Talida, Sjaan en Simmie, leuke foto's ziet er goed uit. Wat zijn die pony's stoer zeg.
BT, wat een vervelend nieuws.
Lielle veel plezier met kicking horse.
EG, klinkt goed die wedstrijd in duitsland, helaas een pokke eind weg voor mij.
Madelene, is toch positief als het druk is op de camping
Ukkie goed gereden je 2de parcours.
Ik ben vandaag ook te springen geweest. Er stonden idd 2 fijne parcoursen meriie liep eerste rondje futloos. Op het laatste rechte stuk nam ze iets teveel crosstempo aan en viel de laatste balk. Ik had wel de 1 na snelste tijd en dat voor mijn 2de barrage op tijd
Uiteindelijk nog 6de geworden.
2de parcours was ook voor punten en ik wilde alleen maar foutloos rijden. Dit was een parcours direct op tijd. Rabette was erg hyper na de barrage en de pony stond ook nog op de trailer te brullen. Het rustige rijden ging niet lukken, helaas draaide ze weg voor een reclamebord waardoor ik erg beroerd voor 7 kwam=> 1 balk en ik was de snelste 4 fouter. Na een balk gaat ze meestal nog hoger springen, alleen heeft ze dat nog nooit zo erg gedaan als vandaag. Ik klapte bijna boven hindernis 9 eraf.
Er kwam nog wel iemand vragen of ze laat gecastreerd was, ik nog u had het toch niet over mijn paard? Zij weer;Ja, of is die nog hengst. Ik zo van, hmmm eigenlijk is het een merrie