[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:08

ja inderdaad. bij ons van de kamer ging er ook iemand naar huis. Die vond het maar een ponny kamp

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:14

Dat hoorde ik inderdaad ja Jantine Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:23

Jenga, wat leuk zeg!!!! Ik had echt zoooo graag mee gedaan maar een dag voor de Overijsselse lijkt me dat niet zo verstandig. Helaas! Vanaf nu kun je er ook komen trainen dus?

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 15:34

jep dat kan!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:36

Wel ver weg, maar ga het zeker onthouden. Terrein ziet er enorm leuk uit!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:50

Leuk Jenga! Zo krijg je wel veel aandacht voor je terrein denk ik!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 16:01

Het enige dat nog ontbreekt is een website. :S en een link vanaf de sgw-site. Maar dat komt nog wel....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:17

Alles op zijn tijd jenga Knipoog

Net ff mijn broertje op gehaald. Hij was op de fiets naar zijn werk (hengelo-haaksbergen is een uur fietsen). Er kwam echt zuuuulk noodweer aan ineens. Echt apart. Hele dag zon gehad.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:35

Rowo: Ben je nog ingegaan op die vraag van die man over het rijden van zijn paarden als bijbaantje? Je was toch hard op zoek naar iets te rijden?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:26

Ik heb hem nog niet weer gesproken... het ging ook puur om het zadelmak maken geloof ik. Van het winter heb ik weer wat te rijden dus ik bekijk het nog ff. Pino is WEER NIET drachtig. We proberen het nog 1 keer, lukt het dan niet dan proberen we het niet weer en wordt ze alsnog verkocht. Anders wordt het wel een heel laat veulen. Mocht zij verkocht worden dan gaan we op zoek naar een 3 of 4 jarige.

Ik net de paarden doen en ik schrok me echt rot... Calypso heeft ineens een enorm dik oog. Vanmiddag was er nog niks te zien.. zijn oog is de laatste week wel vies geweest van alle vliegen die erop zaten. Hij heeft daar snel last van. Maar nu heeft ie zooo'n dik oog. Vnvd nog maar ff met uitgkookt water schoonmaken.. mocht het neit beter worden dan maar de DA er bij.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 19:56

SGWuppie schreef:
Oeps, heb laatst met wielen gereden in de cross Bloos

Maar zijn hamersporen afgerond??

Heb je mazzel gehad wuppie. IN E-L werd er iemand naar de wagen gestuurd voor andere sporen. Die mocht er niet een het springparcours mee rijden. Volgens mij was het Karim (Donna Oudshoorn)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 20:11

Als er een paar vertrekken zou het wel fijn zijn Haha!
Rowo, balen van Pino =( Bij ons wil het ook meestal niet in 1 keer, dat drachtig worden, 1 van de merries is nu al 3 keer gedekt.. Ook hopen dat Calyps zn oogje weer snel opknapt!
Klinkt super die clinic zeg! Alleen beetje ver weg voor mij =(
Het is hier nu ook wel aardig weer, maar vanmiddag op stal was het ineens aan het storten! Ook hagel enzo! De hoek waar mijn paardenkast staat stond helemaal blank!
Ik ga zo lekker America's Next Top Model kijken, hoe afgezaagd Clown Het is echt al het weetikveelhoeveelste seizoen, maar vind het wel grappig om naar te kijken Tong uitsteken

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 20:12

Ik heb dat stiekem al verder gekeken op internet Schijnheilig

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 20:27

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:50

Leuke foto's Jitske Haha!

Ik ga zo ff de paarden buiten doen en maar slapen, ben echt moe!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:58

Heej hallow... srry ben druk druk druk!!
Rowo: balen van Calypso's oog. Komt vast gauw weer goed :d
Heb net training gehad bij Alice Naber. Ging echt super!!! Ben helemaal blij.
Gisteren ook oefencross gereden, Alles ging super (heb alle hogere hindernissen gesprongen en enkele hindernissen wie er onderweg ook stonden ook... ), behalve de start. Hij wou nie weg bij de groep, bijna eraf gekukeld, maar ben blijven zitten.. Woensdag avond ga ik met Mark op pad om 2paarden te kijken. Ging vorige week nie door.
Rowo: zullen we in eind juli/augustus nog een keer gaan trainen???

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:56

Fijn dat het goed ging BuenaVista!
ik ben ook te veel verslaafd aan bokt Clown zou America's Next Top Model gaan kijken, maar nee hoor, ik heb weer een of ander lijstje zitten maken voor de Z-H regiokampioenschappen op bokt!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 23:14

Hallo Doei!
Ik lees al een tijdje wat mee, maar heb nog nooit gereageerd Bloos Nu wil ik jullie dan toch vragen of ik met jullie mede sgw-liefhebbers mag mee kleppen?

