[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:25

Mo les ze!
Lau lekker gereden dus!
Rowo balen van je punten! wel raar dat je op de gewone wedstrijden altijd hoog rijd en nu op eens zo :+
Lielle fijn dat ze er zo snel waren!
Marijke lief van je vriend zeg!!
Noor balen dat je in de regen gereden hebt! :(:)
Vief heeft weer mooie spulletjes!
Billy aan de ene kant fijn dat je huis zo snel verkocht is! en wel balen ook! hoe veel paarden heb je nu staan? had je dat zadel nog? :o

Zo heb een leuk flimpie gekeken, nu me klaar maken voor vanavond feestje op het durp :=

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:33

Haha idd Marijke! :D Erg lief van je vriend trouwens! :) Die van mij doet er niks mee. Mag hopen dat ik iig iets op mijn verjaardag krijg! :+

We hebben nu weer thuis indernet eindelijk! Kan ik weer wat normaler bijlezen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:44

Meld zich ook een gegadigde voor een maat 57 cap :D

@ Margriet: weer internet betekent ook foto's van je nieuwe huisje he :D

@ Marijke: Hoe heet die ostheo ook alweer die je had?
En wat lief van Geert zeg :D Maar jullie hebben al 9,5 jaar???? :oo

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:54

De osteo heet Margritta Holterman. Lief he, Geert is daar altijd heel attent mee. En ja in augustus lopen wij al weer 10 jaar met elkaar. Echt belachelijk lang maar het is niet moeilijk vol te houden. hahahaha

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:00

Thanks!! Ik ga maar eens ff bellen :j

En dan is Geert wel een bijzondere man, want ik ken er genoeg (oa die van mezelf) die dat niet doen. Overigens doen wij noooit aan valentijn. Commerciele onzin noemen we het altijd :o

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:02

Nou ok hier dan wat foto's!
Kamer
Afbeelding
Andere kant
http://pic20.picturetrail.com/VOL1440/8 ... 121827.jpg

Keuken
Afbeelding

Badkamer. :=
Afbeelding
Er zit nog een wastafel en een douche achter de deur.

Slaapkamer, maar deze is al helemaal gestript, kon ik mooi mijn agressie kwijt. :D Hier hebben we 2 dezelfde kamers van. In de ene slapen we nu en deze word onze slaapkamer.
Afbeelding

Nog een kamertje.
Afbeelding

Nog een kamertje beneden waar we de badkamer van gaan maken.
Afbeelding

En ons uitzicht voor.
Afbeelding

Zo kon niet kiezen, maar wij vervelen ons iig niet. :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:02

Ik ben meestal van de kleinigheidjes met Valentijn. Vorig jaar heb ik hubbies bed onder gestrooid met van die rode lovertjes in hartjes-vorm. Hij doet ook altijd iets anders dan anders.

Lekkere grote en veel ramen Margriet, wel een erg gedateerd huis zo te zien! Daar moet je best veel aan doen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:05

muts_marijke schreef:
hahaha Margriet, die vraag had ik ook gesteld aan Vief. Weet Vief in iedergeval dat als er een navy 56-57 er 2 gegadigen zijn. Weet ze ook waar ze naar moet zoeken! ;)

Haha ik ben er al even naar aan het kijken, maar moeten maar net voorbij komen.. Dit is weer een bijzonder maatje, maat 53 voor kleine koppies (toch net wat makkelijker aan te komen) maar jullie veel te klein :+ daarnaast ook zwart. Maar ben jullie wensen niet vergeten hoor ;)

Margriet: Daar zit nog wel even wat werk in zo te zien :D
Marijke: Wat een leuke verrassing zeg!

