SGWukkie schreef:Nee Scum, dat heb ik niet. Mijn instructeur heeft een wedstrijdparcours buiten staan en bouwt dat niet hoger dan in het parcours.
In de les gaat het eigenlijk altijd super en ben ik er helemaal niet bang van. Met losrijden ben ik ook nooit bang maar als ik eenmaal die ring in ga en echt moet. Dan is de adrenaline op zijn top! En dan moet het ook in 1 keer goed. Met de les kun je nog per sprong oefenen. Maar ja, dat zit allemaal in mijn koppie natuurlijk
Ik heb zo te lezen niet voor niets zitten duimen vanmiddag

Vond er ontzettend eerlijke parcoursen staan trouwens. Lijntjes allemaal heel eerlijk gebouwd en alles stond eigenlijk wel uitnodigend voor de paarden

Geen slecht idee van mij om deze wedstrijd nog even in te lassen hè

GvdT ging ook lekker zo te lezen! Had de pony ook nog goed gedressuurd?
Ik heb erg fijn gereden vandaag en ik ben nu weer officieel een beginner

Was er best wel heel trots op dat ik heel brutaal maar gewoon het B in gereden ben(doe eens gek

Rondje oefen ging wel aardig. Stop op 1. Hij zou wel even het bit pakken en erlangs spurten, maar dat vond ik niet zo'n goed idee

Toch maar het B ingereden, hij had tenslotte alles gezien en ik zag het eigenlijk ook niet zo zitten om hetzelfde rondje nog een keer te rijden dus de stoute schoenen maar aangetrokken. Als het niet wil is er in de B tenslotte ook niets aan de hand, rijden we volgende week gewoon weer naar binnen

Hij ging eigenlijk boven verwachting goed. Had één fout in een lijntje, verder helemaal foutloos! Voelde ook al een heel stuk beter dan het rondje oefen. Fout was trouwens mijn eigen schuld. Lijn stond op een 5 aan de hand en ik kwam groot over de eerste en hij wilde doordenderen op 4 galopsprongen, maar dat vond ik niet zo'n goed idee in het kader van de opleiding

Ik ben erg tevreden en we gaan deze week rustig verder trainen. Er moet nog wel een heleboel gebeuren, maar de kop is er iig af