[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:27

Goedemorgen! Weer boven water. Erg druk geweest afgelopen dagen.

Ik hoop vanharte dat Bandido door de keuring is gekomen, maar dat zal vast wel. Veel succes en ik zie je wel lang skomen in de cross.

* edit * Gelukkig mag je dus door Evie!

Joki

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:33

Evie fijn dat hij goed door de keuring is gekomen

Ook nog succes voor de andere ccgangers

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:41

@ Evie super dat jullie door mogen. Straks lekker knallen.
Over je filmpje. Op dat niveau moet de aanleuning veel stiller. Het wijken naar de kant waar je een grote fout heb is duidelijk zijn minste kant. Persoonlijk zie ik de paarden wat flitsender. Wat actiever ook qua overgangen. De galop mag in mijn ogen ook wat actiever en meer sprong hebben. Bijv na het 1e groeten gelijk fris en actief wegdraven. Nu lijkt het of je heel hard op hem moet werken waardoor jouw houding ook onrustiger wordt. Verder is dit absoluut geen slechte proef. De laatste puntjes op de i.

Gisteravond naar de kroeg geweest. Amper een kop aanwezig en de hele avond op het terras gezeten. Nieuwe mensen leren kennen en gruwelijk lol gehad. Vannacht om 3u mijn bedje ingerold en nu weer uit bedje want ik ga een lekker bosritje maken.

Cc gangers succes!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:42

evie fijn dat hij door de keuring is!
Succes!

Ik heb gevlochten en gewassen zo opzadelen en lopend naar de wedstrijd (6km hier vandaan, maar hetzelfde stuk dat ik altijd cross/buitenrij.) Dus hoop dat hij niet denkt racennnn!!! :+

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:54

Super Eef!!! Heel veel succes!
SM: jij ook succes.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:57

TJonge jonge zeg: het is weer kommer en kwel op nu.nl: mishandeling met een dode als gevolg in Sittard. Een dode gevonden in Den Haag. Gisteren die steekpartij in Rotterdam. Wat een rotzooi allemaal -O- .

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:57

Dankje Leli,
Ja ik had ook zitten kijken gisteren, verschrikkelijk zeg allemaal :(

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 10:10

Ik vond dit ook wel een stunt: http://www.nu.nl/buitenland/2841813/hui ... video.html
Door het op internet zetten van dit soort filmpjes gebeuren wel heel aparte dingen. Dat ze ook zoveel geld opgehaald hebben: geweldig. Ben benieuwd of een deel daarvan nu ook aan iets in het kader van opvang/opvoeding oid van jeugd uitgegeven gaat worden. Zou ik wel mooi vinden.

Ik weet ook niet zo goed wat ik van dat filmpje van die politie-agente moet zeggen. Het ziet er wel achterlijk uit om zo op iemand in te trappen zonder dat je een aanleiding ziet. Maar je weet helemaal niet wat daarvoor gebeurd is. Alhoewel ik het dan nog vreemd over vind komen. Henny, is dit iets wat bij jullie op het werk heel veel besproken wordt?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 10:50

Eef lastig zo dat nagevelijkheidsprobleempje dat je hebt. Ik vind het in het beeld ook wel storen. Als hij constant zou zijn (wat hij op sommige stukken is) dan is het beeld meteen een stuk fijner om naar te kijken. Meer rust.

Gisteren baaldag gehad. Tentamen was echt poedersuiker. De stof was gewoon echt teveel en omdat ik dit steeds in mijn achterhoofd had met het leren, heb ik dus compleet niets onthouden. Ik kon vragen gewoon totaal niet beantwoorden en heb me smiddags maar meteen ingeschreven voor de her :+ Zondag is er wedstrijd op de manege en om te zorgen dat de pony's niet schrikken van de jurykar+jury stond natuurlijk dat juryding er al. Jullie snappen hem al, Vies durfde er NIET langs. Ik had een stapdag gisteren en normaal doe ik dat 20 minuten tot hij los gewerkt is en dan mag hij weer naar de wei. Nu ben ik een uur bezig geweest. Het duurde een kwartier voordat hij in de buurt van het hok kwam, maar daarna wilde ik natuurlijk ook nog dat hij normaal dressuurmatig vanaf alle kanten langs dat ding zou stappen zonder zijn neus eruit te drukken om te loeren naar dat ding. Duurde even, maar het is gelukt. Dan is een van de manegepony's donderdag ingeslapen, dus dat kwam er nog bij. En 's avonds bij mijn vriend komt de kat thuis met een hele nare bult op zijn kop en allemaal wondjes. Hij deed gisteren wel normaal, maar het ziet er niet lekker uit. Kat moet nu dus verplicht binnen zitten terwijl het een buitenkat is, nou dat is feest kan ik je zeggen :+