Ik heb begrepen dat ik me even kort en bondig moet voorstellen, dus hierbij:
Ik ben dus Ingrid Jellesma, ben 22 jaar, woon bij m'n ouders thuis op de boerderij in Zuid-West Friesland en heb net m'n opleiding Diermanagement afgerond. Dus ga nu rustig op zoek naar werk.
We hebben thuis een pensionstal en we hebben een legio aan eigen paarden/pony's.
Ik zelf rijd momenteel op m'n E-pony Lady Jane wedstrijden bij de paarden. Nou ja, momenteel niet want ze staat sinds februari op rust vanwege een peesblessure. Verder ben ik sinds 3 maanden bezig met m'n 3 jarige ruin Bandit.
Ik wilde met Lady bij de pony's altijd al eens een sgw rijden, maar had het idee dat het niet veel zin had omdat Lady nogal wat problemen had om een springparcours rond te komen. Uiteindelijk hebben alle verhalen en uitleg hier op het sgw-forum me toch overtuigd om het een keertje te proberen en zodoende heb ik me in 2005 voor de oefencross in Nijeberkoop ingeschreven. Nou, ik weet niet waar ik me al die jaren druk over heb zitten maken want ze gaf 0,0 problemen in het springparcours en ook in de cross maar 1 weigering (m'n eigen fout Bloos ). Ze begon zelfs na deze oefencross beter te springen in de springparcoursen, dus ik was laaiend enthousiast geworden. Het liefst wilde ik de volgende dag weer, maar moest wachten tot de 2e helft van 2006 alvorens weer te kunnen crossen No Cheer (reden: de schoolverplichting stage). Helaas mocht dat ook niet zo zijn, want ze raakte in juli 2006 kreupel en heb daardoor alleen in Nijeberkoop kunnen starten. Maar ook dat ging helemaal geweldig, weer 1 weigering in de cross. Deze keer echt helemaal mijn fout : ik kwam in een soort van happy-roes bij de enalaatste hindernis aan en dacht toen van 'hé, nog maar 2 hindernissen en ik ben nog foutloos' Haha! ... dat werd me genadeloos afgestraft Clown Naja, ik nog enthousiaster en dan moet je weer zo'n hele winter wachten. Helaas wacht ik nu nog steeds omdat er in februari een peesblessure bij Lady is geconstateerd. Ze heeft in de 10 jaar dat ik haar al heb eigenlijk nooit wat, maar de laatste 2 jaar zit het niet zo mee ...

Zo genoeg? Extreme duivel Wees gewaarschuwd, ik krijg altijd te horen dat ik veeeeeeelste uitgebreid in mijn verhalen ben Tong uitsteken

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 23:18

Welkom! En uitgebreid voorstellen vinden we altijd prima hoor Haha!

Rowo: dubbel balen zeg Ach gut
Dat oog zal vast wel meevallen, maar van pino is helemaal
ellendig.

Jitske: leuke foto's!

Snoekiej: ik zou van dat geld lekker thuis een paar maanden privéles nemen, veel nuttiger en kun je heel wat vaker lessen voor dat geld...

Ik ga zaterdag weer op concours! Heb net gehoord dat ik mee mag doen Hyper! Rondje oefen weliswaar, want meteen B is me net te gek, zeker daar. Maar hij gaat er iig een hoop leren denk ik Ja

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 23:35

@ Gomir, ik wil er ook niet per se heen om iets te leren, ja tuurlijk is dat mooi meegenomen, maar ik wil vooral gaan vanwege de gezelligheid Lachen er zitten een paar mensen die ik ken, en 't was wel gezellig geweest.. Stel dat ik nou morgen/overmorgen nog zou mogen komen, zullen ze dan het hele bedrag nog rekenen voor het kamp dan? Dan ga ik denk ik niet, ook al hoef ik 't niet te betalen, dat zou niet echt ergens op slaan.. Maarja, volgens mij gaat 't me toch niet meer lukken allemaal Clown
Gaaf dat je weer een concoursje gaat springen Gomir Ja
En welkom Lappie_Lap!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 00:59

Zo, ik ga ook maar eens slapen, heb net springschoenen van Norton besteld, de lichtblauwe! Hoop alleen dat ze niet zo snel kapot gaan, normaal heb ik die neoprene, want die rubberen sloopt ze zo snel Tong uitsteken
Misschien ga ik ook nog wel tape bestellen bij canter, maar dat bekijk ik morgen wel..
Slaap lekker iedereen Doei!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 08:22

Goedemorgen Lachen

Welkom LL!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 08:23

GvdT schreef:
SGWuppie schreef:
Oeps, heb laatst met wielen gereden in de cross Bloos

Maar zijn hamersporen afgerond??

Heb je mazzel gehad wuppie. IN E-L werd er iemand naar de wagen gestuurd voor andere sporen. Die mocht er niet een het springparcours mee rijden. Volgens mij was het Karim (Donna Oudshoorn)

Ja inderdaad! Maar mijn moeder had andere in haar zak, dus ik had ze zo kunnen wisselen, had nl al zo'n vermoeden dat het niet mocht. Rob wilde dat ik dat een keer deed en dan voornamelijk in het springparcours, dan mag hij net even wat meer doortrekken voor de spong, hij blijft een beetje kijkerig soms.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 08:57

Goeiemorgen Haha!

@ BV: ik ga eind juli een keer trainen met 2 bokkers in boekelo. Dan wouden we 15 of 16 augustus naar naber lozeman voor het oefencrossje. En daarnaa heel misschien eenk eer naar Bussloo om daar wat rond te crossen... Gelselaar zal er wel niet in zitten. In wil na Neede en Gorssel dan nog een keer ergens crossen. Heb dan nl een hele tijd geen cross.

Ik heb trouwens samen met mijn vader besloten toch Diepenheim (als oefen), Bathmen en Barchem achter mekaar te starten. Tussen Neede en Diepenheim cross ik niet, misschien een L of M parcoursje, verder rustig door trainen.. Na Barchem krijgt ie dan ook weer ff rust.

@ LL: Welkom Doei!

@ gomir: van Pino is idd erg balen. Waarschijnlijk lukt het ook niet en dan gaat ze weg... Als we het voor de vijfde keer zouden proberen dan zou ze in aug een veulen krijgen ofzo, is wel erg laat. Ze is nu hengstig en we proberen het morgen en anders donderdag nog een keer weer!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:06

Welkom LL: Jammer dat je pony een peesblessure heeft Ach gut

Ik ga vanmiddag maar bollenpellen.. Cool