Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als ik um vraag voert ie wel en zet ie ze buiten, maar daar houd het mee op. Pa gaat vaak mee op concours en ga vaak samen met Marloes (clubgenoot).

muts_marijke schreef:Maar ik wil altijd alles van te voren geregeld hebben. Een voorlezer of iemand die voor mij los spring hindernissen bouwt. Wordt dan vaak nerveus omdat ik dan het gevoel krijg het niet goeg genoeg geregeld te hebben.

.Ben laatst wel beide keren in Zuidbroek gebracht, daar is stalling en duurt 1 klasse 2 dagen. Werd ik 's ochtends gebracht met paard, in de avond zonder paard gehaald, volgende ochtend weer afgezet en 's avonds inclusief paard weer opgehaald. Heb me daar prima vermaakt (veel bekenden natuurlijk) en met zadelen en alles was het geen probleem. Met losrijden sprong ik met iemand mee en heb ik keer de hulp van een opa van een vriendin moeten vragen. Losspringen met Ul doe ik eigenlijk altijd alleen.
.
!
. 
Al zou ik er niet eens over hoeven nadenken
Maar lijkt me wel een erg mooi, ruim plekkie!
Daarna naar huis gegaan en heerlijk met Anoes het bos in geweest. Waren we wel weer eens even aan toe
Daarna Jipje nog even rustig thuis gereden en die liep er ook fijn overheen. Vandaag maar is even een sprongetje met hem maken
En voor de rest geen verplichte dingen vandaag, dus lekker een rustig dagje.

. Daar heb ik al zoveel ontzettend nare dingen over gehoord, brrrrrrr. Gelukje is dat ik Jer niet vast hoef te binden aan de trailer. Die wordt pas wakker als ik erop zit, dus hij staat gewoon los (maar meestal is mijn moeder erbij en die houdt hem dan even vast
).
Hij komt 1 á 2 keer per jaar kijken en dat was het wel zo'n beetje. Vorig jaar was hij kijken bij de regio dressuur en toen werd ie toch wel even fanatiek hahaha, hij rook kansen voor me denk ik
. En toen het veulentje werd geboren, kwam ie natuurlijk ook kijken/troosten. Mmmmm, het wordt wel weer eens tijd. Hij wil nooit, omdat toen hij járen geleden springen kwam kijken bij Nudien, ik op hindernis 1 of 2 werd uitgebeld. Had hij best een stukje voor gereden
. "En nu, Noor?" "Euh, ja.. dit was het"
. Zou 'even' een stukje van mijn boek lezen. Gevolg: Haar naam was Sarah in 1 avond uit
Maar al die broeken die ik zie, lijken van die vormloze dingen
Ik zoek gewoon een soort pantalon-achtige broeken, toch een beetje sportief maar wel netjes met een leuk jasje/blouse erbij