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 10:53

Balen van je tentamen Annetje :(:) .
En sneu van de kat. Klinkt als een vechtabces.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 11:03

dat zou goed kunnen. Het is een mannetje en een echte vechtersbaas, komt vaker terug met zijn kop vol krassen. Zijn miauw doet het in elk geval nog :roll:

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 11:07

Super Evie! Maar had je al gesproken. Succes he!
Balen van je tentamen Annetje.
Vief hele fijne vakantie!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 11:51

@ Mirthe, hmmm lekker warm!! Das trouwens wel een goeie! Kan ik ook doen :)
@ Evie yessssss!!!! Zet hem op!!
@ Annetje stoute vies! Balen van je tentamen!
@ SM succes!

Henny gaat maar naar de dokterspost! Kon mn bed niet uit! Loek heeft me eruit getild..... Voel me bejaard %)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:14

Owjeeh! Sterkte en beterschap Henny!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:18

Henny dat klinkt niet goed, sterkte ermee
Anne balen van je tentamen en dat vies lastig was op het juryhok

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:09

Succes eef!!!! *\o/*
henny: sterkte! Wat hb je gedaan :(:)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:14

Evie @ Succes !!!!!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:47

Hallo! Eindelijk vakantie en dus weer tijd om bij te lezen. Was gestrand op 20-06, zijn nogal wat pagina's. :)

Lau ik moest lachen om je foto van Beli, heel komisch gezicht. :D
Lelie heeft haar tweede gebakje in de oven, duimen dat deze net zo lukt als de mooie Rebel. Leuke foto's van hem! En gefeliciteerd met het veulen.
Beli had een kijker die er niet op wilde rijden, vreemd maar dan kun je er inderdaad net zo goed zelf nog even lekker mee rijden. Ik hoop voor je dat de kijkers die wel leuk waren een oplossing kunnen vinden, hele dag binnen is een beetje sneu.
Mirthe wat asociaal dat je uitgescholden werd in de Mac! Leuk dat je een uitnodiging hebt met Beau!!
SM heeft spanning en sensatie bij haar weides, al denken de paarden daar anders over aan de foto te zien.
FE leuk dat je nichtje vandaag in MB meedoet, hopelijk ben ik niet te laat: Veel succes!
Texelse heerlijk dat jullie er even tussenuit kunnen, en nog voor weinig geld ook. Geniet er van!
Noor dat jurkje is echt leuk!
Watapatja gave springfoto, stoer paard heb je.
Leuk al dat geneuzel over kleding, ik kan overal wat kopen en maakt me eigenlijk niet zoveel uit of het nou een schattig jurkje is of een normaal shirt.
Vief leuk dat het geslaagd was bij Marco Borsato, en ook geluk met de muntjes en het eten.
Anne balen dat Vies niet braaf was buiten, buitenritten zijn toch echt bedoeld voor de ontspanning.
Bianca fijn dat je goed nieuws hebt. :)
Stukje over dieeten afvallen bmi en vetpercentages sla ik lekker over :evaw: Ben het met Kris eens dat je gewoon goed in je vel moet zitten, veel belangrijker.
MrT Gefeliciteerd!!
Caro jij ook gefeliciteerd, met je nieuwe baan! :D En leuke foto's op fb van Gio.
Sann wat een rotnieuws, sterkte en gecondoleerd :(:)
Marijke 37 weken zwanger al weer, is het nog een beetje vol te houden? :)
Margriet gefeliciteerd met de twee 1e plaatsen!!
Mootje balen van je werk, hopelijk kan hij je wat meer duidelijkheid geven.
Evie goed gedaan, ik hoop dat het vandaag ook goed gegaan is.
Henny mooie spring foto's, leuke combinatie zijn jullie. Sterkte, klinkt niet zo goed!

Zo dat was het dan. :+ Ben echt druk geweest met de afsluiting van school, gisteren de laatste dag gehad.
We zijn met de klas gaan rijden, was heel leuk! Wel veel zenuwachtige mensen, zijn er wat die niet of alleen op de manege rijden.
Was dus wel grappig, beetje het manege idee: De mensen zonder eigen paard kregen een paard van school, 'nee ik wil op die' haha. En rennen voor een borstel of een dekje, ik heb me kapot gelachen. :')
Ik had Tessa mee en die gedroeg zich voorbeeldig, ook veel nuttige tips gehad!

