[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:42

Super mooie punten Dienke! *jaloers* !!! Succes voor morgen...

*Hoe weet jij waar ik woon??? De meeste weten niet waar Geert zijn ouders wonen. Als iemand ons moet hebben moet ik eerst 5 keer uitleggen waar we wonen,

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:46

Oh oefendressuur. Is dat daar ja? Das wel ideaal zeg om te beginnen :j
Wanneer ga je weer springen met Dröpke?

@ Marijke: Bastiaan geeft niets om paarden en gaat ook nooit mee. Hij vind dat gewoon echt niets aan en dan heb ik um liever niet mee dan dat ie daar met een verveeld gezicht zit :+ Als ik um vraag voert ie wel en zet ie ze buiten, maar daar houd het mee op. Pa gaat vaak mee op concours en ga vaak samen met Marloes (clubgenoot).
Elk ding heeft zijn voor- en nadeel idd.... ik ben niet anders gewend.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:51

Ooooh ja Dienke, ik heb voor je gekeken, de hoeden-cap tas-doos die kost 19.95

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:52

Eerder ging mijn pa altijd mee, maar nu ik zelf mijn BE rijbewijs heeft. Mag ik gezellig alleen (en nu gezellig met Jeroen).
Raak je aan gewend.
Ik mag overigens volgens mij 4 maart weer springen in Bathmen BTP.

Marijke: Ik weet wel waar jouw huis woont!!! :P
Is nie zover van mij af he :)

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:52

muts_marijke schreef:
Ooooh ja Dienke, ik heb voor je gekeken, de hoeden-cap tas-doos die kost 19.95

Thanks.... Komt ie binnenkort nog op internet te staan?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:54

BuenaVista schreef:
Eerder ging mijn pa altijd mee, maar nu ik zelf mijn BE rijbewijs heeft. Mag ik gezellig alleen (en nu gezellig met Jeroen).

Ik ben blij dat mijn pa nog vaak mee gaat, zoals morgen. Alleen gaan op concours doe ik niet.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:56

Normaal gesproken wel. Hij heeft dezelfde paars groenige kleuren als die zakjes wat er bij zitten. (ik vind hem niet zo mooi qua kleurstelling maar het is wel echt CO )

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:57

Ach alleen.. Zijn genoeg bekenden die dan wel willen helpen... Het is nog niet vaak voorgekomen, maar een enkele keer wel. Verre van ideaal is het niet!!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 22:00

Als het echt zou moeten om alleen te gaan en het is dichtbij wil ik het nog wel eens doen. Maar dan draai ik thuis stiften. Weet dat ik daar niet handig in ben (doet Geert altijd dus oefen niet vaak genoeg)
Maar ik wil altijd alles van te voren geregeld hebben. Een voorlezer of iemand die voor mij los spring hindernissen bouwt. Wordt dan vaak nerveus omdat ik dan het gevoel krijg het niet goeg genoeg geregeld te hebben.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 22:01

muts_marijke schreef:
Maar ik wil altijd alles van te voren geregeld hebben. Een voorlezer of iemand die voor mij los spring hindernissen bouwt. Wordt dan vaak nerveus omdat ik dan het gevoel krijg het niet goeg genoeg geregeld te hebben.

Ja okee, dat heb ik ook wel eens gehad idd. Laatst nog, maar toen wist ik dat er clubgenoten waren die ook mee deden en me dus konden helpen bouwen. Opzadelen red ik me prima mee, want beide paarden zijn super makkelijk. Maar het liefst heb ik iemand mee, ook omdat het gezelliger is.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 22:01

Stiften indraaien doe ik overigens altijd thuis.. Die van mij slaapt zo goed als op de trailer. Goede transportbeschermers om en er gebeurd niks..

