haha nee dat snap ik hoor! Ik weet zelf ook dat ik er gespannen op zit, kijk ook altijd heel erg tegen de hoogte aan. Ik had ook gehoopt dat er het 1ste buitenconcours een wat lager L parcours stond, maar dit was een flink L parcours. Terwijl Ukkie toch wel springt, heb ik zelf toch altijd die spanning. Het gaat trouwens al wel een stuk beter. Eerder ging ik hem alleen maar meer terug rijden, dan begon hij zo stuiterend te galopperen omdat ik hem veelste veel vast hield. Dat is er gelukkig nu wel af, het gaat soms wel wat hard, maar dit is een stuk beter dan dat tegenhouden. Nu kan hij zn rug gebruiken en als ik hem vast houd niet. Er zit vooruitgang in!
Kwam ik uit het springparcours, stond een man ons op te wachten. Die was zeer geinteresseerd in Ukkie. Hij was op zoek naar een paard voor een klant van hem. Hij heeft mn vader gevraagd naar de vraagprijs en hij heeft een bod gedaan. Maar die heb ik afgeslagen
Hij gaat nu niet voor minder weg dan de vraagprijs die we hebben, want ik heb er nog veelste veel plezier van. ( al kon ik hem na de dressuur wel wurgen! )