Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zondag is er wedstrijd op de manege en om te zorgen dat de pony's niet schrikken van de jurykar+jury stond natuurlijk dat juryding er al. Jullie snappen hem al, Vies durfde er NIET langs. Ik had een stapdag gisteren en normaal doe ik dat 20 minuten tot hij los gewerkt is en dan mag hij weer naar de wei. Nu ben ik een uur bezig geweest. Het duurde een kwartier voordat hij in de buurt van het hok kwam, maar daarna wilde ik natuurlijk ook nog dat hij normaal dressuurmatig vanaf alle kanten langs dat ding zou stappen zonder zijn neus eruit te drukken om te loeren naar dat ding. Duurde even, maar het is gelukt. Dan is een van de manegepony's donderdag ingeslapen, dus dat kwam er nog bij. En 's avonds bij mijn vriend komt de kat thuis met een hele nare bult op zijn kop en allemaal wondjes. Hij deed gisteren wel normaal, maar het ziet er niet lekker uit. Kat moet nu dus verplicht binnen zitten terwijl het een buitenkat is, nou dat is feest kan ik je zeggen

Ben het met Kris eens dat je gewoon goed in je vel moet zitten, veel belangrijker.
En leuke foto's op fb van Gio.

Ben echt druk geweest met de afsluiting van school, gisteren de laatste dag gehad.

maar Geert zei hetzelfde als Laura, Geert miste ook de lossigheid en activiteit. Ook vond ie het jammer dat je er niet trotser op zat. Dus rechtop meid! Je hebt een hartstikke gave knol onder je kont
En super dat ie door de keuring is!!! Knallen vanmiddag! En voooral GENIETEN!
maar het is gelukt... moet er wel eerlijk bij zeggen dat we hem 3x weer uit elkaar hebben moeten halen

En daarom is het juist zo leuk 
Lielle schreef:zonde van je geld. Erg moeilijk om ze goed te richten, en een hoop gedoe om ermee te werken. Ik heb het geprobeerd, vond het niets.

. Was te doen voor een keer, maar niet heel handig.
. In het L foutloos + foutloze barrage en 1e en in het M ook foutloos + foutloze barrage en 2e.