug ofzo.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 21:56

Zo, dat is wel lekker! Hier moet je eerst alle broodruiters eraf rijden Tong uitsteken

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 21:57

Springen is vrije inschrijving, omdat we hier niet zoveel springruiters hebben. Is dit jaar trouwens voor het eerst zo geregeld, het werd toch ieder jaar een bende met het verplichte kringkampioenschap.
Kring is voor mij niet eens doorgegaan dit jaar ivm de regen. Niet dat ik drie weken terug anders al B was gaan starten, toen had ik hem net 1 keer gesprongen Clown

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 22:16

Gomir, zomaar een gedachte. Urby kan al aardig dressuur lopen en het springen schijnt ook niet zo'n probleem te zijn. Ga je misschien ook nog crossen met hem?