Nou, over 3 weken mag jij 24/7 aan de bak Vriendinnetje is van de week bevallen van een meisje, zoë... Die begint heel hard te brullen als de luier niet in een rap tempo verschoond wordt, maar ja, dat is natuurlijk nog niet zo makkelijk als kersverse ouders
Leliaardje
Geplaatst: 22-06-12 20:00
Henny: stoere foto!! MM: jij liever dan ik! Ik ga lekker voor het weekje vrij en laat de rest graag aan jou over .
Freggle_Edge
Geplaatst: 22-06-12 20:07
Mooie foto HH, Mootje, altijd lastig dat soort dingen. Wachten tot donderdag dus, helemaal irritant.
Vandaag rustig aan gedaan, ben heel niet fit maar moet morgen wel mijn nichtje coachen in MB. (in de kidsrubriek) Heb mijn pa gevraagd te chauffeuren, dan kan ik in de auto nog even mijn luiken sluiten. Pa neemt pony mee terug en zus neemt eigen auto mee, kunnen we lekker de rest vd dag kijken hoe het moet. Eef, welk startnummer heb jij?
hahahaha Leli en ik wil ook niet ruilen dus hebben we het toch beide goed voor elkaar! @ Mootje leuke naam. Hopelijk gaat onze kleine niet brullen als ik niet snel genoeg ben... heb namelijk ook 0.00 ervaring met luiers verschonen!
Ik moest meteen aan zoetje van Eef denken... Zo ziet ze er niet uit, hoor wel heeft ze al een enorme bod haar van zeker 3cm lang!
MargreetW
Geplaatst: 22-06-12 20:51
Kleine indruk van het concert. Opgenomen met een mobiele telefoon dus de kwaliteit van het geluid is heel matig. http://youtu.be/MqUb2Bh8Too
Eef_Bam
Geplaatst: 22-06-12 20:52
Goedenavond. Henny: Auw dat is niet fijn , gelukkig wel lekker gesprongen en een hele mooie foto! Evelien: Die zijn inderdaad nergens te vinden online, terwijl ze op het terrein op een computerscherm te zien zijn? Mootje: fanatiek in de sportschool . De jury bij c was Roeli bril, die andere een Belg die ik niet kende. Mirthe: Leuk twee paarden voor het nk, ik ben jaloers! Lelie: Lekker een weekje vrij. FE: ik ben nr 115, nr 15 in de cross. (eensterren begint bij 101 en tweesterren bij 201). Veel succes met je nichtje morgen.
Ben ook zeker niet ontevreden zo voor de eerste keer, zitten zeker nog verbeterpunten in maar hij liep er, voor onze "proefjesdoen" fijn aan . Ik hoop heel hard dat ik morgen niet voor niets om 5 uur mijn bed uit moet, van mij mogen ze best 10% van mijn dressuurscore aftrekken als ik maar gewoon mag starten, paard is nog nooit zo fit geweest. Ik snap alleen echt niet wat ze dachten te zien, dus daarom ben ik wel bang dat ze morgen hetzelfde zeggen, hij liep gewoon volkomen normaal, had alleen geen zweepje bij dus hij liep wat rustig, morgen maar een zweepje mee en een beetje opjutten, zo deed de rest het ook .
Heb net zo'n lekkere dressuurles gehad van mijn springoinstructie. Was op jip, e pony, en hij liep na 30 minuten zo lekker! Als hij zo blijft lopen komt die L proef goed
Oke, dan zien we elkaar smiddags vast nog wel. Mocht ik als een kip zonder kop je voorbij lopen, dan geef je wel een brul he? Kunnen we samen Eef luidkeels aanmoedigen.
Maar dan heb jij een andere belg toch Mootje, als je bij de 2* zit, 1* heeft morgen dezelfde jury? FE: Dat zou heel gaaf zijn, alhoewel ik op dit moment al heel blij ben als ik mag starten. Ik heb al wat hindenrissen gezien voor de kinderen, echt crosshindernisen op mini-schaal, echt te schattig gewoon . Waarschijnlijk kom ik wel even kijken anagezien wij er nu al om half 8 zijn en ik pas om half 3 moet rijden als ik groen licht krijg .
Ik ga zo maar naar bed, Bam staat in de stalbandage's om eventueel vocht eruit te houden, morgenochtend om kwart over 6 komt mijn springinstructeur even zijn bed uitrollen om mij te laten zien hoe ik het best kan opdraven en we zorgen dat we daar om half 8 zijn om hem alvast even los te stappen en draven. Als ze hem dan nog niet goed vinden eet ik mijn schoen op .
Vandaag was er toch maar 1 ring, of niet? Naam staat op andere telefoon... Tot morgen! Lief hè, die hindernissen op struikelhoogte het is maar goed dat ze gemaaid hebben!
Evie heel veel succes morgen en ik duim dat hij gewoon soepeltjes de keuring doorkomt Mistid gaaf dat je naar het nk gaat
Ferrose had vandaag een geniale dag. Dit zijn de dagen waarvoor je het allemaal doet, krachtig in gaar bewegen en goed blijven dragen en eenvoudig in de aanleuning