Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toch altijd eerste even proberen er onderuit te komen
Samen met mijn ouders, broertje, en onze golden retriever Vledder. Vorstin staat dan weer in hazerswoude-rijndijk. En ik zit in leiden op school. snappen jullie 't nog een beetje
?

Snoekiej schreef:Nickeltje en miss_jumpy, jullie wonen ook dichtbij dan.. ik woon in dat boerengat vlakbij leiden, zoeterwoude-dorp.Samen met mijn ouders, broertje, en onze golden retriever Vledder. Vorstin staat dan weer in hazerswoude-rijndijk. En ik zit in leiden op school. snappen jullie 't nog een beetje
?

miss_jumpy schreef:Snoekiej schreef:Nickeltje en miss_jumpy, jullie wonen ook dichtbij dan.. ik woon in dat boerengat vlakbij leiden, zoeterwoude-dorp.Samen met mijn ouders, broertje, en onze golden retriever Vledder. Vorstin staat dan weer in hazerswoude-rijndijk. En ik zit in leiden op school. snappen jullie 't nog een beetje
?
ja ik had dat al eens gezien, mijn vriend komt uit dat andere boerengat vlakbij leiden, stompwijk![]()
Ga jij ook wel naar de tentfeesten in zoeterwoude en stompwijk??
Dan kunnen we elkaar daar ook tegen komen
alleen is dat nog een stukkie verder weg
ik ga ook niet zo vaak uit, en als ik dan uit ga is het in Leiden. vind avondjes bij vrienden gezellig banketstaaf en films kijken eigenlijk veel leuker

IndianSummer schreef:Hmm, dan moet ik hier ook maar eens overleggen om misschien eens een keer naar Bussloo te gaan. Volgens mij wel een eindje rjiden vanaf hier?