[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 15:02

Ik ben idd geen afrij ster. Maar ga van t winter weer proberen. Heb ook teveel paarden voor de trailer ben ik bang... Wil toch straks minimaal een 4 paards vrachtwagen.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 15:08

Dat jij te veel paarden hebt voor in één trailer weet ik wel zeker Laura! :D

Rowo: fijn dat je toch droog bent thuisgekomen.
Kim: succes nog met de opdracht.
Caro: hopelijk kan je de merrie nog rijden vanavond. Beterschap met je hoofdpijn!
Vief: succes met de administratie en je kamer opruimen.
bvw: veel plezier op de verjaardag!
Evelien: succes met het examen morgen! Welk concours is afgelast? Heb er nog niets van meegekregen hier.
TG: Bari begint flink te groeien :D

Heb vanochtend nog even voor de regen gereden. Ging niet zo lekker. Werd vanochtend wakker met een mega dikke rechterhand en met het rijden had ik daar toch best wel last van. Nu is het flink aan het waaien en regenen hier. Paarden heb ik net binnengehaald in mijn zeilpak. Had geen zin om een nat pak te halen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 15:28

Lau, Dat jij een VW wilt, kan ik ook begrijpen ;) Misschien kan ik Eef haar B-VW kopen _O- Wel zonde van mijn nieuwe trailer!
Vief, Succes met de administratie en je kamer opruimen.
Hier is het echt aan 't spoken!

Ik heb net een nieuwe computer gekregen van de ICT-afdeling :D Die andere was erg traag geworden door de software programma's die ik erop draai!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 15:33

Ik denk dat de paarden hier met een uur ongeveer ook binnen gehaald worden. Hier valt het erg mee met het weer...

@ mootje: das relax zeg! Kun je nog beter Bokken :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 15:40

Ik heb hier Celtic nog buiten staan... Gekke beest stond te bokken op stal zo graag wilde hij naar buiten.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 15:40

Goedemiddag.
Kim: Succes met de opdracht.
rowo: Vervelend dat je de paarden vanavond niet kan doen.
Lautje: Gekke Celtic :D .
Sussie: Balen dat je zo'n last had van je hand, is dat vanwege je pols?
Mootje: Leuk een nieuwe computer :D !

Ik ben vandaag ziek thuis, voelde me niet zo lekker (en had toch alleen maar nutteloze vakken). Heb alleen moeders even gebeld want ik durf met die harde wind en regen niet op mijn scootertje met weinig profiel, dus we gaan vanmiddag samen met de auto naar naar stal. Ik baal alleen wel dat ik het springen in Lisse voor zondag al had afgezegd en de wedstrijd bomvol zit :( .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 15:42

wiso breekt de stal ook altijd af en omdat het hier vannacht droog was heeft wiso de hele nacht in de wei gestaan!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 15:45

Laura: Celtic houdt blijkbaar wel van wat regen :D
Mootje: wel fijn dat je een snellere pc hebt gekregen van ICT.
Evie: beterschap (al klinkt het niet echt ziek als je nog wel naar je paard kunt). Mijn hand is inderdaad dik vanwege mijn pols. Ik slaap 's nachts ook met braces. Vannacht was mijn hand en pols zo gezwollen dat ik vanochtend wakker werd van een slapende hand, omdat mijn brace zo strak was komen te zitten. Het is nu weer een week iedere keer erg dik. Ga volgende week dus maar weer eens naar de huisarts, want dit kan niet de bedoeling zijn.
bvw: bij ons willen ze dus echt niet 's nachts buiten blijven. Als het gaat schemeren staan ze klaar om naar binnen te gaan. Ben je een keer wat later dan gaan ze langs de draad heen en weer lopen. Blijkbaar vind Wiso het wel leuk om buiten te blijven 's nachts.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 15:48

Met dit weer gaan ze bij mij s nachts ook niet meer naar buiten :n Daarnaast staan ze net zoals bij Suussie ook om half 6 aan de draad te kijken zo van: haal me eruit!

