[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 12:57

Goeiemiddag alweer :Z
Ik was gisteren begonnen in het boek Komt een vrouw bij de dokter, en die heb ik vannacht uitgelezen. Vanochtend dus wel wat langer blijven liggen :)
Vandaag ga ik voor het eerst mijn boeken openslaan en studeren! En nog even wedstrijden tot het einde van het jaar inplannen. Daarna dressuurles met Vorstin.

Scum schreef:
Dat ziet er echt dressuurmutserig uit Snoek. Netjes hoor.

Bedankt :) Moet wel zeggen dat dit de beste foto's waren hoor, niet alles zag er even goed uit. Maar ben er wel blij mee!

Gaaaf dat je een auto hebt gekregen Rosalie!!!
Leuke foto Evie :D
Gaaf dat je naar Coldplay gaat Vief!!
Geslaagde les dus Benthe!
Leuk dat je in de P&S staat BB!
Brak ze Mandy :D
Fijn dat het ietsje beter gaat Kim :)

WolinLotte

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:54

Mooi boek is dat hé Shanouk? :) Het boek wordt verfilmd, komt als het goed is in november in de bios. Ik ben erg benieuwd.. Wordt het straks zo'n 'Turks fruit' gedoe ... Nederland kennende :o . Ik ben nu bezig met het boek Tirza, erg mooi en heftig boek :) en ook lees ik nu in 'Tuinen van de doden' en 'Rode schoenen', het vervolg van Choclat, ga ik binnekort in beginnen :P . Eens even kijken hoe lang ik er over ga doen.

@Vief: Wat gaaf dat je naar Coldplay gaat zeg!! :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 14:04

Heel mooi. Wel een nare kant van het vreemdgaan, dat kan ik enigzins begrijpen maar niet helemaal. Ik heb nu nog een heel stel spannende boeken liggen, van John Grisham, David Baldacci, Saskia Noort enzo. Ben benieuwd wanneer ik die kan gaan lezen :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 14:54

Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om te lezen aast mn studie boeken :P

Iemand hier nog behoefte aan 2 kaartjes voor het Horse Event? Heb Zelf niet de tijd om te gaan namekijk, dus wil ze wel doorverkopen.

Heb net mn oog laten vallen op een 2 jarige Kojak. Ga er zo even achteraan bellen. Wil eigenlijk mideren maar ja...

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 15:09

Haha minderen.... dat word leuk als je er één bij koopt ;)

Ik heb ook geen tijd om naast de studie en paarden boeken te lezen. Als ik dan in mn bed lig moet ik ook gewoon slapen :+.

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 15:48

is horse event in ermelo?
en hoe duur

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 15:51

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 15:53

Snoekiej schreef:
Heel mooi. Wel een nare kant van het vreemdgaan, dat kan ik enigzins begrijpen maar niet helemaal. Ik heb nu nog een heel stel spannende boeken liggen, van John Grisham, David Baldacci, Saskia Noort enzo. Ben benieuwd wanneer ik die kan gaan lezen :)

Saskia Noort heb ik hier ook boeken van, Esther Verhoef leest echt heerlijk :D , heb in Thailand 'Alles te verliezen' gelezen. Weet niet wat ik nog meer op de plank heb staan :+ , best veel, ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllll veeeeeeeeeel paardenboeken B-) . Dat van het vreemdgaan schiet bij veel mensen in het verkeerde keelgat, maar toen ik het las, had ik wel een soort van empathie voor die man.. Misschien kijk ik er niet eens van op, hoe gek het ook klinkt, heb toch al aardig wat nare situaties van dichtbij gezien bij patiënten en dan kunnen mensen gekke dingen doen.

@PB: Ben benieuwd naar die Kojak :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:30

Haha, ik ook. Daarom heb ik net toch maar even erachteraan gemaild....

Krijg voor het behalen van mn bachelor trouwens een nieuwe laptop van mn vader! Mijn oude begint wat kuren te krijgen, dus daar ben ik wel heel blij mee.
Heb zowieso een goede dag. Werd vanmorgen gebeld met de vraag of ik mee wil werken aan een artikel in het blad Yes (kom er met foto en al in) en net werk ik gebeld of ik zat en zon beschikbaar wil zijn voor de opname's van het TV programma 'Weten zij veel!'

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:41

Wat leuk allemaal PB :D
Hopelijk word dat paardje dan wat :D. Ben benieuwd :).

Mijn laptop is ook nog dood :( Is echt al 3 weken bij de maker ofzo. Kwam die thuis, nog steeds niet goed. Dus maar weer terug gebracht. Zou morgen klaar zijn. Nou ik hoop het. Is toch wel nodig hoor voor school :=.

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:42

chil

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:47

Zo dat is wel heel fijn PB!!
Ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe, hier werkt iedereen nu op en dat zorgt voor nogal een rommeltje :o .. Bovendien wil ik hem ook mee kunnen nemen naar werk/school/etc...

Dus jij komt straks in het blad en op tv? :P

Ik ga richting stal :wave: , heb ik vanavond nog even de tijd voor ik naar werk ga :) .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:30

Haha, in het blad en op tv :P Vind het wel grappig. Vooral tv had ik neit verwacht. Had voor de grap een mailtje gestuurd en naar de casting gegaan. En nu ben ik dus door.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:56

Leuk zeg PB :D Kojak is de opa van Woll :)
Wat voor artikel gaat het worden? En wat fijn dat je een nieuwe laptop krijgt!

