[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:03

Vief balen zeg dat ze zo lastig was. Wel een hele stoere pinpas zo!
Billy: balen dat je merrie net drachtig is.

Zo net nog even Hetje en Trakkie gereden een paar nieuwe balken ingewijd. Hetje knalde er lekker overheen en nog paar x oxertje op 1.25m gedaan. Dikke rooie gaat dan pas een beetje zn best doen :+ Voelde wel weer heel goed en vertrouwd gelukkig na mijn gekluns vorige week.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:10

Zo, ik ben weer terug uit Utrecht! Was wel gezellig met die vriendin :)
Paardje van mijn stalgenoot liep lekker, wel ff wennen. Het is een heel ander paard dan Vorstin namelijk. Vorstin heb ik niet zo lang gereden, die liep ook wel lekker.

Al snel dus Kim!
Lekker dat je tentamens klaar zijn Evie! Ik moet er nog 2!
Balen van je rug nog steeds Caro
Leuk dat je naar MB gaat Mootje! Godfried komt als het goed is (hopelijk) deze of volgende week naar mij toe. Eindelijk een springzadel!
Getver, wat balen van Woll Vief. Is ze zo angstig joh?! Ben benieuwd wat de AH je heeft gegeven :D
Gaaaf Karen :D Rome is leuk!
Lekker dat Hetje zo fijn sprong PB :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:12

Snoek, Maandag is Godfried op de Prinsenstad, dus ik hoop dat hij dan ook bij mij an komen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:17

Mootje schreef:
Snoek, Maandag is Godfried op de Prinsenstad, dus ik hoop dat hij dan ook bij mij an komen!

Bij mij is het een kwestie van wachten op het springzadel dat van de fabriek moet komen. Ze hadden geen springzadels met brede bomen meer op voorraad, dus hij is speciaal gemaakt. Hopelijk komt dat zadel deze week binnen! Ik wacht al vanaf maart, maar daar kan Godfried niets aan doen. Nou nog hopen dat ik erop kan zitten, anders wordt het nog niets :=

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:20

Welk merk zadel krijg je snoek?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:21

Hij heeft van mijn dressuurzadel de springversie besteld. Een KM is het (waar Lotje Schoots nu mee rijd). Hij zou dus in principe goed moeten liggen. Anders kijken we ook nog naar Kentaur. Stubben was al te smal iig :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:24

Ik heb er nu ook een stubben opliggen, welke naar mijn idee veels te smal is. Ik wil i.i.g.. een close contact zonder enkel zweetblad.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 01:57

Avond.. Nacht eigenlijk 8-) ..

Heb weer nachtdiensten, 3 stuks...
Ben druk geweest met van alles en nog wat, met name studie en ook Wolin.. die loopt helaas niet goed :\ .. Ik vermoed dat het vanuit de knie (bandje?) komt en anders misschien de schouder, want ze is bewegingskreupel rechtsvoor linksom, rechtsom gewoon rad. Morgen ga ik dus even bellen..
Vandaag wel heel fijn even onder het zadel een stuk gestapt, haar kop staat een heel stuk beter en de looplust was er wel, want in stap ging ze als een speer met enorme passen := ..

@Snoekiej: Ik hoor hele positieve verhalen over KM zadels!!
@Evie: Fijn dat je tentamens klaar zijn!! *\o/*
@Mootje: Leuk hoor Maarsbergen ;) ..
@Vief: Die Wolles... :(:)
@Karen: Rome!! :):) Ik ga in augustus een week naar Rome!! :D
@PB: Fijn dat Hetje zo fijn sprong :) !

En het halster wat ik had besteld... deze..
http://www.hooks.se/Assets/ProductImage ... 310_01.jpg
wordt helaas niet meer door Hooks geleverd :\ .. en kan dus ook niet meer besteld worden..
Mijn 5points is dus ook afgezegd (anders zouden de verzendkosten voor mij allen komen, en dat is nogal wat :+ ..), maargoed.. die heeft dus geen haast ;) . http://www.hooks.no/Assets/ProductImage ... 165_04.jpg

Van het weekend hebben we twee labradors te logeren gehad, twee superschatten :+: .. een blonde en een zwarte.. kenden elkaar totaal niet, maar spelen dat ze konden!! :D Ik wil weer een hond!! :))

