Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Misschien kan ik Eef haar B-VW kopen
Wel zonde van mijn nieuwe trailer!
Die andere was erg traag geworden door de software programma's die ik erop draai!
.
!
. 

Daarnaast staan ze net zoals bij Suussie ook om half 6 aan de draad te kijken zo van: haal me eruit!
Maar even goed, rijd ik eind van de dag ook wel eens als ik ziek ben geweest.
Is het nogsteeds zo'n dondersteen naar Elizabeth toe?Eef_Bam schreef:Dat zal inderdaad niet de bedoeling zijn, vervelend Sussie. Ik ben ook niet echt ziek, maar zelfs als ik ziek ben ga ik vaak nog naar Bam, vind het moeilijk om dat los te laten
, heb een tijdje terug een week lang snotterend te paard gezeten en verder de hele dag ziek op bed.

_Sim_ schreef:Eef_Bam schreef:Dat zal inderdaad niet de bedoeling zijn, vervelend Sussie. Ik ben ook niet echt ziek, maar zelfs als ik ziek ben ga ik vaak nog naar Bam, vind het moeilijk om dat los te laten
, heb een tijdje terug een week lang snotterend te paard gezeten en verder de hele dag ziek op bed.
Ik snap het wel hoor, maar dat je ouders het goed vinden snap ik dan weer niet. Je moeder kan je paard toch ook doen/rijden?