Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

SGWuppie schreef:Oeps, heb laatst met wielen gereden in de cross![]()
Maar zijn hamersporen afgerond??
Het is echt al het weetikveelhoeveelste seizoen, maar vind het wel grappig om naar te kijken

zou America's Next Top Model gaan kijken, maar nee hoor, ik heb weer een of ander lijstje zitten maken voor de Z-H regiokampioenschappen op bokt!
Nu wil ik jullie dan toch vragen of ik met jullie mede sgw-liefhebbers mag mee kleppen?
). Ze begon zelfs na deze oefencross beter te springen in de springparcoursen, dus ik was laaiend enthousiast geworden. Het liefst wilde ik de volgende dag weer, maar moest wachten tot de 2e helft van 2006 alvorens weer te kunnen crossen
(reden: de schoolverplichting stage). Helaas mocht dat ook niet zo zijn, want ze raakte in juli 2006 kreupel en heb daardoor alleen in Nijeberkoop kunnen starten. Maar ook dat ging helemaal geweldig, weer 1 weigering in de cross. Deze keer echt helemaal mijn fout : ik kwam in een soort van happy-roes bij de enalaatste hindernis aan en dacht toen van 'hé, nog maar 2 hindernissen en ik ben nog foutloos'
... dat werd me genadeloos afgestraft
Naja, ik nog enthousiaster en dan moet je weer zo'n hele winter wachten. Helaas wacht ik nu nog steeds omdat er in februari een peesblessure bij Lady is geconstateerd. Ze heeft in de 10 jaar dat ik haar al heb eigenlijk nooit wat, maar de laatste 2 jaar zit het niet zo mee ...
Wees gewaarschuwd, ik krijg altijd te horen dat ik veeeeeeelste uitgebreid in mijn verhalen ben

Rondje oefen weliswaar, want meteen B is me net te gek, zeker daar. Maar hij gaat er iig een hoop leren denk ik
er zitten een paar mensen die ik ken, en 't was wel gezellig geweest.. Stel dat ik nou morgen/overmorgen nog zou mogen komen, zullen ze dan het hele bedrag nog rekenen voor het kamp dan? Dan ga ik denk ik niet, ook al hoef ik 't niet te betalen, dat zou niet echt ergens op slaan.. Maarja, volgens mij gaat 't me toch niet meer lukken allemaal 

GvdT schreef:SGWuppie schreef:Oeps, heb laatst met wielen gereden in de cross![]()
Maar zijn hamersporen afgerond??
Heb je mazzel gehad wuppie. IN E-L werd er iemand naar de wagen gestuurd voor andere sporen. Die mocht er niet een het springparcours mee rijden. Volgens mij was het Karim (Donna Oudshoorn)