Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En daarom is de hoogte ook geen probleem en rijd eerst toch nog oefencrossjes of trainingen. En dan probeer ik net zo lief gelijk punten te scoren 
morgen weer stage en half 6 eruit (altijd een rot dag die woensdag..) En had gevraagd of ik volgende week vrij mocht omdat ik dan toetsen heb en als ik half 6 eruit ben 's morgens ben ik 's avonds echt te moe om nog door te gaan lezen voor de volgende dag... Maar goed, kan misschien wat met de leraar regelen.
, maar wist gelukkig mezelf snel genoeg te corrigeren en met been en stem Bam te overtuigen, terug ging naar mijn mening stukken beter:
:
.
.

donderdag maar weer even doen.
* daNiielle_ schreef:Eef ben benieuwd naar de filmpjes, vanaf de mobiel mag ik ze niet bekijken van die site.
Suikermeisje je planning kan in mijn ogen wel.
Haha hoe stom.... Wij hebben vorig jaar de 41e verjaardag van mijn vader gevierd..
Komt hij er achter dat hij morgen pas 41 wordt![]()
Je zou toch bijna niet geloven dat je zo'n fout kan maken.

. Ik ga ook makkelijker ‘s morgens maar ik vertrek al om 05.45 naar mn werk dus dat wordt een beetje gekkenwerk om daarvoor nog te gaan lopen.