Ik ga ook niks speciaals doen met valentijn. Of nouja hebben een huisavond en we moesten en zouden naar de bios, dus dat wordt leuk tussen allemaal kleffe stelletjes :D Mocht de film niks zijn kan ik altijd nog kijken wat er gebeurd als ik per ongeluk mijn arm om een vreemde sla ;)

Net Oscar nog even gereden en Woll op de paddock gezet. Die heeft even wat spul van de paardendrogist gekregen. Ze had wat snottebellen of en toe en daar zitten we natuurlijk niet op te wachten... Verder oogt ze gelukkig niet ziek, maar goed is het natuurlijk niet. Verder eindelijk haar staart gewassen *D
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 12-02-11 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:07

hahaha Mandy dan is Geert inderdaad een bijzondere man! Valentijn vind ik ook een commerciele onzin maar Geert vind het gewoon leuk om te doen. Met mijn verjaardag krijg ik altijd een bos rode rozen met het aantal in hoe oud ik ben zeg maar. Met valentijn krijg ik altijd iets. En 29 augustus (datum van onze verkering ) heb ik ook elk jaar nog iets gehad. Vorig jaar een hele mooie armband met ketting. Vanmiddag kom ik thuis, hoor ik hoefijzers over het erf aan komen heeft hij Zeus al opgezadeld en zijn fiets klaar gezet en fietst hij mee met de buitenrit omdat ik niet met Zeus alleen naar buiten durf (is zwaar baldadig alleen buiten) Ik wou dat ik zo lief was! :D :+ :j

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:14

Ja heerlijk veel licht. En idd gedatteerd. Huis i gebouwd in 1972 en daarna is er ook niks meer aan gedaan. Wij zijn nu de 2e eigenaren. En roelofs andere opa heeft er nog aan mee gebouwd terwijl zijn andere opa en oma er in gingen wonen, dus is wel speciaal eigenlijk! :j En ons vorig huis hebben we ook helemaal zelf gedaan, dus deze moet ook goed komen. We weten nu ook beter hoe en wat we wel of niet moeten doen. En nu met onze eigen meubels lijkt het ook alweer veel beter!

Klinkt idd heel lief allemaal zeg Marijke!

Het was wel echt koud zeg vanmiddag op de fiets. Had zijwind en het regende. De ene helft van mijn gezicht was gewoon verkleumd.
Laatst bijgewerkt door Margriet_ op 12-02-11 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:15

Marijke: oooch wat ontzettend leuk <3
Sim: Ja klopt, hoop dat er 1 tussen zit! En hopelijk blijft het weer mee zitten, vroor er vandaag zo wat af met voor rijden!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:15

Ziet er goed uit margriet!
Ik ga maandag met vriendje naar de hermitage in A'dam en dan uiteten. Wel even gezellig :D

Ik ben gevraagd voor Corona bikini promo girls. Zou dus bikini babe moeten uithangen. Lijkt mij wel leuk werk, maar ouders en vriendje denken er anders over :Y) Doe het dus maar niet. Want zou wel hele avond in de bikini op een podium moeten dansen en bier te verkopen. :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:16

Geert wou dat jij zo lief was :)) Maar wel super leuk toch? De mijne is niet zo origineel.
Nu snap ik overigens ook beter dat je het over trouwen had. K dacht echt dat jullie nog maar net wat hadden.

@ Margriet: je hoeft je idd niet te vervelen zo te zien. Maar je kan er wel heel wat moois van maken! Mooi uitzicht ook!

@ Vief: haha dat wordt lachen dus maandag in de bios :)) Neem je een kwijlbakje mee?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:20

Denk het wel ja Mandy dat Geert dat graag wou. ;) Ben er ook wel super gek mee hoor. :D
Hahaha wel grappig wat mensen denken, jij denkt dat we pas samen zijn en laatst was er iemand die had het steeds over mijn broer. Dacht omdat wij al zo lang samen op cc kwamen dat Geert mijn broer was.

Jeetje Margriet, leuk huis maar wat een werk. Wij hebben onze bungalow 2 jaar geleden totaal gestript maar wat een werk. Kan zeker heeeel mooi worden!!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:23

Haha je broer := Of dat nou een compliment is :+
Jullie wonen dus ook al een tijd samen?

