Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoe is het gegaan? BuenaVista schreef:nou wie weet tot zondag!!!! Is het tegenwoordig weer zo erg dat er allemaal drachtige merries achter de dekhengsten aan lopen of????? haha
, bij mij zitten ze ook altijd in mijn kast op stal, ze passen door het sleutel gat. Echt te apart gewoon, zo'n klein gaatje.

dinsdag wel een boys-date
Daarna nog even mijn kamer showen en denk ook nog even de stad in want moet nog wat cadeautjes kopen.

!!
BV, PB & Mandy
. Komt straks een vriendinnetje, die blijft hier ook logeren al weet mam het nog niet helemaal, maar ik had het vandeweek al gevraagd omdat vriendinnetjes zusje het al aan mij had gemeld, en toen zei ze goed
, maar de boydate telt voor eggie
. En hopelijk zit er wat tussen voor je broertje bij Saxion.
. En volgens mij kan ik daar ook wel een leuke boydate aan vast knopen
.
.
Wat voor spannende gala-date heb je? 

Alleen had ik wel het idee dat ik het alleen iets leuker vond dan mijn broertje. Toch jammer dat ik niet zo technisch aangelegd ben
Nog even de stad in geweest en mijn huisje geshowd en nu weer lekker thuis

Wordt morgen echt een ramp. 

Bas (broertje) weet het echt nog niet.. Ach hij heeft gelukkig nog even om het te bedenken
K&T is inderdaad best wel technisch. Je krijgt ook wel veel computer dingen hardware/software gedoe

Maar gaat vast wel lukken morgen!
Ze heeft Ollie zelf gereden, hij mag morgen weer springen met Jan 
(met alleen de jongens van onze groep, de andere meiden hadden geen zin
)
)
.
, met wat voor mannelijk gezelschap heb jij dinsdag een date?
genoeg opleidingen gelukkig
tot morgen neem ik aan
toen hadden we ruzie