Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus je moeder vond mij een oud wijf! hahaha, dat ben ik onderhand ook. Nat1503 schreef:Ik heb behoorlijke spierpijn, toen ik op de heide viel, trok Undercover mij een paar meter op mijn rug naar achteren, ik wilde niet loslaten omdat ik niet wist of ze wel bij mij zo blijven. Nu zijn mijn bovenarmen erg stijf.Dus je moeder vond mij een oud wijf! hahaha, dat ben ik onderhand ook.

goeiemorgen
. Die stomme examens komen steeds dichterbij
.
. Vanmiddag Loempia ook even los in de bak doen, even zien hoe die nu loopt. Afgelope dagen in de paddock leek hij goed te lopen.
!!! Ben ook lekker vrij! Ik heb gister echt een heerlijk parcoursje gereden in Vorden! Had er jammer genoeg 1 af, maar wel een zeer goed gevoel!
! Je had totaal geen afstand op de dubbel. Zag je ook een beetje gespannen erop zitten!!! Jouw paardje kan de hoogte makkelijk aan!!!
! (al moet ik zeggen dat het zeker niet laag stond!! 
ik ben het niet meer gewend om zo lang in verlichte zit te staan
) 
Maar dat kon de pret niet drukken. Heel de middag op een terras op de Dam gezeten met vriendin en nog 2 lingo-afvallers. Zondag kwam Kim die me opgepikt heeft en ook dat was gezellig
Nog even op Wol gekropen. Al was Woll een stuk fanatieker dan dat ik was maar ze heeft nog even braaf wat sprongetjes gemaakt.