Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miss_jumpy schreef:rowo schreef:Boerenkool met worst vind ik ook lekker! Ik heb alleen een hekel aan koken. Mocht ik bij mijn huidige vriend blijven dan heb ik hem al mee gedeeld dat hij altijd moet kokenGelukkig vind hij koken echt heel erg leuk en hij kan dat super goed.
Ik heb net ff van alles gedaan en ga zo rijden. K had het gewoon echt warm toen straks! Kom maar op met die zomer
zijn er twijfels?
rowo schreef:Ik heb het idee dat er hier al aardig wat samenwonen, getrouwd zijn enz. Maar wie heeft er al kinderen dan? Vroeg ik me laatst ook al af...
miss_jumpy schreef:rowo, het stond er een beetje alsof het elk moment over kan zijn![]()
Ik zou dan kiezen voor elke dag koken, ik heb echt een hekel aan de rest van het huishouden
rowo schreef:miss_jumpy schreef:rowo, het stond er een beetje alsof het elk moment over kan zijn![]()
Ik zou dan kiezen voor elke dag koken, ik heb echt een hekel aan de rest van het huishouden
Oh nee zeker niet! Ben nog erg blij met hem en het gaat goed dus....
Lielle schreef:Rowo, dan kunnen wij wel gaan samen wonen als het met onze respe3ctieve partners mis loopt
Lielle schreef:oke, sgw freaks zijn getuige
kimdepim schreef:Haha, nou ik heb geen 'partner' maar dat hoeft ook even niet.
Lielle schreef:oke, sgw freaks zijn getuige