Ziet er goed uit Anthonius!
Veel plezier in Londen!
Ik heb weer springles gehad, tgaat terug de goeie kant uit! Een fijn parcourke gesprongen van ne meter. Met op de middellijn 3 rechters die schuin stonden, ma ge moest ze dan rijden op de middellijn.
Ook vanaf de korte diagonaal oxer rechte oxer, ma die stonden recht dus gemoest uw lijn wat breken, niet simpel ma hij deed het gelukkig terug allemaal. Ik denk *pakt hout vast * blits is back in track
Eerst koel ik met water, dan stappen en daarna bandage om.
Superfijn paard!
. Zij heeft tot haar 6 een luxe leven gehad. Zadelmak gemaakt op haar drie, twee veulens gehad erna en dan pas doorgereden. Maar eigenlijk nog maar sinds haar 10 regelmatig aan het werk. Versleten is ze niet. Maar ze heeft ook wel last van de koude nu hoor. Ze was vorige weken toen het koud was best stijf en niet zo soepel in galop, en vandaag was het warm, en het was meteen een hemelsbreed verschil. Jammer wel dat hij wat vroeger op pensioen moet, maar zo kan je nog lang van hem genieten!
ze was erg gespannen liep volledig tegen de hand. het gevoel zat niet goed. Enkel mijn achteruit gaan vond ik echt goed, krijg ik daar dan een 5 voor :p terwijl de rest van de punten dan wel nog oke waren. Ik vond dat ik nog veel punten had ten opzichte van mijn gevoel.