Mijn vriendje dan maar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
profiel marieke schreef:Nu rij ik Z1 dressuur bij de paarden en hoop straks met een jonkie weer te gaan crossen! Nu dressuur ik er alleen nog maar mee, ben net een maandje gestart in de B, maar mag nu al L1 gaan starten, wie weet is het een natuurtalent....het is een Pion x Cassis. Nadat we terug zijn uit Frankrijk (sgw-wedstrijd) ga ik foto's maken, zodat jullie mijn paarden ook kunnen bewonderen...
Binnenkort komt de update, want dit is wel heel erg verouderd...
Lielle schreef:paard verkopen MJ, maar ja, dan heb je die vrachtwagen niet meer nodig.
Lielle schreef:profiel marieke schreef:Nu rij ik Z1 dressuur bij de paarden en hoop straks met een jonkie weer te gaan crossen! Nu dressuur ik er alleen nog maar mee, ben net een maandje gestart in de B, maar mag nu al L1 gaan starten, wie weet is het een natuurtalent....het is een Pion x Cassis. Nadat we terug zijn uit Frankrijk (sgw-wedstrijd) ga ik foto's maken, zodat jullie mijn paarden ook kunnen bewonderen...
Binnenkort komt de update, want dit is wel heel erg verouderd...
zit me ook te vervelen, maar heb het eigenlijk heel druk.
marieketencate schreef:Weet niet of ik Stijn zo gek krijg het in de stal te doen![]()
Citaat:Rob knuffelt te ruw!!
Scum schreef:Dadelijk leest Rob hier mee. Wat moet hij er wel niet van denken???
Scum schreef:Je vriendje verkopen?! Zielig!!!
Dat zou ik nooit doen
Lielle schreef:volgens mij hebben we maar 1 marieke hier
Lielle schreef:MJ, dan kun je beter je vriendje verhuren, dat zijn lange termijn inkomsten.
miss_jumpy schreef:Scum schreef:Je vriendje verkopen?! Zielig!!!
Dat zou ik nooit doen
![]()
Maar jij hebt misschien ook geen grote wensen op je verlanglijst staan waar je het geld voor nodig hebt?
miss_jumpy schreef:Maar ja, ik wil 's avonds toch graag wat aandacht dus ik denk dat ik vriendje maar gewoon voor mezelf hou en geniet van 1,5 paard en auto+trailer.
Voordat jullie heel raar over mij gaan denken...
miss_jumpy schreef:Voordat jullie heel raar over mij gaan denken...