Ik ga trouwens weer ff gezellig bank hangen en schaatsen kijken (of in slaap vallen :))

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 22:04

Stiften indraaien doen ik eigenlijk nooit op de kar. Vind het toch wel link, plus dat het me voor zo'n beest ook niet prettig lijkt de hele tijd op hakken te staan.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 22:10

Voor een klein stukje maakt dat geen verschil. En als je alleen bent, is dat iig verrekte handig.. Ik knoop bijv NOOIT een paard aan de trailer!! Te vaak nare dingen gezien!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 23:20

Ik ga eigenlijk nooit helemaal alleen op concours, simpelweg omdat ik geen rijbewijs heb :+ .Ben laatst wel beide keren in Zuidbroek gebracht, daar is stalling en duurt 1 klasse 2 dagen. Werd ik 's ochtends gebracht met paard, in de avond zonder paard gehaald, volgende ochtend weer afgezet en 's avonds inclusief paard weer opgehaald. Heb me daar prima vermaakt (veel bekenden natuurlijk) en met zadelen en alles was het geen probleem. Met losrijden sprong ik met iemand mee en heb ik keer de hulp van een opa van een vriendin moeten vragen. Losspringen met Ul doe ik eigenlijk altijd alleen.

Marijke, klinkt heerlijk hoe je woont. Zo'n soort situatie hebben wij hier ook. Hebben nu 2 bedrijven 500 meter uit elkaar met 3 woniningen (1 woning wij met z'n 5en, 1 woning (onze oude) mijn oom in z'n uppie en de laatste woning zitten opa en oma in). Zit 1 bedrijf tussen, dat is echt paardgericht inclusief zo'n 50 stallen en een binnenbak en een woning, hoop dat die in de toekomst bijgekocht kan worden, de eigenaren zijn al oud. Maar zolang ik nog geen vriend heb waarmee ik evt samen mee zou willen wonen, voldoet mijn kamertje in ouderlijk huis ook nog prima :+

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 02:16

Balen Lielle dat je autopech had, gelukkig was de ANWB er snel! Was je uiteindelijk voor niets onderweg?

MM wat ontzettend lief en leuk!

Vies had vandaag geen spetterpoep meer, hij was ook lekker allert en voorwaarts met het rijden.
Vanavond nog de huiskamer versierd. Mijn vader wordt morgen 60 en mijn ouders zijn daarom een weekendje in een hotel. Morgen komen ze terug en om het toch een beetje feestelijk te houden (meneer wilde geen feest of bezoek) heb ik alles maar versierd en de kadootjes alvast feestelijk ingepakt. Hopen dat de balonnen het nog overleven.

Slaap lekker allemaal

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 04:06

Goedenavond.
Lautje: Verstandig om dat aanbod toch maar af te slaan ;)
Mootje: Gefeliciteerd met je verjaardag, beetje overdreven om je eigen nieuwjaarsduik te nemen :Y) .
Margriet: Huis ziet er mooi uit, idd wat gedateerd maar ruimte genoeg.
rowo: Balen van je punten op de regio.
BV en Weule: Allebei gefeliciteerd met jullie nette punten.
MM: wat een lieve vriend heb jij zeg :D !
BV: Stiften op de trailer zou ik ook nooit doen om dezelfde redenen als mandy (ook al staat het paard heerlijk rustig op de trailer, maar dat is denk ik voor iedereen persoonlijk.
Annetje: Fijn dat het weer goed lijkt te gaan met Vies.

Ik heb niet zo veel te vertellen, heb vanavond niet zulk leuk nieuws gehad en voelde me daarvoor al heel rot en moe ;( .

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 09:27

Goeiemorgen :)

Als een paard een half uurtje langer met stiften staan, gaan ze echt niet 'dood' van hoor.
Net Dröpke al gevlochten en gevoerd. Zou zo Jeroen is ff wakker maken en blij maken met warme broodjes.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 09:45

Goeiemorgen!
@Annetje: Fijn dat Vies weer alerter was en de spetterpoep ook over is!
@EB: :(:)
@BV: Je moet hem niet teveel verwennen he :P
@Lielle: Wat balen van je autopech!
@Lautje: Geloof ook niet dat mijn ouders het zouden waarderen wanneer ik zoiets toch zou doen :o Al zou ik er niet eens over hoeven nadenken ;)
@Margriet: Jullie zijn voorlopig nog wel lekker aan het klussen in jullie huis zo te zien :D Maar lijkt me wel een erg mooi, ruim plekkie!
@Rowo: Balen van je punten gisteren... Je kunt er op zo'n moment ook echt geen pijl op trekken. Veel succes vandaag met springen!
@MM: Wat een lieve vriend heb jij zeg!
@Billy: Dat is in 1 keer wel erg snel gegaan met het huis zeg! Maar je hebt nu in ieder geval wel een stukje meer duidelijkheid :(:)