Lotte: Veel plezier :)

Ik ga een printer kopen. Voor 10 euro een op marktplaats gespot. Werd een beetje gek van het printen op de uni incl. lange wachttijden telkens. Ben benieuwd :D Nu even een hoe moet ik fietsen papiertje aan het prutsen. Ben benieuwd of ik het kan vinden zo :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 18:07

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 18:27

Ik weet niet of het handig is Mistid....
Wat cool PB!

Net is de schetser/chipper langsgeweest voor het veulen van Gracia, hij was zich zorgen aan het maken want hij organiseerde een show op Horse Event en er hadden 2 mensen afgebeld. Hij had een show met Welsh pony's en nu kwam hij 1 B en 1 D te kort maar daar wisten wij wel een oplossing voor :D Eigenlijk zocht hij mensen voor zaterdag en zondag maarja zaterdag gaan wij op concours vond ik wel jammer want zaterdag is ook de huldiging van de dressuurruiters :n... Maar nu rijden wij dus mee in de show op zondag, en hij was vooral enthousiast omdat ik ook nog de Welsh Cup gewonnen had. :D

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 18:33

ik wil nog wel meedoen aan zaterdag,
denk dat het niet kan maar boeit niet
heb al stallen gemest

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 19:17

mistid schreef:
http://www.canter-equipment.nl/stopwatc ... watch.html
Zou dit wat zijn? Lijkt me niet heel handig enerzijds, maar anderzijds toch wel.
Ik wil graag een crosshorloge, dus ben me even aan het oriënteren. De gele lijkt me ook wel wat.

Ik zou het niks vinden, je pols ff iets naar je toe draaien met die gele en het is zeer duidelijk, deze whip lijkt me ook niet echt handig ivm verliezen of iets, stel je paard maakt een gekke sprong of iets, ik zou zoiets niet kwijt willen raken en heb dus liever iets wat vast zit aan me. Ik heb de gele al 2 of 3 jaar nu en bevalt me super.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 19:49

Die whip heb ik bij Canter gezien in WW. Leuk als hebbedingetje. Maar wat je er nou echt mee moet weet ik niet. Hij ligt heel zwaar in de hand door het binnenwerk. En omdat je zo op en neer gaat denk ik dat je de tijd niet goed meer kunt aflezen.
Ik heb ook zo'n grote gele en dat werkt gewoon heel fijn.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 20:33

Goedenavond :)
Van studeren is weer weinig terecht gekomen, maar verder wel een leuk dagje gehad :D Helaas kan ik pas over 2 maanden op zijn vroegst aan mijn E gaan beginnen, er is momenteel geen geld voor :\
De clubles werd een priveles, de rest is allemaal op vakantie/uit eten/kwam niet opdagen. Niet verkeerd dus :D Vorstin ging wel lekker, maar ik moest er flink aan werken. Ze was een beetje lui. Morgenochtend voor ik college heb nog even springen :)

Wow, wat gaaf PB!
Die ga ik onthouden Lotte :D Als ik nog eens een boek wil lezen en er tijd voor heb!
Lekker goedkoop Vief :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 20:54

Goede avond :)

Kim ja tis Paardenmarkt (feest week) dus rest van de week vrij ;)

Mistid lijk me idd ook erg vervelend met verliezen, vallen ;)
PB gaaf zeg!!!
Vief das een goedkope pinter :D

Ik ga lekker feesten Doeei :wave:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 21:34

Ik zou ook als de dood zijn dat ik hem onderweg kwijt zou raken :=
Mijn printer was nogal lastig te vervoeren op mijn fietsje :+ Maar hij print als een tierelier 8-)

Feest-ze nog Corien!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 21:36

Tanx :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 21:58

Okee, dan is mijn keuze nu gemaakt :) . Ga voor de gele, nog eventjes doorsparen :) .

Leuk BB!
Fijn Vief :Y) !

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 22:07

Zo dat is goed inkopen doen zo Vief, ik zou er niet eens zijn opgekomen om op Marktplaats te gaan kijken, maar linea recta naar de Dixons zijn gefietst := , moet toch eens leren eerst op internet te kijken :o ...

Feestze Corien!! 8-)
Mistid, het lijkt mij helemaal drie keer niks zo'n ding op je zweep :n

Heb heerlijk een ritje gemaakt met Wo... en ik had m'n handen vol aan haar :o .. Pfffff wat was ze heet!
Ze was het eerste stukje een beetje hangerig ('Baaaaaas, moet ik nou ALLEEEN?'). Maar zodra we over het bruggetje waren ging het knopje om. Asfalt betekent stap en gras betekent draf of galop, daar heeft Wolin zich heel strikt aan gehouden, maar niet heus... :P . Eerste keer draven was galop op de plaats, later ontspande ze meer en liet ze zich fijn in mijn hand zakken en begon ze echt te dragen.
Op de terugweg veel gestapt, wat een tempo! Kleine stukjes gedraafd steeds.
Toen weer over het bruggetje en het laatste stukje gegaloppeert, heerlijk! Zij heeft zo'n fijne galop, lekker een relaxed handgalopje gedaan, met enige moeite soms, want af en toe voelde ik echt dat ze enorm aanstalte maakte om even een tandje bij te zetten ;) .
We hebben heel rustig aan gedaan, maar ben niet verbaasd als ze morgen wat spierpijn heeft, ze was wel wat opgefokt af en toe :roll: . Dus morgen maar even vragen hoe ze de box uit kwam :) .