@ Evie: eigenlijk ga ik wel mee met Suusie. Zo ziek ben je blijkbaar niet als je wel kan rijden :o Maar even goed, rijd ik eind van de dag ook wel eens als ik ziek ben geweest.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 15:50

Lau, Celtic is leuk <3 Is het nogsteeds zo'n dondersteen naar Elizabeth toe?
EB, Ik zou ook niet graag op de scooter willen zitten met dit weer!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 15:52

Dat zal inderdaad niet de bedoeling zijn, vervelend Sussie :(:) . Ik ben ook niet echt ziek, maar zelfs als ik ziek ben ga ik vaak nog naar Bam, vind het moeilijk om dat los te laten :o , heb een tijdje terug een week lang snotterend te paard gezeten en verder de hele dag ziek op bed.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 15:53

Eef_Bam schreef:
Dat zal inderdaad niet de bedoeling zijn, vervelend Sussie :(:) . Ik ben ook niet echt ziek, maar zelfs als ik ziek ben ga ik vaak nog naar Bam, vind het moeilijk om dat los te laten :o , heb een tijdje terug een week lang snotterend te paard gezeten en verder de hele dag ziek op bed.

Ik snap het wel hoor, maar dat je ouders het goed vinden snap ik dan weer niet. Je moeder kan je paard toch ook doen/rijden?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 15:53

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 15:55

_Sim_ schreef:
Eef_Bam schreef:

Ik snap het wel hoor, maar dat je ouders het goed vinden snap ik dan weer niet. Je moeder kan je paard toch ook doen/rijden?

Dat kan in mijn geval ook niet en daarom ga ik vaak alsnog stallen mesten en rijden als ik ziek ben. Gelukkig ben ik maar eens in de zoveel jaar echt ziek :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 15:56

Mootje± Haha ja. Beide zitten ze graag te donderstralen. Denk overigens dat je Celtic niet meer terug herkent. Die is nu denk ik 150kilo zwaarder.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 15:56

vanaf vanavond komen ze wel binnen want ze gaan de wei niet meer op. Maar omdat de wei nog droog was en er gras stond mochten ze buiten blijven. Als ik had gereden of het ging 's nachts regenen kwam ze wel op stal. Op stal vind ze het eten wel leuk, helaas gaat dat ook op!
Vorig jaar moesten we elke ochtend de stal weer in model drukken want ze ramde zo in haar stal dat die van haar groter werd en de van de andere paarden kleiner waardoor de deuren niet meer dicht konden...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 15:57

Bij mij was het vroeger de keus: Ziek zijn en thuisblijven en dus ook niet naar je paard of wel naar school en ook naar het paard.
Als ik nu ziek wordt, kan ik gelukkig de staleigenaar bellen om te vragen of hij wil mesten / opstrooien en paard beweging wil geven (tegen betaling)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 15:59

De meningen daarover zijn nogal verdeeld tussen mijn ouders, maar ik maak er ook geen gewoonte van om dat te doen, laten we het daar maar op houden .

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 16:00

Leuk paard voor haar buurtjes, die Wiso!
Laura: foto?
Evie: mijn ouders vonden dat dus echt nooit goed. Te ziek om naar school te gaan, dan ook te ziek om naar je paard te gaan.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 16:01

Mijn instructeur laat zijn kinderen als ze ziek of 'ziek' zijn wel naar de paarden gaan, maar dan moeten ze wel alle stallen uitmesten :=

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 16:02

bij mij kwam het er dan vaak op neer dat ik dan ziek op school zat zodat ik wél mocht rijden!

Wiso is inderdaad gezellig, ze gaat nu ook naar een gemetselde stal

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 16:04

Ik bleef ook altijd op school tot het echt niet meer ging. Ze hebben me zelfs wel eens op de middelbare school naar huis gestuurd. Was echt heel ziek, maar wilde niet naar huis omdat ik dat weekend wedstrijd had en graag nog wilde trainen met mijn pony. School vond het echter niet meer verantwoord om mij daar te houden, dus die hebben mijn moeder gebeld dat ze me moest komen halen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 16:09

Ik werd door mijn instructeur ziek gemeld om bij hem te kunnen rijden (dan waren mijn ouders wel op vakantie ofzo) :D
Maar ik heb ook altijd gereden als ik ziek was, tenzij ik een longontstekig had.
Moeders deed daar nooit moeilijk over, maar ik geloof dat ik in mijn hele middelbare school carriere 9 weken de volledige week aar school ben geweest. Uitgezonderd de examenklas. De rest was ik altijd 1 of meerdere dagen 'ziek'.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 16:10

Sussie, Diehard :D
Lau, Jij moest zeker ook wel een eindje fietsen naar school, of niet?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 16:11

22km, maar ik werd altijd gebracht en gehaald. M'n moeder vond dat te gortig in combinatie met het rijden van 2/3 pony's.