Ohw leuk dat je naar Harry gaat.. Weet eigenlijk niet wanneer wij gaan.. Denk dat het pas met Kerst wordt ofzo Les mijn uurtje zit erop lekker naar huis
Ik ben lekker al thuis Zo maar even verkleden, Wouter (hoefsmid) komt vanmiddag Sams ijzers eraf halen, ben wel benieuwd heb hem van te voren niet verdoofd maar neem wel een spuitje mee voor de zekerheid. Hoop echt dat ie braaf is, heb er wel vertrouwen in, hij vind de ijzers namelijk het engste en die hoeven er dit keer alleen maar af
ow dat is niet zo leuk dat sam zo bang is voor de hoefsmid. Misschien dat hij vandaag wel heel braaf is. Yentil vind het nooit leuk als ze eronder gaan, eraf vind ze niet erg
Sam is echt een scheiterd, hij is zo bang voor het luchtje van de brandende ijzers dat we hem nu koud beslag hebben staan. Mijn opa (rookt) en hij kan Sam amper normaal vasthouden, staat ie met grote neusgaten te snuiven
yeah, mag zo weg Yentil staat ook altijd te snuiven als er iemand rookt. Met beslaan gaat steeds beter. In het begin moest ze de praam op maar nu gaat het goed zonder praam ooit leren ze het wel