Billy: balen dat je merrie net drachtig is.
Zo net nog even Hetje en Trakkie gereden een paar nieuwe balken ingewijd. Hetje knalde er lekker overheen en nog paar x oxertje op 1.25m gedaan. Dikke rooie gaat dan pas een beetje zn best doen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mootje schreef:Snoek, Maandag is Godfried op de Prinsenstad, dus ik hoop dat hij dan ook bij mij an komen!
peanutbutter schreef:Aanraders... Heel Rome is een aanrader
Nee, Vaticaan is een must. Villa Borghese is gaaf (wel van tevoren reserveren), museo nazionale is mooi, capitolijns is mooi. Maar het allermoiste aan Rome is gewoon het gaan slenteren door de stad, over de prachtige pleinen, af en toe een kerk in gaan en compleet verbaasd kunnen zijn over de schoonheid die erachter schuilt terwijl de kerk van buiten totaal niet bijzonder is. En s'avonds eten in trastévère en genieten van het echte Rome (aanradeder in Trastevere is wel de maria kerk daar, heel oud (12e eeuw en bloedmooi).
Probeer vooral niet alles te zien. Daar heb je zeker 1,5 week voor nodig namelijk
billy1 schreef:viefdepief schreef:Woll is zaterdag trouwens gescand. Was er zelf niet bij (ging naar Guus, was super leuk!!) maar helaas was ze zo bang dat ze dwars over/door het deurtje van de opvoelbox wilde. Durfde er niet in en toen met een paar mensen haar wat naar voren gedreven en ging het fout. Ze heeft nu een dikke borst, schaafwond en er hangt een bloeduitstorting onderZe was echt heel bang geweest.. Dus voel me er een beetje rot om dat ik er niet bij was.. Na een verdoving ging het wel goed. Helaas niet dragend (ging er al een beetje vanuit omdat we wat te laat waren geweest..) maar wel jammer natuurlijk
Ze was nog niet hengstig, dus we gaan haar morgen weer die kant op brengen voor poging 2
Nou dan kunnen we samen Vief! Wak was helaas ook na poging twee niet drachtigdus ik ga nu in overleg met Nijhof ook met haar naar Wamel, dan proberen we het een keer met vers ipv diepvries. Zo maar even bellen wanneer ik m'n merrie kan brengen.