Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) en het omspringen en niet goed verbeteren in de tweede contra.
Vind ook je benen wat onrustig en heb het idee dat je iets gespannen en niet helemaal mooi in balans zit (lijn:schouder-heup-hak) voor mijn gevoel zit je onderbeen wat te ver naar voren en mag je je hak nog wat meer uitdrukken. Denk dat als je wat meer vanuit het totaalplaatje probeert te rijden het al een heel ander beeld geeft 
dus weet niet hoe nuttig deze bijdrage is 

_Noor schreef:Evie, Bam ziet er goed uit! Ik zou hem graag scherper aan het been en stabieler in de aanleuning willen zien. Dan kun je zelf ook rustiger zitten denk ik. Eigenlijk de dingen waar we het in barchem over hadden. Als je dat thuis voor elkaar hebt, komt dat op cc ook echt wel!

. Ik vind het heerlijk, parkeer paard onder het solarium, sta ik zelf ook lekker warm. Als ik dat solarium niet gehad had, dan vlocht mam geloof ik nogsteeds voor mij

Snappen ze dat nou nog niet? bradweer krijgt daar toch trainingen in? Bij t kalf vorige week ook en touw on de borst tussen de voorbenen door... Boer zei later dat ik dat best aan zij kop had kunnen doen maar dat hij dit wel een goed idee vond
. dus ook die paarden zijn 8 waard. Maar dat merk je niet in 1 klap in je beurs.
) Hij is dus bezig om wel een en ander op poten te krijgen en ik ben daar nu ook in betrokken geraakt.
, maar moet zeker nog beter. Dat rechtsachter verhaal zie ik in dit filmpje wel terug, al was het me zelf nog niet opgevallen, in de training heb ik daar normaal geen last van, rechtsom wijken ed is altijd juist makkelijker.
, ik wil pas met grotere sporen rijden als ik hem beter aan mijn been heb en mij eigen been stiller is, anders ben ik het probleem alleen maar tijdelijk na het verdoezelen met grotere sporen.
. Ik heb gewoon stalbandage's met vilten onderlappen die ik normaal na de cross over de klei doe.hennydehart schreef:_Noor schreef:Evie, Bam ziet er goed uit! Ik zou hem graag scherper aan het been en stabieler in de aanleuning willen zien. Dan kun je zelf ook rustiger zitten denk ik. Eigenlijk de dingen waar we het in barchem over hadden. Als je dat thuis voor elkaar hebt, komt dat op cc ook echt wel!
Eens! Het staartzwiepen is Max ook een kei in! Hannoveraan eigen misschien?? Sussie?? Wat doet de jouwe
Tis indd echt een leukr proef!! Hopelijk mag je morgen door! Ik duim voor je!!
@ Vief veel plezier!
@ Mirthe vlechtse! Ik haat vlechten