Ik ben gisteren ook even in Gorssel wezen kijken bij de Gelderse. Was wel gezellig. Sann niet herkent in de menigte en Bianca ook niet tegengekomen :o Daarna naar huis gegaan en heerlijk met Anoes het bos in geweest. Waren we wel weer eens even aan toe :P Daarna Jipje nog even rustig thuis gereden en die liep er ook fijn overheen. Vandaag maar is even een sprongetje met hem maken :) En voor de rest geen verplichte dingen vandaag, dus lekker een rustig dagje.

Alle concoursgangers veel succes en plezier!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 09:45

Evie± Wat is er aan de hand? Je was ook nog wel op een ongoddelijk uur wakker.... :(:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 10:02

_lautje_ schreef:
Evie± Wat is er aan de hand? Je was ook nog wel op een ongoddelijk uur wakker.... :(:)

Ja, dat vraag ik me ook af. Het klinkt wel heel onheilspellend. Sterkte. :(:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 10:04

Goedemorgen!
@ Evie: what's up??? :(:)
@ Lau: dat bikini-babe gebeuren lijkt me niks voor jou hahaha
@ Dienke: mooie punten! Succes vandaag.
@ Marijke: lief vriendje hoor. Ik heb in september ook 10 jr verkering, dit jaar eindelijk samenwonen. Dat ging allemaal niet zo vlot met het opstarten van een eigen bedrijf (hij) en een studie (ik) ;)
@ Vief: hopelijk knapt Wolles snel op!
@ JN: de paardjes gaan dus lekker? En ben je een beetje bijgekomen van je eerste werkweek?

Ik zet mijn paarden ook nooit met stiften op de trailer :n . Daar heb ik al zoveel ontzettend nare dingen over gehoord, brrrrrrr. Gelukje is dat ik Jer niet vast hoef te binden aan de trailer. Die wordt pas wakker als ik erop zit, dus hij staat gewoon los (maar meestal is mijn moeder erbij en die houdt hem dan even vast ;) ).
Ronald heeft ook absoluut he-le-maal niks met paarden := Hij komt 1 á 2 keer per jaar kijken en dat was het wel zo'n beetje. Vorig jaar was hij kijken bij de regio dressuur en toen werd ie toch wel even fanatiek hahaha, hij rook kansen voor me denk ik :P . En toen het veulentje werd geboren, kwam ie natuurlijk ook kijken/troosten. Mmmmm, het wordt wel weer eens tijd. Hij wil nooit, omdat toen hij járen geleden springen kwam kijken bij Nudien, ik op hindernis 1 of 2 werd uitgebeld. Had hij best een stukje voor gereden :+ . "En nu, Noor?" "Euh, ja.. dit was het" :Y)

Ga snel wat eten, want vriendin komt zo hier naartoe voor onze eerste 5 km.

Oh ja, gister toch niet meer weggeweest :o . Zou 'even' een stukje van mijn boek lezen. Gevolg: Haar naam was Sarah in 1 avond uit :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 10:08

Lekker gelezen dus Noor. Al weer een beetje opgeknapt?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 10:10

Ja hoor, weer fris en fruitig.
Was gewoon beetje stuk van een erg drukke werkweek denk ik!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 10:12

Oh, gelukkig.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 10:13

Succes met je 5 km lopen Noor :D
En ik ben inderdaad al wel een heel stuk bijgekomen van mijn 1ste werkweek. Maar ik moest afgelopen week en aankomende week ook nog bij de Jumbo werken in de avond, omdat er geen vervanging is en de planning al klaar was. Dus dat maakt het nog even extra zwaar....

Heeft iemand van jullie ervaring met kleding kopen via internet?? Ik moet nieuwe nette kleren hebben voor het werk en maar bedacht dat via internet te doen. Heb een hekel aan winkelen en nu eigenlijk ook even geen tijd voor :o Maar al die broeken die ik zie, lijken van die vormloze dingen :+ Ik zoek gewoon een soort pantalon-achtige broeken, toch een beetje sportief maar wel netjes met een leuk jasje/blouse erbij ;)