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 03:09

peanutbutter schreef:
Aanraders... Heel Rome is een aanrader :P
Nee, Vaticaan is een must. Villa Borghese is gaaf (wel van tevoren reserveren), museo nazionale is mooi, capitolijns is mooi. Maar het allermoiste aan Rome is gewoon het gaan slenteren door de stad, over de prachtige pleinen, af en toe een kerk in gaan en compleet verbaasd kunnen zijn over de schoonheid die erachter schuilt terwijl de kerk van buiten totaal niet bijzonder is. En s'avonds eten in trastévère en genieten van het echte Rome (aanradeder in Trastevere is wel de maria kerk daar, heel oud (12e eeuw en bloedmooi).
Probeer vooral niet alles te zien. Daar heb je zeker 1,5 week voor nodig namelijk :Y)

Jij mag meeeeee!! :D Hahaaaa... weet je ook waar de goede winkels zitten!? :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 07:45

Goede morgen!

WL succes met je nachtdiensten!
Balen dat je je paard niet goed loopt, erg mooi borsttuig wat koste hij?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 08:25

Goeiemorgen!
@Lotte: Welterusten voor zometeen ;) Balen dat Wo niet helemaal rad is, hopelijk blijkt het niks ernstigs te zijn! En jammer dat je halster en borsttuig niet doorgaan, zien er beiden erg mooi uit!
@Snoekiej: Fijn dat het gezellig was in Utrecht!
@PB: Fijn dat je je balken al hebt kunnen inwijden en de paarden het zo lekker aanpakte!
@Corien: Fijn dat je les zo goed ging gisteren!
@Mootje: Balen dat je paard van die opgezette klieren had gisteren, hopelijk is het vandaag alweer minder!
@Billy en Vief: Balen dat jullie dames beiden nog niet dragend zijn van Roven, hopelijk lukt het nu wel!
@Vief: Toch netjes dat de meneer van de AH terug gebeld heeft! En ik ben ook wel benieuwd wat er voor je klaar ligt :o

Gisteren heerlijk met beide paardjes wat gedressuurd. Jipje begint weer gewoon normaal te lopen :D en de merrie is even wat doorgepakt om te kijken wat ze zou doen en na wat protest pakte ook zij lekker aan :D
Nu even in Zwolle en vanmiddag naar Enschede voor een interview en van te voren nog even wat in Deventer afgeven op school. En vanavond ook nog werken.... hopelijk ga ik het allemaal redden :o

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 08:31

@_Noor: Thailand, ik snap dat je daar nu al zin in hebt!
@Evie_Bandido: Je tentamens wel goed gegaan?
@caro29: Mooi dat het rijden met dressuurzadel wel goed ging. Raar van die bult bij die ruin zeg.
@Mootje: Wedstrijd zou ik inderdaad ook doen. Veel plezier alvast! Balen van de opgezette klieren!
@viefdepief: Ah, balen dat het niet helemaal goed ging en ze nu een wond heeft. Leuke pinpas!
@peanutbutter: Zo, dat zijn nogal veel balken om te schilderen! Mooi dat het springen goed ging.
@TeeGee: Oeh leuk, rome!
@CoriienRN: Mooi dat je les zo goed ging!
@Snoekiej: Mooi dat allebei de paarden goed gingen.
@WolinLotte: balen zeg, dat Wolin niet goed loopt.. Balen van dat halster!
@jipje_niekje: Mooi dat de paarden lekker gingen. Succes, klinkt als een drukke dag vandaag.

Goeiemorgen :wave:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 08:45

Mogguh!
@ JN: mooi dat het rijden fijn ging!
@ WL: oei, hopelijk valt het mee met Wootje!
@ Vief & Billy: Jammer dat de dames niet drachtig zijn, nieuwe ronde nieuwe kansen!
@ PB: fanatiek hoor met die balken! ;)
@ Caro: leuk toch een weekendje vrij?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 08:55

Balen, zag dat ik van de lijst ben gehaald voor Lisse. Even een mail gestuurd want heb mijn coupon al weken geleden opgestuurd.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 08:58