En heb sinds kort een leuk paard om te rijden, hij is voor de verkoop! Gisteren op internet, nu al 5 afspraken staan voor mensen die komen kijken. Hij valt dus in de smaak gelukkig.
Dit is hem, hij is pas net zadelmak:
Afbeelding

En dan ga ik me nu wagen richting het dorp, daar heb ik een hekel aan op zaterdag met alle duitsers ^)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 14:03

Hellow

@ Evie volgens mij verveelde Geert zich vanmorgen want hij zat vanmorgen op bokt en heeft ook jou filmpje bekeken (en hij zit noooooooit op bokt zegt ie dan ;) maar Geert zei hetzelfde als Laura, Geert miste ook de lossigheid en activiteit. Ook vond ie het jammer dat je er niet trotser op zat. Dus rechtop meid! Je hebt een hartstikke gave knol onder je kont :D En super dat ie door de keuring is!!! Knallen vanmiddag! En voooral GENIETEN!
@ Sussie hopelijk is Pancho gewoon goed!!
@ Annetje wat een baaldag!
@ onze bejaarde Henny kalm aan met je rug! Je hebt er maar 1!!!!!
@ Danielle leuk paard! Hopelijk vind ie gauw een leuke baas!

Geert en ik hebben vanmorgen de box in elkaar gezet... als ik begin te lachen als het niet klopt wordt hij heel boos O:) maar het is gelukt... moet er wel eerlijk bij zeggen dat we hem 3x weer uit elkaar hebben moeten halen :x

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 14:26

Annetje, balen zeg! En dat soort aanstelleritis ken ik... heeft de Epony ook altijd last van :'(

Henny, goed dat je er even langs gaat, zul je wel flinke pijnstillers krijgen! rot zeg. Geen cross gepland dit weekend?

Jeetje Danielle wat een bijleesactie :=

MM, je bent nog wel lekker actief zeg! En dat mannen daar niet tegen kunnen ken ik :+ En daarom is het juist zo leuk :+

Net terug van wedstrijd, heb van deze punten nog nooit gedroomd. 196 en 207!! Dus 4 winstpunten, stond op 7 en nu 11. Zou nog 1 B wedstrijd rijden maar die ga ik L opgeven en die wedstrijd daarna ook (zelfde locatie dus 2 dingen in 1 sturen.)
Hij liep ook wel lekker, wel erg onwennig en wilde toen ik net op het terrein was aan de haal gaan...
Ik moest afstappen omdat er rijplaten lagen (hij heeft blote voeten dus kon erover). Maar toen zag die opeens dat grote veld en wilde een run nemen, kon net op tijd een ruk geven aan de teugel.
Maar daarna was hij lief en na het proefje heerlijk gras laten eten aan het halstertje. Komt er een heel klein manneke van hoogstens 2,5 aanrennen, mama erachteraan. Dus die vraagt aan het jochie: "Wil je hem aaien?". Zegt het jochie: "Nee op rug". Moest wel lachen maar lekker bij aaien gehouden :P

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 14:53

TIP :)* aankomende woensdag bij de ALDI zijn er webcams te koop voor op je paardrijcap, dat zijn de kleine dingen waar velen van ons al mee filmen op hun cap, kosten 25 euro !!!!!!!!! dus daar is het leuk proberen voor.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 15:06

zonde van je geld. Erg moeilijk om ze goed te richten, en een hoop gedoe om ermee te werken. Ik heb het geprobeerd, vond het niets.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 15:13

SM nette punten zeg!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 15:53

Lielle schreef:
zonde van je geld. Erg moeilijk om ze goed te richten, en een hoop gedoe om ermee te werken. Ik heb het geprobeerd, vond het niets.

oohh das jammer , ik heb nl wel een filmpje met Bull met deze camera en die ging heel goed.
http://www.youtube.com/watch?v=m-iMFM9kw_w

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 16:35

Een beetje laat, maar Vief veel plezier op vakantie! :D
Suikermeisje: Super punten!
Henny voelt zich heel wat jaartjes ouder :(:)

Gister een hele lange dag gehad. Eerst van half 9 tot half 4 op kantoor en toen van 6 tot 1 in het hotel gewerkt :o. Was te doen voor een keer, maar niet heel handig.
Vanmorgen op wedstrijd geweest hier in de buurt. Sofietje sprong fijn :). In het L foutloos + foutloze barrage en 1e en in het M ook foutloos + foutloze barrage en 2e.