Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!!
! Ik haasten, kon ik men sleutels nog niet vinden... verschrikkelijk!! Maar goed ik zit optijd op school
hahaha!
!!
Dan ga ik ook weer met Uk het bos in

)!! Hoe lang moet je nou met je gipse pootje zitten?!
Loes_Joery schreef:Raar MJ! Krijgen jullie van allebei van dezelfde instructeur les ofniet?! Want misschien is dat makkelijker?!
Loes_Joery schreef:Ok, wel raar dat je met het springen dan dus dressuurmatig goed kan rijden en zij juist met dressuurles niet fijn... Hmm... zou er eigenlijk niks op weten!
!
! reeskees schreef:MJ, ik vind het zowieso erg knap dat jullie Os met zn tweeen rijden! Nu me tje nieuwe springinstructeur zou het idd voor Os best wel een beetje verwarrend kunnen zijn.
Nooit!
Wel foto's maken he!
Met balkjes en een piepklein sprongetje! 

haha slim paard is het toch! Hij maakt zelfs zijn buitendeur van de stal open, doet hij eerst het luikje met zijn neus van het haakje die op een kier staat, dan zet hij zijn tanden op de haak van de onder stalduer en trekt hij om hoog en duwt hij de deur open en weg is hij
Loes_Joery schreef:Aaah BT je bent zielig ()!! Hoe lang moet je nou met je gipse pootje zitten?!

Pinacolada schreef:Is het de bedoeling dat je de hele opleiding veel gaat sporten Andrea? Of alleen omdat het eerste week is?