Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
.
.
.
. Lekker weer in mijn eigen bedje, lekker weer kunnen paardrijden, m'n ouders en vriendje weer zien en de rest
.
).
.
, als ik geen enorme jetlag heb
. Evie_Bandido schreef:Noor: Mooi filmpje, dat is toch bij beukers waar sgw Oudkarspel ook was? Het lijkt alsof je bij de dubbel naar voren gaat rijden omdat de afstand niet lekker zit, maar bij de sprong zit de afstand nog steeds niet lekker en springt hij erg naar voren tegen de balk, waarvan Jer geloof ik zelf een beetje schrikt? ( Corect me if I'm wrong)
Balken op de grond en balken die hij raakt veroorzaken nogal eens paniek. aangezien hij ook doodsbang is voor zwepen kan ik wel raden wat er in het verleden gebeurd is/kan zijn. Inmiddels kan ik wel doorrijden na een fout, het is al veel beter geworden. Voor de eerste van de dubbel duw ik hem inderdaad weg waardoor de fout ontstaat 
De bult van de ruin is nog niet minder of weg. Kan er gewoon aankomen maar hij zegt niet snel dat het pijn doet. Heb wel het idee dat het jeukt want hij probeert er soms te krabben op zijn niet lenige manier 

En ik heb Godfried gebeld voor een afspraak. Hij belt mij z.s.m. terug!
. 
Ik heb het net lekker in het zonnetje op de Oude Markt in de stad gezien. Vond het ook geen bijzondere wedstrijd, maar 't was wel gezellig 

Ik heb ook nog genoeg opdrachten liggen.. 
Ze was echt heel bang geweest.. Dus voel me er een beetje rot om dat ik er niet bij was.. Na een verdoving ging het wel goed. Helaas niet dragend (ging er al een beetje vanuit omdat we wat te laat waren geweest..) maar wel jammer natuurlijk
Ze was nog niet hengstig, dus we gaan haar morgen weer die kant op brengen voor poging 2 
Heb hem vooral gevraagd hoe hij dit nu gaat oplossen en zelfs daar was al over nagedacht, want iedereen was op het matje geroepen daar. Hij vroeg me vriendelijk of ik de volgende keer gewoon naar de servicebalie wilde gaan. Hij wil zeker niet nog een keer op zijn kop krijgen van de grote Appie-baas