@ Laura: hahaha ik zou dat persoonlijk ook niet doen, maar het klinkt wel stoer! Lekker in bikini tussen al die geile kerels :))

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:26

Ja heb er heel hard om gelachen. Zij voelde zich knap l*llig.
Euh wij wonen nou denk ik 4 jaar samen weet het niet helemaal precies maar hier zowiezo dik 2 jaar en hebben ook nog een ander huis samen gekocht waar we dik anderhalf jaar hebben gewoont. das nou pas verkocht en nu zitten we lekker buitenaf met de paardjes bij huis.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:27

Oh jeetje zeg, das wel heel erg beter zeg dat je de paarden aan huis hebt! Of woon je naast de ouders van Geert ofzo? Of echt iets samen gekocht?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:29

Ja zijn zwaar verwend. Geert zijn vader heeft ''vroeger'' een bungalow gebouwd voor Geert zijn opa. Die is een aantal jaar geleden overleden. Toen hebben wij dat andere huis gekocht. En is Geert zijn broer in de bungalow gaan wonen met zijn vrouw. Die zijn nu naar Nieuw Zeeland verhuist en dit huis hebben wij helemaal gestript en totaal verbouwd. Wij ''huren'' dit van zijn ouders. Wij wonen zo'n 300 meter achter zijn ouders. En de paardenstal staat er ongeveer tussen. Zijn ouders doen de paarden elke dag naar buiten en naar binnen en de rest doen we zelf. Ideaal dus!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:30

Dat is idd wel super zeg.... hoop dat dat later voor mij ook ooit is weggelegd! :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:32

Ja is echt super. Anders hadden wij ook geen 5 paarden kunnen hebben (3 van ons, 1 om door te rijden en 1 pensionklant) en die 3 pony's zijn van Geert zijn zusje. Ik had dit nooit durven dromen. Maar heb de goede kerel gevonden. Wat gelukkig ook gek is op paarden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:35

Ja het scheelt natuurlijk wel erg dat Geert ook rijdt. Maar moet zeggen dat ik er totaal geen moeite mee heb dat Bas helemaal niets met paarden heeft...

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:38

Ben ik weer.

Gisteravond een zeer slopende avond gehad.
Eerst Dröpke 2x L1 gereden. 1e proef boordevol spanning en toch nog 176. Tweede proef vele malen beter en rustiger alleen toen werd ie wat moe/hangerig. Toen 185.
Tevreden dus.

Daarna Vyandra voor het eerst gestart. Wat een lekker paard is het toch.
Eerste proef was een B proef. Ging echt heel veel fijn. Resultaat 204.
Tweede proef maar L1 gestart. Ging ook helemaal na wens. Daar 199 punten.

Heb lekker kunnen oefenen en was erg blij met beide. Morgen start ik Vyandra voor het eerst officieel in Lochem en daarna Dröpke in de L1.

Mandy: Jammer dat de punten wat tegenvielen vandaag.
Margriet: Hoe waren de workshops vandaag?
Marijke: Jullie hebben het idd getroffen waar je nu woont. Mooi plekje :) En wat onwijs lief van Geert.

Liet Jeroen ff jouw bericht lezen en hij lachte alleen maar!!! Donder :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:39

Goeie punten met de nieuwe Dienke. Waar had je gestart?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:39

Kan ik me ook wel voorstellen. Bemoeit zich natuurlijk ook nergens mee wat ook fijn kan zijn. Heeft beide genoeg voors en tegens. Maar als ik bedenk dat sommige kerels nooit mee willen naar het paard vind ik dat ook niet echt leuk. Mijn ouders wilden bijv eigenlijk nooit mee op cc en gelukkig heb ik wel cc kunnen rijden omdat hij me dan helpt. Aan de andere kant als ik nerveus ben op cc en hij gaat vertellen dat Zeus toch echt beter bij hem loopt thuis met een training dan kan ik hem wel wat aan doen ;) . Laatst zegt ie , nou marijk die middendraf kan veeeel meer. Als IK zeus rijd moet je maar eens kijken wat ie kan.... grrrrrrr

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:42

Mandy: Was gisteravond in Lochem. Oefendressuurwedstrijd. Eigenaresse was helemaal trots op ons. Erg dankbaar.

Vanmiddag voor de verandering ff gesprongen. Tijdje nie gedaan. Kon merken dat ik dressuurmatig een heel stuk vooruit ben gegaan. Kon Dröpke nm een heel stuk beter rijden tussen de hindernissen.