Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bvw schreef:als ik echt ziek, dan doe ik ook niks. Dan wil dat ook niet. Gelukkig kunnen mijn paarden ook best een weekje stilstaan zonder dat ze ontploffen. Ze staan namelijk zomers dag en nacht buiten en nu staan ze ongeveer van 9 tot 4 buiten!
rowo schreef:Je gaat niet naar school, maar wel rijden en stallen doen enzo??Zou ik thuis niet moeten flikken.
Citaat:Van school ben ik wel snel ziek, als ik geen zin heb ofzo.
Citaat:Ik denk dat iedereen z'n eigen mening heeft over het feit of je nu wel of niet moet gaan crossen met een her.
Ik vind dat dat kan, en dat ik me ziek meld bij me werk is alleen omdat hij me geen vrij geeft terwijl ik van te voren heb gezegt dat ik niet werk als ik een herexamen heb.
Citaat:Martine; Als ik ziek thuis blijf, moet ik zelfs naar me paard van me ma.
Ze zegt dan altijd, je gaat je paard toch niet verwaarlozen omdat je je niet zo lekker voelt
Maar meestal als ik ziek thuis blijf ben ik niet ziek, maar gewoon moe of heb ik niet geleerd.
Of als ik maar 2 uurtjes heb en het is echt noodweer.
Dan heeft me ma ook wel medelijden met me
Maja als ik thuis blijf, heb ik geen dag vrij ofzo.
Moet dan wel helpen met klusjes in huis
MJ_ schreef:Nou, ik meld me ook alleen ziek als ik echt ziek ben maar zoals ik Mistid d'r verhalen lees is ze ook wel echt ziek maar bijt ze even op d'r tanden om d'r pony's te verzorgen, dat vind ik dan wel netjes.
jipje_niekje schreef:@Melanie: Mooie site hoor, ik zie nu ook dat jij op dezelfde school zit als ik heb gezeten
kimdepim schreef:Dankje Vief haha!!
Ik ben net geslaagd voor mijn RIJBEWIJS!!!![]()
![]()
![]()
Hier een hele blije KIM dus!! haha.