Dat is apart! Had je ook al betaald?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:01

billy1 schreef:
viefdepief schreef:
Woll is zaterdag trouwens gescand. Was er zelf niet bij (ging naar Guus, was super leuk!!) maar helaas was ze zo bang dat ze dwars over/door het deurtje van de opvoelbox wilde. Durfde er niet in en toen met een paar mensen haar wat naar voren gedreven en ging het fout. Ze heeft nu een dikke borst, schaafwond en er hangt een bloeduitstorting onder :\ Ze was echt heel bang geweest.. Dus voel me er een beetje rot om dat ik er niet bij was.. Na een verdoving ging het wel goed. Helaas niet dragend (ging er al een beetje vanuit omdat we wat te laat waren geweest..) maar wel jammer natuurlijk :) Ze was nog niet hengstig, dus we gaan haar morgen weer die kant op brengen voor poging 2 :)

Nou dan kunnen we samen Vief! Wak was helaas ook na poging twee niet drachtig :( dus ik ga nu in overleg met Nijhof ook met haar naar Wamel, dan proberen we het een keer met vers ipv diepvries. Zo maar even bellen wanneer ik m'n merrie kan brengen.

Misschien even een opsteker voor jullie, Rabette was er ook aan de vroege kant (2de dag hengstigheid), is geïnsemineerd met vers en was in 1 keer drachtig.
Als jullie het niet erg vinden doe ik wat mij betreft even niet mee met de meeting bij de Dalhoeve ;)

Vervelend Vief, dat Woll zo in paniek is geraakt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:11

Mootje schreef:
Dat is apart! Had je ook al betaald?

Nee dat nog niet...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:17

Ik vind het maar apart hoor Noor. Heb er zelf altijd een hekel aan als ik meot betalen van te voren. Doe dat liever op het wedstrijdterrein (vergeet het nl altijd :+ ).
Zou wel balen zijn als je door zo'n reden niet kan rijden.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:18

Ja idd. Of zou mijn coupon niet aangekomen zijn... kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Nou ja, ik zal wel reactie krijgen via de mail!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:48

Opgelost, foutje op de lijst.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:56

Goeiemorgen!

gelukkig is het opgelost Noor!
Vief, geweldige pinpas :D
Roven heeft traag zaad... Hopelijk gaat het nu beter

Heb gister buitenrit gemaakt met Frits! Hij was zo blij en was ook super braaf, echt heerlijk :D
Onze kat kwam net ook binnen strompelen, ze heeft last van haar voorpoot en hinkeld nu }:0

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 10:47

Goedemorgen!
Ik heb net het eerste college er weer op zitten. Kreeg eerst op mijn kop omdat ik nog niet zo vaak geweest ben, maar daarna vond de lerares wel dat ik alles er al goed in had zitten :D Moet nog tot half 5, lang dagje dus.

Bianca: Arme kat! :(:) Fijn dat Frits zo braaf was
Noor: Gelukkig is het nu opgelost
Vief: Gave pinpas. Ben benieuwd wat de AH voor verrassing heeft :P
Lotte: Balen van Wolin zeg. Hopelijk valt het mee

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 10:52

Fijn dat je er gewoon bij staat Noor :)

bvw: Fijn dat frits zo braaf was :D

JN: Fijn dat je paardjes fijn gingen!

Ik zal de computer even uitzetten en me concentreren op het chinees. Ben er nu wel klaar mee eigenlijk ;).
Blijf liever de hele dag bij het zwembad liggen O:).
Morgen ochtend met kamer genoot de hele kamer schoonmaken, ze komen controleren of je niks gemold hebt, of de muren extreem vies hebt gemaakt etc. Naja even een bezem en een doekje er door halen en dan is het weer netjes :). We hebben niks gesloopt ofzo.
Daarvoor maar even vast de koffer inpakken, dan is het schoonmaken ook makkelijker. Morgen avond voor de laatste keer met z'n allen uit eten.. en er een gezellig avond van maken. Niet te gezellig want 10 uur hebben we donderdag ons eerste tentamen. Chinees schrijven. Daarna om 2 uur luisteren en daarna nog een gesprekje voeren in het chinees. Fijn :=

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 11:09

hihi, kan je het woordt chinees nog horen :P
Anthea, pff nog even doorbijten! Wel leuk dat je alsnog een compliment kreeg!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:34

Goeiemiddag!
Ik ga Vorstin eens verblijden met een bezoekje!

Succes met je nachtdiensten Lotte. Balen van Wolin
Lekker dat de paardjes fijn gingen Benthe!
Raar dat je eraf bent gehaald Noor!
Lekker van Fritsie op buitenrit Bvw!
Succes met je lange dag Anthea
Veel plezier nog de laatste dagen Kim!