dan ken je mijn ware aard nog niet overigens heeft mijn huidige werkgever tot een goede 10 jaar terug ook een verplichte bedrijfssluiting gehad in de zomer, voor alle werknemers. Ik werkte er ook in het laatste jaar dat het bestond (inhuur), en was helemaal verbijsterd.
Het gebeurt hier nog best veel... Zeker kleine productiebedrijven en in Noorwegen lijken ze van 1 juni tot eind september ook allemaal van de aardbodem verdwenen! Ik ben iig blij dat ik gewoon vakantie kan nemen wanneer ik wil! Sannn, dat valt toch wel mee
geert kan gelukkig geen vakantie krijgen in de bouwvak omdat al zn collega's kinderen hebben. Wij krijgen dus later vakantie! Vind het lekker hoor zo laat!
Ik heb niets met kinderen en kinderen hebben niet met mij. Misschien komt het nog maar kan het me niet voorstellen. Met lang reizen heb ik geen moeite maar neem altijd weel een slaappil, scheelt weer 6 uur. Moet zeggen dat ik niet van hele lange vakanties hou, 2 weken is echt de max.
slaappillen helpen zeker, maar ik blijf vliegen een ramp vinden. Tot zes uur is goed te overzien, daarna ben ik er wel klaar mee. En ik moet vaak nog autorijden als ik aankom, en dan vind ik een slaappil geen geweldig idee, dan maar wat wijn/cognac oid.
over tenues gesproken, mijn nieuwe (vief) jasje met beige rijbroek en bijpassende cap. Nu alleen nog die bruine laarzen Rijbroek lijkt nu wel veel lichter, ben ook nog bezig om filmpje van het springparcours van gisteren te uploaden daar si het beter te zien.
Leuke set! Had hem al gezien in Brugge. Maar echt mooi jasje. Foto van die jongen Mootje?
Joki
Geplaatst: 29-08-11 22:12
Ik wordt ook achtstejaars Ik moet echt die pokkescriptie eens afmaken Baan wil ik wel maar ben best bang voor het solliciteren geworden. Ik heb echt te lang over mijn scriptie gedaan omdat ik over alles aan het twijfelen ben/was (zelfs of ik niet wat anders zou worden) Nette foto San Mooie outfit Lielle
Lielle
Geplaatst: 29-08-11 22:18
filmpje van het springen van gisteren. Wel wat ver en donker, maar ach.
het wordt vaker fout dan goed gedaan, dus daar ben ik wel aan gewend. De ergste was Lilianne van Lanen met Remia (=Raimaer). Ojee wordt ook vaak O Jay trouwens.
En dank, ik was zelf ook heel tevreden over het parcours, en heel blij met mijn jasje/rijbroek.